Контрольна робота для 7 класу за темою "Вступ. Билини і балади"

Опис документу:
Контрольна робота для 7 класу за темою "Вступ. Билини і балади". Контрольна робота містить тестові завдання та відкриті питання за темами: Билина "Ілля муромець і Соловей-Розбійник", балади "Король Лір і його дочки", "Як Робін Гуд став розбійником", Й. Шиллер "Рукавичка", А. Міцкевич "Світязь", Р. Л. Стівенсон "Вересовий трунок"; ТЛ: оригінал, переклад, переспів, билина, фольклорна балада, літературна балада, гіпербола, символ.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

7 клас Зарубіжна література

Вступ. Билини і балади (Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (4 б.)

  1. Яка головна думка билини «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник?

А) захоплення коханням, щирістю, добротою;

Б) уславлення героїзму, подвигів, перемог;

В) захоплення надзвичайними можливостями людини;

Г) уславлення мужності, хоробрості, сили.

2. Яке запитання поставив Король Лір своїм дочкам?

А) чи готові вони вийти заміж за його вибором;

Б) як вони будуть правити королівством після його смерті;

В) що кожна може зробити для нього на підтвердження своєї любові;

Г) що кожній необхідно в житті для щастя.

3. Яка ідея балади «Як Робін Гуд став розбійником»?

А) ідея свободи, служіння народу, хоробрості, справедливості;

Б) ідея вірності в коханні та дружбі;

В) ідея свободи, служіння своєму королю, честі, доблесті;

Г) ідея прагнення до ідеалу, лідерства.

4. Чому лицар Делорж кинув рукавичку в лице дами Кунігунди?

А) бо вона не відповіла взаємністю на його почуття;

Б) бо вона не оцінила його героїчний подвиг;

В) бо вона повела себе негарно, необдумливо та егоїстично;

Г) бо вона погано та жорстоко відносилася до своїх служниць.

Встановлення відповідності (2 б.)

5. Встановити відповідність між термінами та їхніми значеннями:

1. оригінал

2. переклад

3. переспів

4. билина

5. фольклорна балада

6. літературна балада

7. гіпербола

8. символ

А. давньоруська епічна пісня, що розповідає про героїчні звершення легендарних богатирів;

Б. художній образ, якому притаманні інакомовна багатозначність і глибина узагальнення;

В. невеликий за обсягом ліро-епічний твір на історично-героїчну, легендарну, фантастичну чи соціально-побутову тему з напруженим сюжетом і драматичною, часто несподіваною розв’язкою, складений народом;

Г. авторський твір;

Д. художній прийом, що ґрунтується на перебільшенні певних властивостей зображуваного героя, предмета чи явища;

Е. відтворення тексту іншою мовою;

Ж. невеликий за обсягом ліро-епічний твір на історично-героїчну, легендарну, фантастичну чи соціально-побутову тему з напруженим сюжетом і драматичною, часто несподіваною розв’язкою, написаний автором;

З. вірш, написаний за мотивами іншого поетичного твору.

Відкриті питання та завдання

6. Які гіперболи використано в билині «Ілля Муромець та Соловей-Розбійник»? (1 б.)

7. Дібрати по 4 прикметника до образів лицаря Делоржа та дами Кунігунди з балади Й. Шиллера «Рукавичка» (всього 8 прикметників). (1 б.)

8. Написати композицію балади «Як Робін Гуд став розбійником». (1 б.)

9. Скласти схему «Слова та дії доньок Короля Ліра» (Регана, Гонорелля, Корделія). (1 б.)

10. Порівняти балади «Світязь» А. Міцкевича та «Вересовий трунок» Р. Л. Стівенсона (вказати спільні та відмінні риси). (2 б.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.