Конспект заняття з соціалізального розвитку для дітей з ЗПР.

Опис документу:
Це заняття допоможе на прикладі казки закріпити з дітьми поняття «небезпечно». Навчить адекватно реагувати на сторонніх людей, вирізняти знайомих людей поміж інших; користуватися елементарними правилами самозбереження. Навчить обачній, стриманій, чемній поведінці; вмінню виявляти чуйність та уважність, розрізняти і виражати емоції: сум, радість, злість, страх; ділитися своїм досвідом, уміннями, знаннями, підтримувати загальну для всіх мету діяльності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Вчимося бути ввічливими»

(Конспект заняття по соціалізації для дітей з ЗПР середньої групи).

                                                                                                                           

«Вчимося бути ввічливими»

(Конспект заняття по соціалізації для дітей з ЗПР середньої групи).

Програмний зміст:

Закріпити:

  • поняття «небезпечно».

  • зміст казки «Колобок»;

  • назви, зовнішній вигляд і поведінку тварин;

  • назви основних кольорів.

Вчити:

  • адекватно реагувати на сторонніх людей, вирізняти знайомих людей поміж інших;

  • користуватися елементарними правилами самозбереження: поводиться з сторонніми обачно, стримано, чемно;

  • виявляти чуйність та уважність, розрізняти і виражати емоції: сум, радість, злість, страх;

  • ділитися своїм досвідом, уміннями, знаннями, підтримувати загальну для всіх мету діяльності;

  • виготовляти іграшки своїми руками.

Виховувати:

  • обережність у ставленні до сторонніх людей;

  • вміння співпереживати, співчувати, допомагати іншим, обирати відповідні способи спілкування в різних життєвих ситуаціях

  • вміння працювати для єдиної мети.

Розвивати:

  • зв’язне мовлення, вміння узгоджувати іменники з прикметниками;

  • дрібні м'язи рук, зорово – просторові уявлення.

Матеріал: Прямокутні коробки сірого, коричневого, білого, померанчового кольорів, лапи і морди тварин, кольорові і чорно – білі фото за змістом казки «Колобок», пісенька Колобка.

Зміст заняття:

Вступ: Діти, в якій країні ми живемо?

- Щоб ближче познайомитися з традиціями і побутом українського народу, ми читали українські народні казки. Ви знаєте, що персонажами казок можуть бути люди і тварини.

  1. - Зачекайте, здається, хтось іде. (Звучить пісенька Колобка)

- Діти відгадують, герой з якої казки прийшов в гості.

  1. Колобок хотів розповісти вам свою історію, приніс багато фотографій, тільки вони всі переплуталися, розкладіть їх, будь ласка, по порядку. (Діти знаходять кольорове фото за зразком чорно – білого, викладають послідовно за змістом казки). Відновновлюють послідовність подій.

3. Діти розповідають зміст казки, відповідають на питання по зовнішності героїв, показують їх повадки. Гра – пантоміма: «Відгадай героя казки».

4. Діти, а хто ж із звірів виявився найнебезпечнішим? Чому? Яким чином лисиця з'їла Колобка?

5. Ось бачите, не можна довіряти чужим людям і підходити близько, навіть коли вас кличе хтось дуже добрий і привабливий, навіть якщо хоче вас чимось пригостити, або щось подарувати.

6. Рухлива гра «Лисиця і колобок» - діти співають пісеньку, а Лиса їх ловить.

7. Д\гра «Пішли зі мною!» Сторонній дорослий намагається уговорит кожного з дітей піти з ним.

8. Дивіться, що сталося з нашим колобком? - Він засумував.

- чому? Може йому сумно без звірів? Може в нього немає друзів? А у вас є друзі?

- Як ми можемо йому допомогти?

9. Подивіться, що у мене у кошику?

- Якого кольору, якої форми?

- На що схоже?

(Прямокутні коробки сірого, коричневого, білого, померанчового кольорів, лапи і морди тварин).

- Кого можна зробити з цих деталей?

10. Діти вибирають деталі різних тварин за кольором і наклеюють їх.

Після виготовлення звірів, розігрується казка «Колобок» на новий лад.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!