Контрольна робота для 6 класу за темою "Вступ. Міфи народів світу"

Опис документу:
Контрольна робота для 6 класу за темою "Вступ. Міфи народів світу". Контрольна робота містить тестові завдання та відкриті питання за темами: Індійський міф про створення світу, єгипетський міф про Тефнут, грецькі міфи про Прометея, Геракла, Нарциса, Пігмаліона; ТЛ: художній образ, "вічний образ", міф, мотив.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

6 клас Зарубіжна література

Вступ. Міфи народів світу (Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (7 б.)

  1. Як з’явився світ в давньоіндійському міфі про створення світу?

А) Бог Вішну створив із первісного Хаосу;

Б) Бог Яма створив з Ночі;

В) Бог Брахма розбив Золоте Яйце;

Г) Бог Вівасват випустив Сонце.

2. Через що в давньоєгипетському міфі про Тефнут вона залишила Єгипетське царство?

А) їй стало сумно жити в царстві;

Б) люди перестали славити її у піснях та приносити жертовні дари;

В) вона посварилася з єгипетськими богами;

Г) їй спало на думку, що люди величають бога Ра більше, ніж її.

3. Чому Зевс вигнав Прометея з Олімпу? Бо Прометей:

А) дав людям вогонь та навчив ремеслу;

Б) викрав у Зевса грім та блискавку;

В) налаштував усіх людей проти богів;

Г) видав Зевсову таємницю іншим богам.

4. Яке покарання спіткало Прометея?

А) бути прикутим до скелі, кожного дня телиця Іо просила його про допомогу;

Б) бути ув’язненим в скелі, кожного дня левиця роздирала йому груди;

В) бути прикутим до скелі, кожного дня орел роздирав йому печінку;

Г) бути ув’язненим в скелі, кожного дня до нього прилітав набридливий ґедзь.

5. Як Геракл переміг лернейську гідру?

А) відрубав їй голови, пронзив їй серце розжареним мечем та викинув безсмертну голову в море;

Б) випікав їй голови, палаючими стовбурами дерев пронзив їй серце й безсмертну голову заховав у печері;

В) випікав їй голови, розжареним мечем розрубав безсмертну голову на багато частин й розкидав їх по світу;

Г) відрубав їй голови, припікав палаючими стовбурами дерев шиї й закопав безсмертну голову під скелею.

6. Як Афродіта покарала Нарциса?

А) закохала його в самого себе;

Б) зробила його невміючим кохати;

В) закохала його в німфу Ехо;

Г) зробила його безсмертним.

7. Який дарунок зробила Афродіта Пігмаліону?

А) наділила його даром художника;

Б) закохала його в статую;

В) зробила його богом мистецтва;

Г) оживила його статую.

Відкриті питання та завдання

8. Що таке художній образ? (1 б.)

9. Що таке «вічний образ»? (1 б.)

10. Що таке міф? (1 б.)

11. Що таке мотив? (1 б.)

12. Назвіть тематичні групи міфів, які ви знаєте. (1 б.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.