Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття з математики з використанням комп’ютерних технологій на тему "Подорож в країну казок"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

05.04.2020

497

16

0

Опис документу:
Мета: Закріплювати знання про геометричні фігури, вчити їх групувати за кольором і формою. Уточнити знання про пори року, вчити впізнавати їх на ілюстраціях, називати дні тижня по порядку. Вчити лічити предмети, формувати вміння позначати цифрою відповідну їх кількість. Розвивати логічне мислення. Виховувати дружні стосунки, чуйність, бажання прийти на допомогу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття з математики

з використанням комп’ютерних технологій на тему

проведеного в середній групі

Мета: Закріплювати знання про геометричні фігури, вчити їх групувати за кольором і формою. Уточнити знання про пори року, вчити впізнавати їх на ілюстраціях, називати дні тижня по порядку. Вчити лічити предмети, формувати вміння позначати цифрою відповідну їх кількість. Розвивати логічне мислення. Виховувати дружні стосунки, чуйність, бажання прийти на допомогу.

Обладнання. Мультимедійна дошка, набір «ключів до замків» з геометричними формами, ілюстрації із зображенням 4-х пір року, лялька із корзиною; цифри (1, 2, 3, 4, 5), лічильний матеріал (рибки: 3 великі, 2 маленькі) для кожної дитини.

Хід заняття

Діти, стоячи у колі, вітаються один з одним.

Вихователь. Доброго вам здоров’я, любі діти! Діти, привітайтеся із нашими гостями, ось їх скільки до нас завітало!

«Доброго ранку» - мовлю за звичаєм

«Доброго ранку» - кожному зичу я

Доброго дня вам, люди, бажаю,

Вечором добрим стрічних вітаю

І усміхаються в відповідь люди –

Добрі слова ж бо для кожного любі.

Вихователь. Діти, ви так гарно привіталися, так дружно сказали один одному «Доброго ранку», а це означає, що всі ми побажали один одному здоров’я, щоб день у всіх був хорошим, добрим. Тепер можна починати наше заняття (діти сідають півколом на килимок, вмикаю слайд із зображенням казкових героїв і надписом «Подорож в Країну Казок»).

Діти, а ви любите казки? А які казки ви знаєте? Назвіть їх. А хто вам їх читав чи розповідав? А до нас сьогодні завітала одна прекрасна гостя (слайд із зображенням ляльки, і одночасно заходить лялька).

Діти, подивіться, яка вона гарна, але дуже сумна. Вона ніколи не чула казок і зовсім не знайома з казковими героями. Та одна добра фея хоче їй допомогти потрапити в Країну Казок і подарувала ось такий чарівний килим – вертоліт. (Слайд із зображенням килима).

На цьому килимі можна полетіти в чудовий світ казок. Але щоб туди потрапити, треба виконати математичні завдання, а лялька зовсім не знає математики. Тому я пропоную нам всім разом відправитись в цю подорож і допомогти ляльці.

(Діти уявляють політ на килимі в Країну Казок).

(Слайд із зображенням казкового замку, закритого на три замки. На кожному із замків зображення геометричної фігури відповідного кольору).

Вихователь. Діти, щоб потрапити в цей казковий замок, треба відімкнути три замки, а для цього потрібно правильно підібрати ключики.

Дидактична гра «Підбери ключик до замка». У вихователя – набір ключів з геометричними фігурами різного кольору. Діти добирають ключі і «відкривають замки».

Вихователь.

Хто це спить під дубком

Ще й накрився кожушком?

Тс-с-с, діти, не шуміть,

Бо це, мабуть, спить ведмідь.

Діти, а чому це ведмідь ще й досі спить? Яка пора року вже настала? Давайте його розбудимо, адже зима вже закінчилася і йому пора прокидатися.

(Діти будять ведмедика. Слайд із зображенням ведмедя).

Вихователь. Діти, раз наш ведмідь не знає нічого про пори року, давайте його навчимо їх розпізнавати.

Дидактична гра «Пори року». (Ілюстрації із зображенням пір року).

Вихователь. Пори року ведмідь вже вивчив, давайте йому нагадаємо назви днів тижня.

Фізкультхвилинка.

В понеділок ми стрибали,

У вівторок присідали.

Як діждались середи –

Танцювали хоч куди.

У четвер дрова носили.

В п’ятницю ми хліб місили.

А в суботу прибирали

Неділя настала – відпочивали.

Із завданням ми справились і можемо зустрічати наступного казкового героя. (Слайд із зображенням Незнайки).

Вихователь. Кого ми зустріли? Що ви знаєте про цього хлопчика? З якої він казочки прийшов? У Незнайки, діти, складне завдання. Але ви з ним впораєтеся, якщо будете уважні.

(Слайд із зображенням квітки, на пелюстках якої написані цифри).

Проводиться дидактична гра «Весела лічба». Діти лічать в прямому і зворотному порядку. (Слайд із зображенням Івасика-Телесика. Діти вгадують з якої він казки, розповідають, що він робить).

Вихователь. Івасик-Телесик ловить рибку і хоче, щоб ви полічили, скільки рибок він спіймав. (Біля Телесика з’являється п’ять рибок, діти лічать в міру їх появи.

Вихователь звертає увагу дітей на розмір рибок і каже, що її треба посортувати.

Діти виконують практичне завдання за столами.

Вихователь. Покладіть велику рибку на верхню смужку. Полічіть скільки великих рибок. Знайдіть відповідну цифру.

Аналогічне завдання діти виконують і з маленькою рибкою.

Вихователь. Якої рибки більше: великої чи малої? На скільки великих рибок більше?

Всі завдання ми з вами виконали, час повертатися нам у садочок.

(Слайд із зображенням килима, діти сідають на килимок, слайд із зображенням всіх казкових героїв і завдань, що вони виконували).

Підсумок заняття. Лялька дякує, пригощає дітей цукерками і співає пісеньку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.