Мета : Перевірити та узагальнити знання дітей за друге півріччя. Вчити правильно та чітко виконувати завдання виявляти рівень уявлення дітей про поняття «рівність», «нерівність» груп предметів за кількістю елементів, вправляти у порядковій та кількісній лічбі, вміння визначати кількість предметів відповідною цифрою в межах від 1 до 5. Визначати вміння порівнювати предмети за розміром : великий, малий, довгий, короткий, вузький, користуючись прийомами накладання та прикладання. Систематизувати вміння розпізнавати геометричні фігури та визначати їх особливості. Формувати вміння орієнтуватися в просторі(вгорі, вниз, вліво, вправо, посередині). Розвивати увагу, вміння працювати самостійно, виховувати позитивне ставлення до занять з математики.
Обладнання: геометричні фігури, ,іграшки свійські тварини, роздавальний матеріал свинки та качки, демонстраційний матеріал (коні, корови, півень, вівці, качки), Д/гра «День, ніч», набірне полотно, цифри, магнітна дошка, смужки різної довжини та ширини ,геометричні фігури, телевізор, магнітофон.