Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
«Вчимося бути ввічливими»
(Конспект заняття по соціалізації для дітей з ЗПР середньої групи).
«Вчимося бути ввічливими»
(Конспект заняття по соціалізації для дітей з ЗПР середньої групи).
Програмний зміст:
Закріпити:
поняття «небезпечно».
зміст казки «Колобок»;
назви, зовнішній вигляд і поведінку тварин;
назви основних кольорів.
Вчити:
адекватно реагувати на сторонніх людей, вирізняти знайомих людей поміж інших;
користуватися елементарними правилами самозбереження: поводиться з сторонніми обачно, стримано, чемно;
виявляти чуйність та уважність, розрізняти і виражати емоції: сум, радість, злість, страх;
ділитися своїм досвідом, уміннями, знаннями, підтримувати загальну для всіх мету діяльності;
виготовляти іграшки своїми руками.
Виховувати:
обережність у ставленні до сторонніх людей;
вміння співпереживати, співчувати, допомагати іншим, обирати відповідні способи спілкування в різних життєвих ситуаціях
вміння працювати для єдиної мети.
Розвивати:
зв’язне мовлення, вміння узгоджувати іменники з прикметниками;
дрібні м'язи рук, зорово – просторові уявлення.
Матеріал: Прямокутні коробки сірого, коричневого, білого, померанчового кольорів, лапи і морди тварин, кольорові і чорно – білі фото за змістом казки «Колобок», пісенька Колобка.
Зміст заняття:
Вступ: Діти, в якій країні ми живемо?
- Щоб ближче познайомитися з традиціями і побутом українського народу, ми читали українські народні казки. Ви знаєте, що персонажами казок можуть бути люди і тварини.
- Зачекайте, здається, хтось іде. (Звучить пісенька Колобка)
- Діти відгадують, герой з якої казки прийшов в гості.
Колобок хотів розповісти вам свою історію, приніс багато фотографій, тільки вони всі переплуталися, розкладіть їх, будь ласка, по порядку. (Діти знаходять кольорове фото за зразком чорно – білого, викладають послідовно за змістом казки). Відновновлюють послідовність подій.
3. Діти розповідають зміст казки, відповідають на питання по зовнішності героїв, показують їх повадки. Гра – пантоміма: «Відгадай героя казки».
4. Діти, а хто ж із звірів виявився найнебезпечнішим? Чому? Яким чином лисиця з'їла Колобка?
5. Ось бачите, не можна довіряти чужим людям і підходити близько, навіть коли вас кличе хтось дуже добрий і привабливий, навіть якщо хоче вас чимось пригостити, або щось подарувати.
6. Рухлива гра «Лисиця і колобок» - діти співають пісеньку, а Лиса їх ловить.
7. Д\гра «Пішли зі мною!» Сторонній дорослий намагається уговорит кожного з дітей піти з ним.
8. Дивіться, що сталося з нашим колобком? - Він засумував.
- чому? Може йому сумно без звірів? Може в нього немає друзів? А у вас є друзі?
- Як ми можемо йому допомогти?
9. Подивіться, що у мене у кошику?
- Якого кольору, якої форми?
- На що схоже?
(Прямокутні коробки сірого, коричневого, білого, померанчового кольорів, лапи і морди тварин).
- Кого можна зробити з цих деталей?
10. Діти вибирають деталі різних тварин за кольором і наклеюють їх.
Після виготовлення звірів, розігрується казка «Колобок» на новий лад.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»