Контрольна робота для 7 класу за темою "Історичне минуле в літературі"

Опис документу:
Контрольна робота для 7 класу за темою "Історичне минуле в літературі". Контрольна робота містить тестові завдання та відкриті питання за темами: В. Скотт "Айвенго", В. Биков "Альпійська балада"; поезії: К. Галчинський "Лист із полону", "Пісня про солдатів з Вестерплятте", А. Маргул-Шпербер "Про назву концтабору Бухенвальд", Б. Окуджава "До побачення, хлопчики"; ТЛ: історичний роман.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

7 клас Зарубіжна література

Історичне минуле в літературі (Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (6 б.)

Вальтер Скотт «Айвенго»

  1. Від чого страждав народ в романі?

А) від непомірних податків;

Б) від жорстокого правління королів;

В) від міжусобних війн;

Г) від голоду.

2. У чому звинуватили Ребеку?

А) у чаклунстві;

Б) у шахрайстві;

В) у змові;

Г) у зрадництві.

3. Хто ховався під маскою Чорного Лицаря?

А) Робін Гуд;

Б) Айвенго;

В) Бріан де Буагільбер;

Г) Річард І.

Василь Биков «Альпійська балада»

4. Головні герої втекли з полону внаслідок:

А) бунту полонених;

Б) вбивства охорони;

В) вибуху на заводі;

Г) добре продуманого плану.

5. Іван Терешко не зміг врятуватися від переслідувачів, тому що:

А) його було тяжко поранено й він не міг рухатися;

Б) він вирішив повернутися на завод, щоб помститися ворогам;

В) він захищав Джулію й не міг стрибнути в прірву;

Г) він не хотів повертатися до себе додому.

6. Яка думка містилася у фіналі твору?

А) розповісти читачам про життя Джулії;

Б) розповісти читачам про майбутнє життя без війни;

В) довести, що Іван – справжній герой;

Г) довести, що кохання та життя завжди перемагають.

Встановлення відповідності (2 б.)

7. Встановити відповідність між поезіями та їх темами:

1. К. Галчинський

«Лист із полону»

2. К. Галчинський

«Пісня про солдатів з Вестерплятте»

3. А. Маргул-Шпербер

«Про назву концтабору Бухенвальд»

4. Б. Окуджава

«До побачення, хлопчики»

А. тема війни перегукується зі спогадами про щасливе дитинство;

Б. засудження війни за загублену молодість тих, хто пішов на фронт;

В. розповідь про почуття до коханої людини;

Г. гімн патріотизму та самозреченню в ім’я Батьківщини.

8. Встановити відповідність між елементами композиції та частинами твору:

1. кульмінація

2. епілог

3. розв’язка

4. зав’язка

5. розвиток дії

А. кохання Івана та Джулії;

Б. сутичка героя із Зандлером, втеча із табору;

В. лист Джулії до рідних Івана;

Г. порятунок Джулії та загибель Івана;

Д. нелегкий шлях Івана та Джулії у горах.

Відкриті питання та завдання

9. Охарактеризувати 1 чоловічий і 1 жіночий образи роману В. Скотта «Айвенго». (2 б.)

10. Виписати художні засоби з уривків поезій. (1 б.)

Давно було це: килим з ніжних трав,

Ліс буковий, так пам’ятний мені…

Хлопчиськом на поляні я лежав,

Пливли біляві хмари в вишині.

А. Маргул-Шпербер

«Про назву концтабору Бухенвальд»

І ті, чий слух сяга зірок,

Зір плине в даль бездонну,

Почули в небі рівний крок

Морського батальйону.

К. Галчинський

«Пісня про солдатів з Вестерплятте»

11. Що таке історичний роман? (1 б.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.