Конспектуроку розвитку звязного мовлення "Веселкові пригоди"

Опис документу:
Конспект уроку для проведення на 30 тиждні НУШ. Інтегрований (математика,навчання грамоти, образотворче мистецтво), містить ігрові прийоми, групові форми роботи. Насичений різноманітними видами роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект уроку з розвитку зв’язного мовлення

Розробленого вчителем 1-А класу

ЕНВК «ДНЗ-ЗНЗ»№9

М.Енергодара

Біюн С.Л.

Тема: Веселкові пригоди

Мета: Збагачення словникового запасу учнів спорідненими словами. Удосконалення вміння моделювати речення.

Розвиток абстрактного мислення, пам'яті. Виховання здатності співпрацювати з іншими особами для досягнення спільної мети.

Завдання: Повторити кольори райдуги.

Працювати над добором влучних слів, для використання у побудові зв’язного висловлювання.

Скласти зв’язну розповідь.

Працювати над удосконаленням вміння розрізняти голосні та приголосні звуки,тверді та м’які, дзвінкі та глухі приголосні.

Хід уроку

  1. Вступна бесіда.  Актуалізація чуттєвого досвіду дітей

Сьогодні я обіцяю вам цікавий урок, але пропоную відгадати про що саме в ньому піде мова. Згодні?


1.    Створення емоційного настрою: 1 хв
-  читання віршів;

У лісі – калина, 
В городі – морквина.
На полі – пшениця,
А в лузі – травиця.

У хащах – лохина,
В саду – слива синя.
Галява – в дзвіночках, 
Веселка – в віночку.
         2.Фрагмент малювання сухими фарбами. Тренінг пам’яті. 4 хв

- Діти, прослухайте вірш ще раз, та викладіть сухими фарбами асоціації до слів.

- Які фарби ви виклали? Що вони вам нагадують? Чому?

- Так, сьогодні на уроці мова піде саме про райдугу,веселку. Слайд 1

- Спробуйте повторити слова, до яких добирали фарби. Слайд 2


         3.Робота за картиною або дитячими малюнками.

Звукозапис дощу. Фото веселки. Слайд 3

- Що об’єднує обидва медіа продукти? Що було спочатку,а що потім?

4. Складання схем речень.

- Послухайте речення, та запишіть їх схеми.

Перша група – сухими фарбами, друга – схематично, третя- словами.

У лісі – калина.
В городі – морквина.
На полі – пшениця.


ІІ. Повідомлення (або уточнення) теми і мети уроку.  3 хв
   - Подивіться,хто спостерігає за вами. (відео)

- Чому ми не помітили зразу цю тварину?

- Чим схожі веселка та хамелеон?

Фізхвилинка 3хв

Поки звучить музика,відшукайте зображення хамелеонів,розташуйте у порядку зростання.

Про що повідомляють ці зображення?


IIІ. Колективна підготовча робота. ( Мовна підготовка тексту)
6 хв


1.   Добір іменників до кольорів..

- Які предмети мають кольори веселки? Заплющіть очі і виберіть один із кольорів сухої фарби.

2.    Добір «кольорових» слів

- Як по- іншому можна назвати кольори райдуги? Слайди 4,5,6,7,8,9,10

3.    Добір дієслів .

Подивіться на зображення та дайте відповідь: що роблять істоти? Слайд 11

- сховався, затаївся, замаскувався, скрився, схоронився,


 ІV. Складання  усної зв'язної розповіді учнями
. 5 хв

Самостійна групова діяльність.

Діти, дівчинка Наталочка дуже хоче намалювати портрет свого друзяки хамелеона, але цей витівник не всидить на одному місці навіть хвилинки. Пропоную вам скласти розповідь про Наталку і хамелеончика і водночас намалювати портрет спритного непосиди.
Ви повинні чітко вимовити де сховався хамелеон від Наталки та якого кольору він став.


 VІ. Перевірка самостійної роботи
Виконання малюнка. 10 хв

- Покажіть, які портрети у вас вийшли. А що це за зображення на тілі хамелеона?

- Розкажіть,де ховався,як маскувався хамелеон?

- Біля яких букв встигла затаїтися ящірка?

- Що спільного між ними? Які звуки позначають всі вони? Де живуть ці букви?

Що ж вам хоче сказати хамелеон? Слайд 12


VІІ. Підсумок уроку 3 хв

Ми сьогодні завітали до
Ми вивчали букву…

Буква Рр позначає звуки…

Звуки [р], [р’]) чуються в словах…

Я добре вмію …

Мені треба тренуватися

-Чи вдалося нам допомогти Наталочці?

- У який спосіб ми допомогли дівчинці?

- Що досліджували?

- Що запам’ятали?

- Що на уроці у вас вийшло добре?

- Над чим потрібно попрацювати ще?

Червоний – третє око – інтуїтивні здогадки

Білий -мозок - фокусування на інформації

Зелений - кошик- генерація ідей

Синій - група - обговорення

Жовтий - Лупа- оптимістичний прогноз

Чорний - кубик- оцінка

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
2
міс.
2
9
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!