і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Конспекти занять з хореографії із дітьми 5-го року життя ІІ півріччя

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспекти занять з хореографії

із дітьми 5-го року життя

ІІ півріччя

заняття

Дата

групи

Тема

Мета

Хід заняття

1

6

Вчити рухатися основними танцювальними фігурами (коло, шеренга, лінія тощо)

Навчати дітей рухатися основними танцювальними фігурами, розвивати уміння орієнтуватися у просторі зали та займати своє місце у відповідній танцювальній фігурі, розвивати спритність, уяву, виховувати дисципліносваність.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Навчання дітей рухатися основними танцювальними фігурами.

  4. Проведення ігор на швидке знаходження свого місця у відповідній танцювальній фігурі.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

2

6

Соте по І і ІІ позиції.

Навчати дітей виконувати соте по І та ІІ позиціях, Звертати увагу на приземлення через носочки та «віджим» перед стрибком, розвивати силу ніг, виворітність, виховувати любов до занять танцями.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення соте по І та ІІ позиціях.

  4. Пригадування основних танцювальних фігур.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на релаксацію.

  7. Уклін та вихід із зали.

9

11

3

6

Вироблення вміння розкривати руки всторону, вгору та вниз відповідно до характеру музики.

Навчати дітей розкривати руки всторону, вгору та вниз відповідно до характеру музики, розвивати силу та вправність рук, виховувати взаємоповагу.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вироблення вміння розкривати руки всторону, вгору та вниз відповідно до характеру музики.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Впраи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

4

6

Вчити ритмічно кружляти у парах, зєднавши руки за асаціацією «човником». Хореографічні ігри та забави.

Навчати дітей кружляти в парі, зєднавши руки за асоціацією «човником», розучення таночків до Свята мам. Розвивати спростережливість, увагу,уміння передавати настрій в рухах.

Виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вчити ритмічно кружляти у парах, зєднавши руки за асаціацією «човником».

  4. Хореографічні ігри та забави.

  5. Вправи на релаксацію.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

5

6

Вироблення вміння виконувати набір рухів по колу.

Удосконалювати уміння дітей рухатися по колу, навчати виконувати в процесі просування набір рухів, розвивати увагу, память, виховувати любов до занять хореографією.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вироблення вміння виконувати набір рухів по колу.

  4. Хореографічні гри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

6

6

Формування у дітей уміння запрошувати один одного до танцю. Вивчення коротких етюдів, передавати в них образні рухи – дзьобати як курчата тощо.

Навчати дітей правильно та виховано запрошувати один одного до танцю. Розвивати уміння танцювати в парі. Виховувати спостережливість, уяву.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Пригадування попередніх вивчених рухів.

  4. Розучування запрошення партера до танцю.

  5. Постановка етюду.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

9

11

7

6

Формування у дітей уміння дякувати один одному за танець. Повторення вивчених етюдів.

Навчати дітей зарошувати один одного до танцю та дякувати за танець з відповідними емоціями. Розвивати посидючість, витриманість.

Виховувати ввічливість у танці.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Розучування варіантів подяки за танець.

  4. Удосконалення виконання запрошення до танцю.

  5. Постановка хореографічного етюду з використанням розучених запрошення та подяки за танець.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

7. Уклін та вихід із зали.

9

11

8

6

Вивчення елементів українського танцю – український уклін, виведення ноги вперед на пятку.

Навчати дітей елементам українського народного танцю, розучити український уклін та виведення ноги вперед на пятку, розвивати виворітність, правильну поставу, виховувати любов до національного танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення елементів українського танцю – український уклін, виведення ноги вперед на пятку.

  4. Постановка хореографічного етюду.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

9

6

Продовження вивчення елементів українського танцю – дрібушка, присядка для хлопців. Повторення українського уклону, виведення ноги вперед на пятку.

Навчати дітей елементам українського народного танцю, розучити дрібушку, присядку для хлопців, розвивати виворітність, правильну поставу, виховувати любов до національного танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Повторення елементів українського танцю – український уклін, виведення ноги вперед на пятку.

  4. Вивчення елементів українського танцю – дрібушка, присядка для хлопців.

  5. Постановка хореографічного етюду.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

9

11

10

6

Ознайомлення з творчою діяльністю Анни Павлової та Павлом Вірським.

Ознайомити дітей із відатними постаттями Анни Павлової та Павлом вірським та їх творчою діяльністю, переглянути із дітьми відеозаписи концертних номерів творчих танцювальних колективів Хмельниччини, розвивати творчу уяву, виховувати почуття патріотизму.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Ознайомлення з творчою діяльністю Анни Павлової та Павлом Вірським.

  4. Пергляд відеозаписів концертних номерів танцювальних колективів Хмельниччини.

9

11

11

6

Конкурс на краще виконання вивчених етюдів.

Удосконалювати виконання дітьми вивчених етюдів, розвивати виворітність, правильну поставу. Виховувати прагнення правильного виконання хореографічних елементів.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на седині зали.

  3. Пригадування вивчених етюдів.

  4. Конкурс на краще виконання вивчених етюдів.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

12

6

Вчити виконувати нахили тулуба вперед-назад прогинаючи спину і не згинаючи коліна.

Навчати дітей виконувати нахили тулуба вперед-назад прогинаючи спину і не згинаючи коліна, розвивати гнучкість, виворотність, виовувати дисциплінованість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Навчати дітей виконувати нахили тулуба вперед-назад прогинаючи спину і не згинаючи коліна.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на релаксацію.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

13

6

Повторення та удосконалення вивчених рухів класичного екзерцису. Розучування основних рухів до таночків до Свята мам.

Повторити із дітьми раніше вивчені рухи класичного екзерцису, розучити основні рухи до таночків до Свята мам, розвивати спостережливість, увагу, уважність, виховувати любов до танцювального мистецтва.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Повторення раніше вивчені рухи класичного екзерцису.

  4. Розучування основних рухів до таночків до Свята мам.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

14

6

Розвиток вміння легко рухати кистями рук. Постановка таночків до Свята мам.

Навчати дітей легко рухати кистями рук, удосконалювати виконання дітьми основних рухів до таночків на Свято мам, розучити таночки, розвивати память, виховувати позитивне ставлення до занять хореографією.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Розвиток вміння легко рухати кистями рук.

  4. Постановка таночків до Свята мам.

  5. Вправи на релаксацію.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

15

6

Розучування таночків до Свята мам.

Розучувати із дітьми таночки до Свята мам, звертати увагу на правильність виконання рухів, синхронність, розвивати вправність, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Вправи на середині зали.

  3. Розучування таночків до Свята мам.

  4. Відпрацювання рухів.

  5. Вправи на релакчацію.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

16

6

Удосконалення виконання таночків до Свята мам.

Розучувати із дітьми таночки до Свята мам, звертати увагу на правильність виконання рухів, синхронність, розвивати вправність, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Вправи на середині зали.

  3. Розучування таночків до Свята мам.

  4. Відпрацювання рухів.

  5. Вправи на релакчацію.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

17

6

Робота над емоційністю виконання таночків.

Розучувати із дітьми таночки до Свята мам, звертати увагу на правильність виконання рухів, працювати над емоційністю виконання таночків, синхронність, розвивати вправність, виховувати любов до танцю.

  1. Вхід до зали.

  2. Вправи на середині зали.

  3. Розучування таночків до Свята мам.

  4. Відпрацювання рухів.

  5. Робота над емоційністю виконання таночків.

  6. Вправи на релакчацію.

  7. Уклін та вихід із зали.

9

11

18

6

Вироблення вміння узгоджувати притупи з плесканням. Хореографічні ігри.

Навчати дітей узгоджувати притупи з плесканням, розвивати ритмічність, музичний слух, виховувати працелюбність.

  1. Вхід до зали.

  2. Роминка на середині зали.

  3. Вироблення вміння узгоджувати притупи з плесканням.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід до зали.

9

11

19

6

Розвиток імпровізаційної активності дітей шляхом проведення ігор-забав.

Навчати дітей утворювати нові комбінації рухів із уже знайомих елементів, розвивати імпровізаційні можливості дітей, виховувати ініціативність, творчість.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри на розвиток імпровізаційної активності дітей.

  4. Вправи на релаксацію.

  5. Уклін та вихід із зали.

9

11

20

6

Вивчення хореографічних етюдів.

Розучувати із дітьми хореографічні етюди,розвивати память, увагу, мислення,виховувати любов до хореографії.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення хореографічних етюдів.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

21

6

Повторення вивчених хореографічних етюдів.

Розучувати із дітьми хореографічні етюди,розвивати память, увагу, мислення,виховувати любов до хореографії.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вивчення хореографічних етюдів.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

22

6

Проведення хореографічних ігор на розвиток творчості та імпровізації.

Навчати дітей утворювати нові комбінації рухів із уже знайомих елементів, розвивати імпровізаційні можливості дітей, виховувати ініціативність, творчість.

1. Вхід до зали.

2. Розминка на середині зали.

  1. Хореографічні ігри на розвиток імпровізаційної активності дітей.

  2. Вправи на релаксацію.

  3. Уклін та вихід із зали.

9

11

23

6

Вироблення вміння роботи в парі. Постановка парного етюду.

Навчати дітей працювати у парі, пригадати рухи в парі, які вивчалися раніше, розучити парний етюд,розвивати творчість, виховувати ввічливе ставлення до педагога та один до одного.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Пригадування парних елементів.

  4. Постановка парного етюду.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід з зали.

9

11

24

6

Повторення парного етюду. Удосконалення виконання рухів, на яких побудований етюд.

Навчати дітей працювати у парі, пригадати рухи в парі, які вивчалися раніше, розучити парний етюд,розвивати творчість, виховувати ввічливе ставлення до педагога та один до одного.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Пригадування парних елементів.

  4. Повторення парного етюду.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід з зали.

9

11

25

6

Конкурс між парами на краще виконання етюду.

Навчати дітей працювати у парі, пригадати рухи в парі, які вивчалися раніше, повторити парний етюд,провести конкурс на краще виконання етюду,розвивати творчість, виховувати ввічливе ставлення до педагога та один до одного.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Пригадування етюду.

  4. Проведення конкурсу на краще виконання парного етюду.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід з зали.

9

11

26

6

Вироблення вміння ритмічно бити у бубен.

Навчати дітей ритмічно бити у бубен, розвивати відчуття ритму у дітей, музичний слух, виховувати любов до занять хореографією.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Вироблення вміння ритмічно бити у бубен.

  4. Вибивання ритмічних малюнків.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на заспокоєння дихання.

  7. Уклін та вихід із зали.

9

11

27

6

Постановка етюду з використанням бубна.

Навчати дітей використовувати бубен під час виконання етюду, удосконалити навички виплескування ритмічних малюнків та простих ритмічних малюнків з використанням бубна,розвивати память, увагу, виховувати цікавість до танцю з атрибутамию

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Пригадування ритмічних малюнків з використанням бубна.

  4. Постановка етюду з використанням бубна.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на релаксацію.

  7. Уклін та вихід із зали.

9

11

28

6

Повторення вивчених етюдів. Проведення хореографічних ігор.

Навчати дітей використовувати бубен під час виконання етюду, удосконалити навички виплескування ритмічних малюнків та простих ритмічних малюнків з використанням бубна,розвивати память, увагу, виховувати цікавість до танцю з атрибутамию

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Пригадування ритмічних малюнків з використанням бубна.

  4. Повторення етюду з використанням бубна.

  5. Хореографічні ігри.

  6. Вправи на релаксацію.

  7. Уклін та вихід із зали.

9

11

29

6

Вироблення уміння легким бігом кружляти навколо себе.

Навчати дітей кружляти навколо себе легким бігом спочатку з допоміжним предметом, а потім без нього, розвивати увагу, правильну поставу, виховувати любов до занять хореографією.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Виконання легкого бігу по колу, навколо предмету та навколо себе.

  4. Хореографічні ігри.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

30

6

Повторення раніше вивчених етюдів. Робота над емоційностю виконання танцю.

Пригадати деякі улюблені етюди дітей, працювати над точністю виконання рухів та над емоційністю виконання танцю. Розвивати память, увагу, виховувати любов до хореографії.

  1. Вхід до залу.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Повторення раніше вивчених етюдів.

  4. Робота над емоційностю виконання танцю.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

31

6

Повторення раніше вивчених етюдів. Робота над емоційностю виконання танцю.

Пригадати деякі улюблені етюди дітей, працювати над точністю виконання рухів та над емоційністю виконання танцю. Розвивати память, увагу, виховувати любов до хореографії.

  1. Вхід до залу.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Повторення раніше вивчених етюдів.

  4. Робота над емоційностю виконання танцю.

  5. Вправи на заспокоєння дихання.

  6. Уклін та вихід із зали.

9

11

32

6

Хореографічні розваги.

Провести із дітьми хореографічні розваги, розвивати творчість, активність, виховувати любов до танцю через гру.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри.

  4. Вправи на заспокоєння дихання.

  5. Уклін та вихід із зали.

9

11

33

6

Хореографічні розваги.

Провести із дітьми хореографічні розваги, розвивати творчість, активність, виховувати любов до танцю через гру.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри.

  4. Вправи на заспокоєння дихання.

  5. Уклін та вихід із зали.

9

11

34

6

Хореографічні розваги.

Провести із дітьми хореографічні розваги, розвивати творчість, активність, виховувати любов до танцю через гру.

  1. Вхід до зали.

  2. Розминка на середині зали.

  3. Хореографічні ігри.

  4. Вправи на заспокоєння дихання.

  5. Уклін та вихід із зали.

9

11

35

6

Підсумок проведеної роботи за рік.

Провести підсумки проведеної роботи за рік, відзначити дітей, що були активними впродовж усього року, провести хореографічні ігри.

  1. Вхід до зали.

  2. Підведення підсумків.

  3. Хореограічні ігри.

  4. Уклін та вихід із зали.

9

11

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Конспекти занять з хореографії із дітьми 5-го року життя ІІ півріччя
  • Додано
    15.08.2018
  • Розділ
    Дошкілля
  • Клас
    Дошкільнята
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    217
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    8
  • Номер матеріала
    VM022586
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 години
700 грн
390 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь