Контрольна робота «Билини і балади» (7 клас)

Зарубіжна література

Для кого: 7 Клас

20.10.2021

227

3

0

Опис документу:

Презентація призначена для використання під час дистанційного навчання та дозволяє перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу за темою «Билини і балади», містить в собі різнорівневі завдання, що дозволяють учням отримати за виконану роботу 12 балів.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Контрольна робота № 1 7 класс
Слайд № 1

Контрольна робота № 1 7 класс

Підпишіть роботу Контрольна робота № 1 із зарубіжної літератури «Билини і балади» учня(ениці) 7-Акласу Прізвище, ім’я в Р.в. Тести
Слайд № 2

Підпишіть роботу Контрольна робота № 1 із зарубіжної літератури «Билини і балади» учня(ениці) 7-Акласу Прізвище, ім’я в Р.в. Тести

Інструкції до виконання Оформіть роботу на листочках. Уважно прочитайте завдання. При виконанні роботи рівень не вказувати, а лише номер завдання. ...
Слайд № 3

Інструкції до виконання Оформіть роботу на листочках. Уважно прочитайте завдання. При виконанні роботи рівень не вказувати, а лише номер завдання. Обов’язково у 16 завданні вказати тему твору.

Виконайте всі завдання I-й рівень. Тестові завдання (6 балів) 1. Скільки років Ілля Муромець не вставав з ліжка? А 10; Б 20; В 30; В 40. 2. Який пр...
Слайд № 4

Виконайте всі завдання I-й рівень. Тестові завдання (6 балів) 1. Скільки років Ілля Муромець не вставав з ліжка? А 10; Б 20; В 30; В 40. 2. Який прийом використано: «Другою рукою дуби рве самі коренасті, та мости мостить…»: А гіпербола; Б метафора; В епітет; Г порівняння. 3. З якого твору ці рядки: «Та надаремно й того він благав, чого і жебракам ніхто не відмовляє.»: А «Вересовий трунок», Б «Рукавичка», В «Король Лір», Г «Світязь». 4.Назвіть країну, де правив Король Лір: А Франція; Б Британія; В Іспанія; Г Данія. 5. Оберіть цикли билин. А Новгородський; Б Київський; В Московський; Г Криворізький. 6. Ватага розбійників подарувала Р.Гуду як символ влади: А срібний ріжок; Б срібну корону; В срібний лук. 7. В основу сюжету балади «Рукавичка» покладено: А міф; Б народну пісню; В історичну легенду, Г казку 8. Героїню балади Шиллера звуть: А Кунігунда; Б Брунгільда; В Делоржа; Г Корделія. 9.Кого бачила героїня балади «Світязь» вночі над містом? А Білого голуба- символ миру; Б ангела; В Божий знак. 10. На що сперечався Садко у другий раз? А на свою голову; Б на 30 тисяч; В на мішок золота та срібла; Г на все багатство. 11.У баладі Р.Стівенсона верес є символом: А мудрої природи; Б родинних зв’язків; В любові до рідної землі, Г свободи і незалежності. 12. Як Садко став багатим? А пограбував купців; Б отримав подарунок від морського царя; В заробив, граючи на гуслях, Г виграв у суперечні з купцями

Увага: II-й рівень 13. Визначте народну та літературну баладу. (1 б.) «Як Робін Гуд став розбійником» «Світязь» «Король Лір та його дочки» «Рукавич...
Слайд № 5

Увага: II-й рівень 13. Визначте народну та літературну баладу. (1 б.) «Як Робін Гуд став розбійником» «Світязь» «Король Лір та його дочки» «Рукавичка» «Вересовий напій» 14. Продовжіть вислів: «Образ короля Ліра став символом……………». (1 б.) 15. Визначте казкові елементи в билині «Садко» (1 б.) IIІ-й рівень (3 б.) 16. Дайте розгорнуту відповідь на питання (твір-мініатюра) на одну з тем: 1. Як ви вважаєте, старий пикт - герой чи синовбивця (за баладою Р. Стівенсона «Вересовий трунок»). 2. Сформулюйте і запишіть кодекс лицарської честі за баладою Ф. Шиллера «Рукавичка». Народна Літературна                    

Увага: Перевірену та сфотографовану роботу надішліть учителю до 15.00 години.
Слайд № 6

Увага: Перевірену та сфотографовану роботу надішліть учителю до 15.00 години.

Бажаю успіхів!
Слайд № 7

Бажаю успіхів!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.