Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Корекція когнітивних процесів. Інклюзія
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття «Небезпечні предмети в руках у дітей» (старша група)

docx

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

29.11.2022

100

7

0

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Мета: учити дітей дотримуватись правил безпечного користування предметами , надавати перевагу безпечним видам діяльності, підтримувати свідоме, відповідальне ставлення до особистої безпеки. Формувати уявлення дітей про небезпечні для здоров я та життя предмети ( гострі, колючі, ріжучі, вогненебезпечні) Покращувати навички пояснювального мовлення. Розвивати в дітей вміння розмірковувати: чому цікаві та привабливі зовні предмети можуть бути небезпечними. Виховувати в дітей обережність щодо предметів, які можуть зашкоджувати власній безпеці.

Хід заняття

Вихователь: Діти, кожного дня ви все більше пізнаєте світ, який вам дуже цікавий. Певні речі ми з вами добре знаємо, а деякі ще ні. Бувають небезпечні та безпечні предмети, шкідливі та корисні. Ось сьогодні ми поговоримо про те, чому так важливо нам з вами про це знати. Слухайте уважно.

Вихователь: Ця історія трапилась з одним хлопчиком,якого звали Андрійко. Він був хлопчиком неслухняним, завжди робив все навпаки. Його іграшками були небезпечні речі.

  • Діти, скажіть будь-ласка, чи є у вас вдома іграшки?

Діти: Так.

Вихователь: Якими іграшками ви граєтеся?

Діти: Ляльками, машинками, конструктором, м’ячиком тощо.

Вихователь: Так, молодці! Але в Андрійка іграшок не було, і він грався тими предметами , які становили небезпеку.

Вихователь: Які на вашу думку могли бути ці предмети?

(Діти висловлюють свою думку, припущення).


Вихователь: У Андрійка був друг Сашко, він вирішив піти до нього погратися. Він взяв з собою невелику коробку, куди поклав певні речі: пусту пляшечку парфумів, термометр, сірники, ножиці, запальничку, пігулки, лак для волосся, кнопки.

Сашко тим часом будував гаражі для своїх машинок.

  • Привіт, Сашко! – сказав Андрійко.

  • Привіт! – відповів Сашко.

  • Сашко, давай гратися. Подивись, які іграшки я приніс.

  • Андрійко! Хіба це іграшки? Це – небезпечні предмети, і гратися ними не можна. Якщо ними неправильно поводитись, вони можуть завдати тобі болю. Краще давай гратися з конструктором. Це дуже цікаво.

Вихователь: Діти, давайте пригадаємо правила безпеки під час ігор.

Правила безпеки:

  • не бався з сірниками, запальничками, жаринками;

  • не користуйся газовими приладами, коли ти вдома сам;

  • ліки тобі мають давати лише батьки;

  • не чіпай термометр, він містить сильнодіючу отруту — ртуть;

  • не бався з ножем та іншими гострими й дрібними предметами.

Андрійко: Дякую, друзі. Тепер я все зрозумів. Я буду тепер гратися тільки тими іграшками, які призначені дітям. А небезпечними речами більше гратися не буду.

Фізкультхвилинка.

Слон слоняток на полянку

На зарядку вивів зранку.

Всім сказав: - Шикуйтесь, струнко!

Сам присів й піднявся хутко.

Слоненята повторили:

- Встали – сіли, встали – сіли.

Слоненята роблять вправи:

Ногу вліво, ногу вправо.

Нахилились, піднялись,

Потім добре потяглись.

Слоненятка відпочили

І за парти дружно сіли.

Вихователь: Зараз закріпимо здобуті знання. Дидактична гра «Можна – неможна».

  • Можна гратися сірниками? Самим запалювати сірники?Можна подати коробку із сірниками бабусі?

  • Можна підняти з підлоги татову запальничку і покласти її на стіл?

  • Можна дитині вашого віку брати ножа і чистити картоплину? Можна дітям мити картоплину під краном?

  • Можна гратися ліками? Можна приймати ліки, які приписав лікар під наглядом дорослого?

  • Можна пришити самому ґудзика до сорочки? Можна спостерігати за тим , як це робить мама?

( Після закінчення гри вихователь хвалить дітей за розсудливість та кмітливість . )