Контрольна робота. «Давньогрецька література»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Світова література, 8 клас

__________

УРОК № ______

Тема. Контрольна робота. «Давньогрецька література»

Мета: перевірити рівень знань учнів з вивченої теми; формувати розуміння необхідності повторювати вивчений матеріал; формувати самооцінку своїх знань.

ХІД УРОКУ

I. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

II. ЗАСТОСУВАННЯ УЧНЯМИ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК

Виконання тестових завдань.

І варіант ІІ варіант

Початковий рівень

1. Поясніть, що таке «антична література». (Це література Давньої Греції та Риму.)

2. Які твори написав Гомер? («Іліада», «Одіссея».)

3. Щит Ахілла викував:

а) Геліос;

б) Гефест;

в) Гермес.

1. Одіссей вибрався з печери кіклопа за допомогою:

а) коней;

б) корів;

в) кіз.

2. Які музичні інструменти супроводжували виконання ліричних віршів? (Ліра)

3. За яку провину було прикуто Прометея? (Він викрав у богів вогонь.)

Середній рівень

4. Які цикли давньогрецьких міфів ви знаєте.?

5. Дайте визначення епічної поеми як літературного жанру.

6. Назвіть найвідоміших давньогрецьких поетів.

4. Яким розміром написані поеми Гомера?Дайте визначення. (Гекзаметром.)

5. Назвіть види давньогрецької лірики. (Декламаційна: елегія і ямби; пісенна: соль­на і хорова.)

6. Назвіть найвідоміших давньогрецьких драматургів.

Достатній рівень

7. У чому полягає сутність «гомерівського питання»? Яка причина його виникнен­ня?

8. Схарактеризуйте образи Ахілла і Гектора.

7. Визначте тематику давньогрецької лірики.

8. Чому давньогрецький театр був важливим засобом виховання широких народних мас?

Високий рівень

( одне з завдань на вибів)

1. Порівняйте образи Ахілла і Гектора як уособлення ідеалу воїна і людини.

2. Чому поеми Гомера називають «енциклопедією життя давніх греків»?

3. Розкрийте, у чому полягає гуманістичний пафос поеми Гомера «Іліада».

4. Доведіть, що давньогрецька література мала великий вплив на всесвітній літера­турний процес.

5. Схарактеризуйте творчість Есхіла і Софокла як видатних давньогрецьких тра­гіків.

6. На основі прочитаних творів сформулюйте ідеал людини Давної Греції.

III. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вивчити давньогрецьку поезію напам’ять.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали