Контрольна робота для 9 класу за темою "Взаємодія романтизму і реалізму"

Опис документу:
Контрольна робота для 9 класу за темою "Взаємодія романтизму і реалізму". Контрольна робота містить тестові завдання та відкриті питання за темами: О. Пушкін поезії, "Євгеній Онєгін", М. Лермонтов поезії, "Герой нашого часу"; ТЛ: соціально-психологічний роман.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

9 клас Зарубіжна література

Взаємодія романтизму і реалізму (Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (6 б.)

Олександр Пушкін «Євгеній Онєгін»

1. Особливістю побудови роману є:

А. відсутність кульмінації;

Б. «вільний» сюжет;

В. оповідь у формі роману в романі;

Г. порушення хронологічної послідовності.

2. Де відбувається остання зустріч Онєгіна і Тетяни?

А. в кабінеті Онєгіна;

Б. в театрі;

В. в кімнаті Тетяни;

Г. на балу.

3. Чому наприкінці роману Тетяна відмовляє Онєгіну?

А. щоб помститися йому за колишню байдужість;

Б. бо вона порядна жінка, і заміжжя для неї – святий закон;

В. через те, що вона його розлюбила;

Г. бо вона не може зрадити свого чоловіка та дітей.

Михайло Лермонтов «Герой нашого часу»

4. Особливістю побудови роману є:

А. оповідь у формі роману в романі;

Б. порушення хронологічної послідовності;

В. відсутність кульмінації;

Г. «вільний» сюжет.

5. Що змусило Печоріна закохати в себе княжну Мері, битися на дуелі з Грушницьким, кидатися під кулі на полі бою?

А. нудьга;

Б. любов;

В. чоловіча честь та гідність;

Г. парі, на спір.

6. Чому Віра поїхала з міста?

А. потрібно було змінити клімат через хворобу;

Б. її чоловік дізнався про їх стосунки з Печоріним і забрав до іншого міста;

В. через свої ревнощі вона не могла більше бачити Печоріна;

Г. не могла терпіти образу від байдужості Печоріна.

Відкриті питання та завдання

7. Виконати аналіз однієї з прочитаних поезій: тема, ідея, художні засоби (на вибір: О. Пушкін «Я мить чудову пам’ятаю…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…», М. Лермонтов «І нудно, і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»). (1 б.)

8. Що таке соціально-психологічний роман? (1 б.)

9. Хто такі «зайві люди» в літературі? Наведіть приклади. (1 б.)

10. Охарактеризувати 1 жіночий образ з прочитаних творів (на вибір: Тетяна, Ольга, Віра, Мері). (1 б.)

11. Скласти порівняльну характеристику Євгенія Онєгіна та Григорія Печоріна (2 б.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.