Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Контрольна робота аудіювання "Добрий чарівник"

Літературне читання

Для кого: 2 Клас

04.02.2019

1691

81

0

Опис документу:
Тексти для навчального та контрольного аудіювання з літературного читання для 2 класу складені відповідно до новітніх вимог, визначених в наказі №1009.Для письмової перевірки аудіативних умінь добирають 8 тестових завдань, з яких 4 завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів по 1 балу за кожне і 4 завдання відкритого типу по 2 бали за кожне
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Аудіювання №2 2 клас

Добрий чарівник

Учора мама спекла пиріжки із сиром та й каже:

- Миколко, віднеси гостинця тітці Ганні.

Тітка живе поруч – лише перейти вулицю. В невеличкому будинку.

- Пригощайтеся, тітко, свіжими пиріжками, мама прислала, - каже Микола, ставши на порозі.

- Ох ти ж, мій племінничку любий, спасибі тобі. Хай колись спечу, то й тебе почастую.

- Я, коли йшов до вас, то мало не перечепився. У вас сходинки біля ганку поламані.

- Оце все хотіла попросити твого тата, щоб полагодив, та забуваю.

- Я перекажу йому, що ви просили, - пообіцяв хлопчик і вибіг з хати.

Уранці, коли всі пішли на роботу, Микола взяв молоток і цвяхи та й пішов до тітчиної хати. Оглянув сходинку, прилаштував дощечки й кожну прибив.

Увечері до них зайшла тітка Ганна й хвалиться:

- Хтось так гарно відремонтував мені сходинки. Чарівник якийсь!

Миколка глянув крадькома на маму й тітку і сам собі усміхнувся.

(За Г.Поволоцьким)

ПІБ_______________________________________________________________

I варіант

1. Про що мама попросила Миколку?

А купити пиріжки

Б віднести гостинця тітці Ганні

В відремонтувати сходинки

2. Що пообіцяла Миколці тітка?

А купити йому цукерки

Б зв’язати рукавички

В почастувати пиріжками

3. Де живе тітка Ганна?

А в невеличкому будинку

Б у сусідній квартирі

В в іншому місті

4. Хто відремонтував тітці Ганні сходинки?

А Миколчин батько

Б чарівник

В Микола

5. Поєднай частини словосполучень.

Спекла Микола

Прибив тітка

Зайшла мама

6. Підкресли слова, якими можна охарактеризувати Миколку.

Хоробрий, ледачий, працьовитий, жадібний, уважний, активний, злий, добрий.

7. Запиши дійових осіб твору.

__________________________________________________________________

8. Дай відповідь на запитання

Чому хлопчик вирішив відремонтувати східці?

ПІБ_______________________________________________________________

I I варіант

  1. З чим мама спекла пиріжки?

А з капустою

Б із сиром

В з картоплею.

  1. Як звали тітку Миколки?

А Татьяна

Б Галина

В Ганна

  1. Кого тітка хотіла поросити відремонтувати сходи?

А Миколку

Б Чарівника
В Миколчиного батька.

  1. Коли хлопчик відремонтував сходи ?

А Уранці

Б В той же день

В Увечері

  1. Поєднай частини словосполучень

Оглянув тітка

Прислала Микола

Почастую мама

6. Підкресли слова, якими можна охарактеризувати Миколку.

Хоробрий, ледачий, працьовитий, жадібний, уважний, активний, злий, добрий.

7. Запиши дійових осіб твору.

_______________________________________________________________

8. Дай відповідь на запитання.

До чого закликає нас автор цього твору?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.