Контрольна робота. «Давньоримська література»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Світова література, 8 клас

_________

УРОК № _____

Тема. Контрольна робота. «Давньоримська література» .

Мета: визначити рівень засвоєння учнями знань з вивченої теми; розвивати логічне мислення, вміння концентруватися; навчати практично застосовувати вивчений матеріал.

ХІД УРОКУ

I. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

II. ЗАСТОСУВАННЯ УЧНЯМИ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК

Виконання тестових завдань.

П о ч а т к о в и й р і в е н ь

1. Хто з римських поетів став вигнанцем?

а) Верґілій;

б) Овідій;

в) Горацій.

2. Якого давньогрецького поета творчо наслідував Верґілій? (Гомера.)

3. Назвіть відомих вам богів та героїв, які є персонажами поеми Верґілія «Енеїда». (Венера, Юпітер, Вулкан, Ніс, Евріал, Тур, Латин).

1. Головним героєм поеми Верґілія «Енеїда» є:

а) Еней;

б) Рим;

в) Октавіан Август.

2. Хто з богів викував щит Енея? (Вулкан.)

3. Назвіть найвідоміших римських поетів «золотої доби». (Верґілій, Горацій, Овідій.)

С е р е д н і й р і в е н ь

1. Назвіть найвідоміші твори Верґілія. Яка тематика цих творів?

2. З якими металами асоціюється в Овідія розвиток людського суспільства? (Золо­то, срібло, мідь, залізо.)

3. Що було зображено на щиті Енея?

1. Визначте тему оди Горація «До Мельпомени». (Увічнення пам’яті поета в його доробку.)

2. Хто провістив Енеєві його майбутню долю? (Його батько Анхіз.)

3. Які факти із життя Овідія вплинули на зміну тем його поезії? (Вигнання з Рима, здійснене за наказом Августа.)

Д о с т а т н і й р і в е н ь

1. Визначте особливості сюжету та композиції поеми Верґілія «Енеїда».

2. Який символічний підтекст криється в уривкові з поеми Овідія «Метаморфози» під назвою «Чотири покоління людей»?

1. Як у поемі Верґілія «Енеїда» розкривається тема поетизації римської доблесті, патріотизму, величі Рима?

2. Знайдіть спільне й відмінне між поемами Гомера «Іліада» та «Одіссея» і поемою Верґілія «Енеїда».

В и с о к и й р і в е н ь

1. Напишіть невеликий твір-роздум на тему: «Моральні принципи давніх римлян, що знайшли відображення в образі Енея».

2. Розкрийте основний пафос поеми Верґілія «Енеїда».

3. Яка роль римських поетів «золотої доби» в розвитку світової літератури?

4. Які душевні преживання Овідія відобразилися в його книзі «Сумні елегії»? З чим вони були пов’язані?

5. Назвіть основні мотиви творчості римських поетів «золотої доби».

6. Дослідіть, які художні засоби використовували римські поети «золотої доби» у своїх творах.

III. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити основні вивчені поняття з теорії літератури. Випереджувальне завдан­ня (для уроку № 26): підготувати повідомлення про Китай (географія, культурологія, мовознавство).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
5
дн.
1
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!
Схожі матеріали