Конспект Зустріч з Незнайкою

Опис документу:
Конспект контрольного заняття з морально-етичного виховання, художньої літератури, мовленнєвого розвитку, знайомство з оточуючим природи, математики, зображувальної діяльності

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради

Комунальний дошкільний навчальний заклад № 191

Зустріч з Незнайкою

Конспект контрольного заняття з морально-етичного виховання, художньої літератури, мовленнєвого розвитку, знайомство з оточуючим природи, математики, зображувальної діяльності

Вихователь:

Непомяща О.Т.

Група 6-го року життя

м.Кривий Ріг

Мета: виявити вміння вихованців відповідати на запитання дорослого, розвиток діалогічного та монологічного мовлення та уваги; давати чіткі та повні відповіді на поставленні питання, будувати різні типи речень;розвивати дитячу фантазію, образне мислення, творчу уяву;

Виявити уявлення дітей про загально прийняті моральні норми та правила, уміння керуватися совістю як внутрішньо етичною інстанцією.

Уміння дітей негайно реагувати на надзвичайну ситуацію; викликати служби екстреної допомоги («101», «102», «103», «104»); уміння мобілізуватися;

Знання про професії дорослих, уявлення про знаряддя праці, значимість професій, виховувати повагу до людей праці, результатів їхньої роботи;

Виразно читати вірші, загадки, використовувати прислів’я;

Слухати, розуміти оповідання, відповідати на запитання за твором, аналізувати дії героїв, ситуацію, доводити думку в міркуванні до кінця, нестандартно мислити;

Складати розповіді за сюжетними картинками;

Виховувати дбайливе ставлення до природи, учити правил природокористування, формувати основи екологічно – доцільної поведінки;

Виявити знання дітей про сезонні явища в неживій та живій природі;

послідовність та циклічність пір року, місяців, днів тижня, частин доби;

вміння користуватися порядковою, кількісною лічбою,називати суміжні числа,визначати склад числа з двох менших, плоскі та об*ємні геометричні фігури; вміння орієнтуватися у просторі відносно себе, та на аркуші паперу;

Виконувати аплікацію та домальовування за прочитаними творами за задумом, виявити вміння відтворювати навколишній світ, свої емоції на папері, розвивати уяву, творчу ініціативу, прагнення до самореалізації в творчості, виховувати акуратність, обережність, чуйність.

Вихователь. Діти, сьогодні до нас у гості завітав Незнайка. Послухайте, що він розповідає: « Я зі своїми друзями зібрався йти до школи. Та не знаю, що мені потрібно знати для того, щоб добре вчитися. Допоможіть. Я вам буду вдячний»

В. Діти, як ви вважаєте, що відчуває Незнайко? Допоможемо ляльці?!! От і добре.

Давайте спочатку розкажемо Незнайкові як кожного із нас звати,наші прізвища та по батькові.

Вправа «Піраміда любові». Назвіть кого ви любите.

Переказ казки Л.Козіна «Якби все було інакше…»

- Чому в каченяти був поганий настрій?

- Що порадив другові Мурчик?

- А як часто ви сумуєте? Чому?

- Чи будемо ми сумувати, якщо думки наші будуть веселими?

Вправа «Навіть якщо…»

Давайте допоможемо нашому гостеві створювати гарний настрій. Для цього треба, щоб наші думки також були гарними, веселими. Спробуємо?

- Навіть якщо сьогодні я ще не вмію вирізувати витинанку, то (я вдома потренуюся і в мене вийде).

- Навіть якщо я сьогодні загубилася, то (я знайшла нових добрих друзів).

« Поясни свою думку»

Мовна гра «Розкажи як це було?»

Лялька. Діти а як називається ваша планета? Скільки материків на планеті Земля? Як називається ваша країна? Столиця України? А яка назва вашого міста? Які вулиці є в Кривому Розі? За що ти любиш свою країну( (своє місто, свій садок, своїх друзів)?

Які вірші знаєте? Які улюблені? Прочитайте, будь ласка.

Яка зараз пора року? Як чергуються пори року? Що характерно для кожної пори року?

Дидактичні ігри: «Пору року».

«М*яч передавай – слово називай».

«Дикі та свійські тварини» Порахуй. Покажи цифру.

«Перелітні та зимуючі птахи» Порядкова лічба. Цифри сусіди.

Рухлива гра «Я рахую до …». Я знаю назви дерев (предметів посуду,квітів, іграшок…) передають м’яча один одному.

«Четвертий зайвий»

«Вулиця та транспорт нашого міста»

«Магазини»

Розкажіть мені, які професії у вас у пошані? Розкажіть, ким ви хочете стати і чому?

«Кому що потрібно для роботи?»

«Телефон» (виклик спеціальних служб)

В. Молодці, малята ви багато цікавого розказали нашому гостеві про те, чому ви навчились у старшій групі. А зараз давайте разом пригадаємо оповідання, які ми читали за ілюстраціями В. Сухомлинського «Камінь», «Хай будуть соловей і жук».

А на згадку про нас виконаємо для нашого гостя подарунки. Будемо виконувати аплікацію та домалюємо хто забажає за темою оповідань .

Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога. Аналіз робіт.

Розповідь дітей про свої роботи.

Незнайко!Покажи наші роботи своїм друзям,та розкажи що ти узнав у нас нового, що тобі допоможе у школі, та твоїм друзям.

Незнайко, запрошуємо тебе разом з нами на прогулянку. Збирайся. Тобі з нами буде цікаво. Пішли відпочивати.

У групі 6 –го року життя працював гурток української дитячої літератури «Книголюби».

Працюючи з дітьми досягли певних наслідків: познайомили дітей з творами письменників, розширили світогляд, сформували вміння сприймати те, що читає дорослий, розуміти зміст та взаємозв*язок речень. У дітей розвивали інтелектуальні,творчі здібності, надавали кожній дитині можливість проявити себе, реалізувати свої здібності. Виховували свідому дисципліну: вчили дотримуватись правил дисципліни, контроль власних вчинків, робити об*єктивну оцінку вчинків героїв творів, свою та оточуючих.

У дітей розширився досвід створення ігрових ситуацій після прочитання художніх творів; формуються позитивні взаємини між дітьми, засвоюють норми соціальної поведінки; розвивається вміння висловлювати своє власне ставлення до навколишнього світу, мовлення, вміння відчувати задоволення від вдало дібраного автором слова.

Після читання творів використовували такі прийоми роботи над творами:

  • Розгляд ілюстрацій до твору.

Уточнили : Чи ілюструє малюнок весь твір, чи якусь його частину? Що зображено на малюнку? Що намальовано у центрі? Що відображено на другому плані? Які фарби використано для малюнка? Який настрій вони створюють?

  • Малювання словесної картини до вірша за планом:

Кого я намалюю на малюнку? Як я малюватиму: якими будуть передній і задній плани малюнку? Які фарби допоможуть мені передати зміст?

  • Використовували музичний супровід під час виконання ілюстрацій до творів, іноді діти самостійно починали співати знайомі пісні з мультфільмів або пісні які вивчали на музичних заняттях.

  • Графічне (ілюстрування) малювання

  • Розгляд малюнків товаришів

  • Аналіз та характеристика малюнків власних, та друзів.

  • Словесна гра «Відгадай за описом героя твору»

  • Ігри – пантоміми.

  • Режисерські ігри

  • Сюжетно – рольові ігри за творами

  • Самостійні творчі ігри

  • Зміни зміст оповідання.

  • Введи нового героя з іншого твору

  • Придумай кінцівку до твору.

  • Продовж оповідання

  • Складаємо оповідання по колу.

Діти з задоволенням приймали участь у діяльності гуртка. Розповідали про свої надбання друзям та батькам. Виконували також разом з батьками малюнки для виставки «Герої улюблених творів», та з захопленням розглядали творчість своїх друзів.

Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради

Комунальний дошкільний навчальний заклад № 191

звіт

про роботу гуртка української дитячої літератури

«Книголюби»

Вихователь:

Непомяща О.Т.

Група 6-го року життя

м.Кривий Ріг

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
2
6
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!