Конспект заняття з сенсорики для раннього віку "Знайомство з жовтим кольором"

Опис документу:
Конспект заняття з сенсорики для групи дітей раннього віку з використанням конструктора Lego. Мета: розвивати дрібну моторику рук, сенсорну чутливість, уміння слухати, логіку; заохочувати до називання власного імені; виховувати вміння радіти власним успіхам; збагачувати словниковий запас словами, що описують предмети; ознайомлювати з жовтим кольором.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Знайомство з жовтим кольором»

Мета: розвивати дрібну моторику рук, сенсорну чутливість, уміння слухати, логіку; заохочувати до називання власного імені; виховувати вміння радіти власним успіхам; збагачувати словниковий запас словами, що описують предмети; ознайомлювати з жовтим кольором.

Матеріал: іграшка-їжачок, листочок жовтого кольору, конструктор LEGO жовтого та червоного кольорів, іграшки жовтого кольору.

Хід заняття:

  • Доброго дня дітки. Сьогодні до нас у гості завітав новий друг. Ось подивіться, хто це?

  • Їжачок

  • Правильно, дітки – це їжачок. Давайте з ним привітаємося. Але прийшов він до нас не просто так, а для того щоб розказати щось цікаве. Послухаємо їжачка?

  • Так!

  • Але для початку їжачок хоче з усіма нами познайомитись.

Привіт, малята, я вже тут,

Відвідав я чимало груп

Але у вашій найгарніше

І є дітки найчемніші.

Я їжачок-веселячок

І маю сто колючих голочок

Давайте з вами гратися

І новеньке дізнаватися

  • А тепер давайте по черзі будемо голосно називати своє ім’я Ось так: «Мене звати Каріна Олександрівна»

(діти по черзі називають свої імена)

  • Так, молодці ви всі. Їжачок мені на вушко сказав, що на вулиці сталося щось дивне і всі листочки на деревах стали якогось невідомого кольору, і він хоче нам розповісти про цей колір. А для того, щоб нам було легше, він приніс один такий листочок. (демонстрація листочка жовтого кольору)

  • Ось подивіться який він гарний. Такий яскравий. Що ж нам розкаже їжачок?

Ось приніс я вам листочок.

Найгарніший серед всіх

Він такий великий і яскравий

Схожий він на сонечко мені.

Спільний у них колір є

Хто мені його назве?

Це є жовтий – гарний дуже

Подивись на нього, друже.

Жовтий колір є повсюди

Знають його усі люди.

Жовтим є мале курчатко,

Що шукає скрізь зернятко,

Жовтим соняшник цвіте

Що всім радість нам несе.

  • А тепер давайте з вами пограємось і побудуємо будиночок для їжачка з нашого конструктора! Але побудуємо його лише з жовтих цеглинок. Зробимо?

  • Так

  • Дидактична гра «Побудуй будиночок для їжачка»

  • Мета: розвивати вміння відрізняти жовтий колір від червоного; виховувати вміння радіти своїм успіхам; розвивати дрібну моторику рук та логіку.

  • ( діти будують будиночок для їжачка)

  • Ой, який гарний вийшов будиночок, ну тут точно їжачок буде жити. Але жовтий у нас не лише конструктор є. Подивіться як багато іграшок у нас жовтого кольору, давайте знайдемо якомога більше іграшок ,саме жовтого кольору, такого, як наш листочок і покажемо їжачку, що ми вже знаємо який він, цей жовтий колір.

  • Рухлива гра «Принеси той самий»

  • Мета: розвивати орієнтацію в просторі, вміння відрізняти жовтий колір від інших кольорів; заохочувати до називання різних іграшок; виховувати вміння радіти своїм успіхам.

  • Ой які ви всі молодці, кожен знайшов так багато жовтого кольору. Їжачок дуже задоволений. І тепер він піде шукати нам щось новеньке-цікавеньке, щоб наступного разу знову нас повеселити. Давайте скажемо йому «До побачення, їжачок!»

  • До побачення, їжачок!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.