Конспект заняття з мовленнєвого розвитку із пріоритетом правової тематики."Велич символів державних"

Дошкілля

11.08.2020

269

0

7

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)
Опис документу:
Конспект заняття з мовленнєвого розвитку із пріоритетом правової тематики. Тема: « Велич символів державних». Закріпити знання дітей про державні символи України; уточнювати і закріплювати уявлення дітей про країну; вчити дітей виразно розповідати вірші, вдосконалювати граматичну правильність вимови; закріплювати вміння виконувати звуковий аналіз слів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття з мовленнєвого розвитку

із пріоритетом правової тематики.

Тема: « Велич символів державних»

Програмовий зміст: Закріпити знання дітей про державні символи України; уточнювати і закріплювати уявлення дітей про країну; вчити дітей виразно розповідати вірші, вдосконалювати граматичну правильність вимови; закріплювати вміння виконувати звуковий аналіз слів, користуючись відповідними картами-фішками; виховувати любов до своєї Батьківщини; розвивати мислення, увагу, пам’ять; фонематичний слух.

Матеріал : ілюстрації до теми; ілюстрації державних символів України;вірші Н Поклад «Прапор», «Герб України»; вірш Г.Бойка «Облітав журавель»; картки-фішки для звукового аналізу слів; пазли «Герб», «Прапор», «карта України»; картинки із зображенням Герба і Прапора України та інших країн; креативна дошка, фарби гуашеві синього та жовтого кольору, пензлики великі, підставки під пензлики, стаканчики з водою, палітри, серветки; аудіозапис Гімну України.

Хід заняття

  • Діти давайте пригадаємо в якій країні ми живемо?

(Ми живемо в країні Україна).

  • Чим є для нас Україна?

(Україна – це наша Батьківщина. Україна – це наша рідна земля).

Вихователь читає вірш Г.Бойка «Облітав журавель»

Облітав журавель

Сто морів, сто земель

Облітав, обходив

Крила, ноги натрудив.

Ми спитали журавля:

Де найкращая земля?

Журавель відповідає:

Краще рідної немає!

  • Так, діти, рідна земля для нас – це Україна.

  • Що ви можете сказати про нашу рідну землю, про Україну? Яка вона?

(Велика, гарна, квітуча, сильна, могутня, багата, співуча, велика, славна).

  • Чим багата наша країна?

( хлібом полями, природою, історією).

  • Чим славиться наша країна?

( історичними пам’ятками, видатними людьми).

  • Народ, який живе в Україні називають…?

( Українці).

  • Українці народ який?

(веселий, співучий, гарний, розумний, сильний).

  • Молодці, діти. В України, як і в кожної держави світу є свої державні символи. Які державні символи України ви знаєте?

( Державний Герб, Державний Прапор, Державний Гімн).

  • Так. Правильно. Молодці. А що ви можете сказати про Державний Прапор України?

Діти виразно розповідають вірш Н.Поклад «Прапор»

Прапор – це державний символ,

Він є в кожної держави;

Це для всіх – ознака сили,

Це для всіх – ознака слави.

Синьо-жовтий прапор маєм:

Синє – небо, жовте – жито;

Прапор свій оберігаєм,

Він святиня, знають діти.

Прапор свій здіймаєм гордо,

Ми з ним дужі і єдині,

Ми навіки є народом

Українським в Україні.

  • Гарний вірш. Молодці. А, що ви можете сказати про Герб нашої країни?

Діти виразно розповідають вірш Н.Поклад « Герб України»

Наш герб – тризуб,

Це воля й слава, сила;

Наш герб – тризуб,

Недоля нас косила.

Та ми зросли, ми є,

Ми завжди будем,

Добро і пісню

Несемо ми людям.

  • Як багато ви знаєте про нашу Батьківщину. Молодці. Ви, мабуть, трохи заморились, давайте відпочинемо.

Фізкультхвилинка:

Раді сонечку і квітам,

І травичці, і росі.

Ми усі, малята – діти,

Українці ми усі.

Кароокі і русяві.

Хто з степів, хто з гір крутих.

Жити будемо ми в мирі,

Україна – спільний дім.

В дружбі сили поєднаєм,

В нас майбутнє у руках.

Хай країна процвітає,

Не змарніє у віках!

  • Відпочили? А зараз я пропоную вам пограти.

Діти діляться на групи. Одна група виконує звуковий аналіз слова «Прапор»; друга група складає пазли: «Прапор України», «Герб України», «карта України»; третя група відшукує Герб і Прапор нашої країни серед ілюстрацій державних символів інших країн; четверта – зображує Державний Прапор на креативній дошці.

  • Закінчили роботу? Давайте всі разом перевіримо, як ви справились із завданням.

Вихователь разом із дітьми перевіряє правильність виконання завдання.

  • Гарно ви попрацювали! Виконали всі завдання. Молодці.

  • Діти, ми з вами пригадали те, що ми знаємо про нашу Батьківщину, про Державний Герб і Державний Прапор нашої країни, а який ще державний символ України ви знаєте?

( Державний Гімн України.)

  • Що таке Гімн?

( Це головна, урочиста пісня на честь держави.)

  • Як люди співають Гімн?

( Люди співають Гімн стоячи, приклавши руку до серця).

  • Давайте заспіваєм Гімн України.

Вихователь вмикає аудіозапис Гімну України. Діти разом з вихователем співають Гімн.

  • Отже, ми пригадали, що ми українці. Наша рідна земля, наша Батьківщина – Україна. Державні символи нашої країни – це Герб, Прапор і Гімн. Ви гарно працювали. Молодці.

Полтавський дошкільний навчальний заклад

(ясла- садок) №65 «Школа здоров’я»

Підготувала

Вихователь групи №1

«Бджілка»

Зінченко І.А.

Полтава 2015

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Дошкілля

11.08.2020

269

0

7

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)