• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Математика
  • Конспект"Таблиці додавання і віднімання числа 3. Додавання і віднімання числа частинами виду 6+2+1; 9-2-1. Додавання і віднімання по 3. Розв’язування задач ."

Конспект"Таблиці додавання і віднімання числа 3. Додавання і віднімання числа частинами виду 6+2+1; 9-2-1. Додавання і віднімання по 3. Розв’язування задач ."

Опис документу:
Формувати в учнів уміння складати таблиці додавання і віднімання числа 3; продовжити роботу над складанням задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць; вчити додавати і віднімати числа частинами виду 6+2+1; 9-2-1; додавати і віднімати по 3; розвивати математичне мовлення; виховувати культуру письма, інтерес до навчання. Обладнання: таблиці додавання і віднімання числа 3; мультимедійна презентація; індивідуальні картки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Таблиці додавання і віднімання числа 3. Додавання і віднімання числа частинами виду 6+2+1; 9-2-1. Додавання і віднімання по 3. Розв’язування задач .

Мета: формувати в учнів уміння складати таблиці додавання і віднімання числа 3; продовжити роботу над складанням задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць; вчити додавати і віднімати числа частинами виду 6+2+1; 9-2-1; додавати і віднімати по 3; розвивати математичне мовлення; виховувати культуру письма, інтерес до навчання.

Обладнання: таблиці додавання і віднімання числа 3; мультимедійна презентація; індивідуальні картки.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Рівно стали , порівнялись.

День у нас сьогодні незвичайний.

А чому? До нас в гості завітали.

То ж привітайте, діти, гостей.

– Щиро ми гостей вітаємо.

Добра та здоров’я бажаємо.

Але нам час заняття розпочинати.

Прошу, діти, всіх сідати.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

-З казкою ми зустрічались не раз

І знову вона завітала до нас.

В казці є завжди перешкоди та знаю,

Що їх для кмітливих дітей не буває.

- А ви, діти, хотіли б потрапити до казки? Щоб потрапити до казки, потрібно тричі проказати чарівне заклинання. Всі ви добре знаєте, що найчарівнішими словами в усьому світі є «Будь ласка». Тому запам’ятайте і давайте повторимо його тричі.

( Діти закривають очі. Звучить музика.)

-Будь ласка, Будь ласка, будь ласка

Ми хочемо стати героями казки

- Сьогодні у Білосніжки День народження. Самотньо їй у лісі святкувати це свято. Ось вирішила вона запросити нас на свій День народження. Але гноми так просто не пропустять на свято. Вони прислали листа з різними математичними завданнями. Мовляв, розв’яжемо їх, потрапимо у гості до Білосніжки. Діти, ви згодні розв’язувати математичні завдання і потрапити на день народження до Білосніжки? Добре.

( скринька, у якій лежить лист із завданнями)

1. Перше завдання від гномика Веселунчика.

Усний рахунок.

-Киця й котик залюбки

Випікали пиріжки.

Киця з тіста 5 зліпила,

Котик теж із снігу 5.

Скільки всіх, малеча мила,

Пиріжків вони з’їдять? (Усього пиріжків 10, але з’їдять лише 5 — із тіста)

- Ось до класу на урок залетіло шість сорок

Дві пізніше прибуло. Скільки всіх птахів було? ( 8).

- У саду до годівниці прилетіло три синиці

Потім ще чотири птиці

Скільки птиць на годівниці? ( 7)

( Виховний момент)

- Як потрібно допомагати птахам взимку? Чому?

- Як ви допомагаєте птахам?

3. Завдання від гномика Мовчунчика. Гра «Мовчанка»

Діти називають правильну відповідь.

4.Завдання від Лінивчика, який таблиці не вчить і робить помилки

5.Завдання від Всезнайки. Гра «Мікрофон».

- Як називаються числа при додаванні?

Як називаються числа при відніманні?

З яких частин складається задача?

Що означає збільшити число на кілька одиниць?

Що означає зменшити число на кілька одиниць?

Що потрібно, щоб знайти невідомий доданок?

6. Каліграфічна хвилинка. Гра «Конкурс красунь».

Білосніжка дуже любить писати. Ви можете попрацювати разом з нею.

Написання цифри 3.

Назвіть сусідів числа 3. ( Воно наступне після числа 2 і передує числу 4).

7. Математичний диктант. Гномик Всезнайко цікавиться чи ми вміємо писати математичний диктант.

4 збільшити на 2

5 зменшити на 2

9+ 1

8 – 2

Перший доданок 6, другий – 3. Запишіть суму.

На тарілці лежало 7 пиріжків. Під час обіду гномики всі пиріжки зїли.

Запишіть, скільки пиріжків залишилося.

ПЕРЕВІРКА МД

Фізкультхвилинка (Гномик Рухливчик показує дітям рухи )

В казці весело й цікаво

Гномів семеро жило

Вранці – рано за порядком шикувались на зарядку

Тупотіли всі ногами і хитали всі руками.

Нахилились вліво – вправо

Та цього іще замало.

І стрибали, і кружляли.

Присідали й піднімались

Головами всі хитали й працювати починали.

ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом. Робота за підручником. ( ст..66.)

Сьогодні ми з вами складемо таблиці додавання і віднімання числа 3. Будемо вчитися складати задачі за малюнком і розв’язувати їх. Навчимося додавати і віднімати числа частинами. Будемо порівнювати вираз і число.

Розгляньте таблицю додавання числа 3.

Що ви помітили? (Перший доданок збільшується на 3, другий залишається без зміни, результат дії — сума — теж збільшується на 3.)

Прочитайте всі приклади. Яке число додавали в кожному прикладі? (3)

Тому таблиця й називається «Додати 3».

Розгляньте таблицю віднімання числа 3.

Прочитайте кожний приклад. Порівняйте відповідь із числом, від якого віднімали 3. Яке число віднімали в кожному прикладі? (3)

Тому таблиця й називається «Відняти 3».

Завдання 1

Розгляньте числовий промінь. Від якого числа летіло сонечко? На якому числі сіло спочатку? потім? Прочитайте приклад. Яка відповідь прикладу?

Скільки всього додали? Як додавали? Скільки всього відняли? Як віднімали?

Завдання 2

Додавайте по 3, починаючи з числа 2.

Віднімайте по 3, починаючи з числа 10.

ІV.Розвиток математичних знань

Завдання 1. На день народження ходять з квітами. Отже,назбираємо букет квітів для Білосніжки. Обчислимо приклади, зробивши взаємоперевірку. ( діти обчислюють приклади на пелюстках ромашки за варіантами і роблять взаємоперевірку).

Завдання 2.

Гімнастика для очей

А Пустунчика спіткала невдача у нього вибігли зайчики з клітки. Допоможемо йому позбирати їх. Для цього складемо задачі за малюнком і розв’яжемо їх.

- Задача № 1. На галявині бігало 3 зайці, а під кущем сиділо 2. Скільки всього зайців?

Завдання 3.

Порівняйте вираз і число. Гра «Хто швидше». Хто перший виконає завдання, той і привітає Білосніжку з Днем народження.

9- 3 *5 4+ 3*7

6+ 3* 7 3- 3 *1

V. Закріплення вивченого матеріалу.

1.Задача на кмітливість . Скільки гномів можуть взути 6 черевиків?

2. Повторення таблиць додавання і віднімання числа 3 . Напам’ять «ланцюжком».

Це і буде подарунком нашій Білосніжці.

VI. Підсумок уроку.

- Вам сподобався наш урок?

- Яке завдання було складним , а яке – легшим?

Ми виконали всі завдання гномів і нарешті зможемо привітати Білосніжку з Днем народження. А хочете побачити чим закінчується наша казка? Тоді закрийте очі і тричі повторіть заклинання.

«Будь ласка. Будь ласка, будь ласка,

Ми хочемо побачити кінець казки»

От і закінчилась наша казка. Були ви всі « Молодці»

За те, що ви всі міркували, слухали й відповідали

Білосніжка дарує вам мішечок,

а в ньому цукерки лежать, наче сонечка блищать.

Пригощайтесь залюбки. Мої любі малюки.

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

9- 2 5 4+ 2 7

6+ 2 7 3- 2 1

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.