Контрольна робота для 7 класу за темою "Дружба і кохання"

Опис документу:
Контрольна робота для 7 класу за темою "Дружба і кохання". Контрольна робота містить тестові завдання та відкриті питання за темами: О. Грін "Пурпурові вітрила"; поезії: О. Пушкін "19 жовтня", Р. Бернс "Моя любов - рожевий квіт...", Г. Гейне "Коли настав чудовий май...", К. Симонов "Чуєш... Ти чекай мене...".

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

7 клас Зарубіжна література

Дружба і кохання (Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (4 б.)

  1. Жанр твору О. Гріна «Пурпурові вітрила»:

А) повість-феєрія;

Б) роман-феєрія;

В) повість-казка;

Г) роман-казка.

2. Хто першим розповів Ассоль про Червоні вітрила?

А) ніхто, вона прочитала про це в книжці;

Б) Лонгрен, її батько;

В) ніхто, вона сама вигадала цю легенду;

Г) Егль, збирач казок.

3. Що побачив Грей в бібліотеці замку, і це допомогло йому зрозуміти себе?

А) старовинний глобус із компасом;

Б) картину художника-мариніста;

В) книгу про морські подорожі;

Г) модель парусного корабля.

4. Що означає символ Червоних вітрил?

А) пошук смислу людського буття;

Б) непередбачуваність життя людини;

В) символ мрії, кохання та надії на краще;

Г) символ людської долі, волі, краси природи.

Встановлення відповідності (1 б.)

5. Встановити відповідність між поезіями та їх уривками:

1. О. С. Пушкін

«19 жовтня»

2. Р. Бернс

«Моя любов – рожевий квіт…»

3. Г. Гейне

«Коли настав чудовий май…»

4. К. Симонов

«Чуєш… Ти чекай мене…»

А. «Хай повірять мати й син,

Що нема мене.

Друзі втішаться отим

«Було й промине»…»;

Б. «Прийди і словом чарівливим зразу

Сердечні струни наладнай ізнов;

Згадаємо про бурні дні Кавказу,

Про Шиллера, про славу, про любов».;

В. «Прощай, прощай, мій рідний край,

Прощай, моя любов,

Та де б не був я, мила, знай –

Прийду до тебе знов!»;

Г. «Тоді у серденьку моїм

Прокинулось кохання…»

«Тоді я милій розказав

Мою журбу й кохання…».

Відкриті питання та завдання

6. Кому і яким подіям присвячений вірш О. С. Пушкіна «19 жовтня»? (1 б.)

7. Кому присвячений вірш Р. Бернса «Моя любов – рожевий квіт…»? (1 б.)

8. Кому присвячений вірш Г. Гейне «Коли настав чудовий май…»? (1 б.)

9. Кому і яким подіям присвячений вірш К. Симонова «Чуєш… Ти чекай мене…»? (1 б.)

10. Сформулювати проблематику твору О. Гріна «Пурпурові вітрила». (1 б.)

11. Скласти порівняльну характеристику Ассоль та Грея. (2 б.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн