Конспект заняття з ОБЖ «Про безпеку треба дбати - правила запам'ятати».

Опис документу:
Вчити дітей зосереджувати увагу на небезпеці, що криється в предметах домашнього вжитку, які завдають шкоди здоров'ю та життю дитини; формувати вміння правильно поводитись у небезпечних ситуаціях за допомогою художніх творів та усної народної творчості; закріпити основні правила поводження дітей на вулиці, вдома та на дорозі під час відсутності дорослих; розвивати спостережливість, розсудливість, здатність приймати правильні рішення та робити елементарні припущення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект заняття з ОБЖ

«Про безпеку треба дбати - правила запам'ятати»

Мета: вчити дітей зосереджувати увагу на небезпеці, що криється в предметах домашнього вжитку, які завдають шкоди здоров'ю та життю дитини; формувати вміння правильно поводитись у небезпечних ситуаціях за допомогою художніх творів та усної народної творчості; закріпити основні правила поводження дітей на вулиці, вдома та на дорозі під час відсутності дорослих; розвивати спостережливість, розсудливість, здатність приймати правильні рішення та робити елементарні припущення. Виховувати відповідальність та бажання дотримуватись правил безпеки.

Матеріал : декорації та атрибути до драматизації, проектор, презентаційна дошка, небезпечні предмети (ножиці, молоток та ін.), іграшки, лист від Чарівниці.

Хід заняття:

Діти, привітайтеся з гостями.

Ведуча: Діти, сьогодні я отримала листа. Ось погляньте. Його прислала нам Чарівниця.

Послухайте, що вона пише:

«Добрий день малята. Я знаю, що ви любите казки. В моїй казковій країні багато героїв потрапляє в біду, тому що но знають, як правильно потрібно поводити себе в різних ситуаціях. Навчіть їх будь ласка. Я вам надсилаю чарівну паличку, за допомогою якої ви потрапите в країну казок. До побачення, діти.»

Діти, ви хочете допомогти казковим героям? Ну, що ж, тоді вирушаємо до країни казок. Хай чарівна паличка нам допоможе. Раз, два, три, казка з’явись!

Ой, щось не виходить. Я зрозуміла в чому справа. Паличка ж чарівна і просто так нам не допоможе. Давайте спробуємо відгадати назви казок, в яких герої потрапили в біду.

· Цей герой втік від діда та від баби і покотився в ліс гуляти (Колобок)

· В цій казці їх з'їли, бо вони відчинили двері вовкові (Вовк і семеро козенят)

· В цій казці герой не послухав свого товариша і його викрала лисичка (Котик і півник)

Ведуча. Так, молодці, загадки відгадали, тож давайте знову спробуємо потрапити в казку.

Раз, два, три казка з'явись!

А ось і казкова країна.

Діти, погляньте, а хто це сидить на пеньочку і плаче?

- Вовчику, чому ти плачеш?

Вовчик. – Та я грався молотком та вдарив себе по пальцеві, а тепер так болить.

Ведуча. - Діти, а молотком можна гратись?

Бачите вовчик не знав і зробив собі боляче.

Давайте його пожаліємо.

-Вовчик, а що це ти скрізь порозкидав?

Вовчик. – Це мої іграшки.

Ведуча. Діти, давайте допоможемо вовчику зібрати іграшки і розкажемо йому, якими іграшками можна гратись.

Дид. гра «Розбери речі».

Ведуча. – Вовчику, ти зрозумів чим можна гратись, а чим ні? Запам'ятай, вовчику, в цій коробці лежать небезпечні предмети, якими не можна гратись. Вовчик. Так, я зрозумів.

Ведуча. – Якщо ти, вовчику, не будеш слухатись, то з тобою може трапитись біда. Хочеш побачити, що з ними трапилось?

Драматизація казки «Півник та двоє мишенят на новий лад».

Ведуча. Ось хатиночка маленька

Стоїть вона край села.

А живуть у тій хатині

Півник та двоє ледачих мишенят.

Мишенята робити не бажають

Чекають тільки веселих свят.

Півник. Добрий день!

Я півник

Дзвінкий мій голосок

З відомої я казки,

Що зветься «Колосок».

Верть. Ми веселі мишенята

Дуже любимо пограти,

А ще весело стрибати!

Ведуча. Наш півник на подвір'ї був

Та колосок знайшов.

Він до млина пішов

І зернятка змолов.

Треба тісто замісити

Та пиріжечків напекти,

Пішов піч топити

А дрова і не знайшов.

Півник. Круть! Верть!

Ідіть сюди.

Я до лісу піду

Та дров принесу.

Ви мене чекайте

Та за хаткою приглядайте.

Круть. Добре, добре, не хвилюйся

Ти іди і не турбуйся.

Ведуча. Миші гралися, втомились.

І на хвильку зупинились.

Круть. Верть, щось мені холодно.

Верть. А давай візьмемо сірники

І розтопимо піч.

Ведуча. Мишенята гралися

З сірниками забавлялися.

Тут вже вогнище горить

Аж хата вже уся димить.

«Танок вогню».

Ведуча. Тут півник з лісу вже повертався

Побачив хатинку і все здогадався.

Півник. Що ж робити? Яка біда!

Треба викликати пожежників

На номер 101.

Півник дзвонить:

Негайно приїздіть

Горить півникова хата.

З'являється пожежник та гасить пожежу.

Пожежник. Не беріть сірники

Пам'ятайте завжди!

Що гра з вогнем

Приведе до біди!

Верть. Вибач нам, Півнику,

Слухатись ми тепер будем.

Круть. Після вогню вже не 6улемо грати

А навчимося тепер працювати.

Мишенята обіймають Півника.

Ведуча. У казки цієї щасливий кінець

Хто слухав уважно, той молодець!

Казку повчальну, дітки, пам’ятайте

Там, де вогонь, ви ніколи не грайте.

Ведуча. - Ось бачиш, вовчику, яка може трапитись біда від сірників.

Вовчик. Та бачу вже.

Ведуча. Вовчику, послухай, дітки тобі розкажуть ще й прислів'я про сірники:

- Від маленького сірника - велике лихо.

- Сірниками грався - лиха набрався.

- З маленької іскри - великий вогонь буває.

- Мокре не горить.

Вовчик. Молодці, діти, багато знаєте, такі розумні.

Ведуча. Діти, вовчику, а погляньте на цих мишенят, вони так злякались пожежі. Давайте їх розвеселимо, пограємо в гру.

М/Р гра «Ми у казочку прийшли».

Вовчик. – Ой, дітки, спасибі вам за те, що ви моне навчили, якими іграшками потрібно гратись, як потрібно себе поводити. Тепер я буду слухатись і всім другим розкажу і навчу їх. До по6ачення, діти.

Ведуча. Діти, ми з вами навчили вовчика і мишенят, як потрібно поводитись з небезпечними предметами. А тепер Фея Казок хоче перевірити вас, як потрібно поводити себе в різних ситуаціях.

Розглядання слайдів:

1. Гра на дорозі.

2. Ігри з електроприладами.

3. 3устріч з незнайомцем.

4. Сам вдома.

5. Перехід дороги на світлофорі.

Розповідання віршиків дітьми:

Всі дороги там,

Де транспорт,

Мають 6ути 6ез дітей.

Там в м'яча не можна грати,

Зі скакалкою стрибати.

Якщо немає мами й тата

Електроприлади не можна вмикати

І не тягни за електричний шнур

Щоб тебе не вразив струм.

Коли у машину

Запрошують сісти

Ви часу не гайте

Дорослих гукайте.

Якщо ви самі удома

То запам'ятайте:

Ви людину незнайому

В дім свій не пускайте.

Світлофор три ока має

Він про все розповідає

Як подивиться зеленим

-Йди скорше не зівай!

Світить жовтим – зачекай!

А червоним - стій не йди!

Щоб не сталося біди.

Ведуча. – Молодці, діти, гарно відповідали. Фея Казок буде вами задоволена. Діти, вам сподобалась наша подорож?

Тож давайте на згадку про нашу подорож заспіваємо пісню «Про правила безпеки».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.