Контрольна робота для 9 класу за темою "Вступ. Просвітництво"

Опис документу:
Контрольна робота для 9 класу за темою "Вступ. Просвітництво". Контрольна робота містить тестові завдання та відкриті питання за темами: Дж. Свіфт "Мандри Лемюеля Гуллівера"; поезії: Ф. Шиллер "До радості", Гете "Травнева пісня", "Прометей", "Вільшаний король"; ТЛ: жанр, стиль, композиція.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

9 клас Зарубіжна література

Вступ. Просвітництво (Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (5 б.)

1. Що хотів вкласти Джонатан Свіфт у свій роман «Мандри Лемюеля Гуллівера»?

А. власні міркування про розвиток історії, географії та інших наук в Англії; сатиричне викриття численних вад громадянського життя;

Б. власні міркування щодо суспільно-політичного становища Англії та розвитку людства; захоплення народом, його традиціями та звичаями;

В. власні міркування про розвиток історії, географії та інших наук в Англії; захоплення народом, його традиціями та звичаями;

Г. власні міркування щодо суспільно-політичного становища Англії та розвитку людства; сатиричне викриття численних вад громадянського життя.

2. У поезії Фрідріха Шиллера, яка стала гімном Європейського Союзу, ключовими словами є:

А. боротьба, перемога;

Б. радість, слава;

В. єднання, радість;

Г. пісня, єднання.

3. Які два мотиви звучать у поезії Гете «Травнева пісня»?

А. туга за минулим, рідною домівкою;

Б. замилування природою, щасливі любовні переживання;

В. туга за минулим, коханою людиною;

Г. замилування природою, любов до рідної домівки.

4. У вірші Гете «Прометей» найвиразніше звучать мотиви:

А. засудження богів та їх відношення до людей;

Б. відданого служіння людям;

В. засудження корисливості та жадібності;

Г. всеохоплюючої любові до людей.

5. Які світи протиставляються в баладі Гете «Вільшаний король»?

А. реальний і фантастичний; дорослих і дітей;

Б. багатих та бідних, верхівка та низ суспільства;

В. красивого та потворного, добра та зла;

Г. песимістів та оптимістів, радості й суму.

Відкриті питання та завдання

6. Вказати характерні особливості доби просвітництва (хронологічні межі, країни, світогляд). (1 б.)

7. Що таке жанр? Навести приклади. (1 б.)

8. Що таке стиль? Навести приклади. (1 б.)

9. Що таке композиція? (1 б.)

10. Охарактеризувати закони та порядки ліліпутського суспільства з роману Дж. Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера». (1 б.)

11. Охарактеризувати Гуллівера. (1 б.)

12. Виконати аналіз однієї з прочитаних поезій: тема, ідея, художні засоби (на вибір: Ґете «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей», Ф. Шиллер «До радості»). (1 б.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.