Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття з математики "Подорож у країну Трям"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

07.05.2020

327

5

0

Опис документу:
Підсумкове заняття • Тренувати в рахунку в межах 10 у прямому та зворотному порядку; • Закріпити знання про склад чисел в межах 10 з двох менших чисел. • Закріпити знання про послідовність частин доби, днів тижня, - Закріпити вміння складати ряд величин, порівнюючи предмети за певними ознаками • Закріпити уявлення дітей про геометричні фігури: вміння розрізняти геометричні фігури. Створити умови для розвитку логічного мислення, кмітливості, уваги при розв’язуванні віршованих задач
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Подорож у країну «Трям» (підсумкове заняття з математики)

Вихователь. Сьогодні малята у нас заняття незвичайне. І хоча це заняття з математики і ми будемо сидіти за столами і працювати, та думаю, що подорожувати це нам не завадить. Ви всі любите казки? А мультики? Отже ми з вами відправляємося в казкову країну. Це країна «Трям», що означає «здрастуйте». Країну ця справжня і трошки чарівна.

У казковій цій країні дуже добрі й чемні діти,

Всіх дорослих поважають, меншим себе помагають.

Гарне слово завжди знають, вчасно його приміняють.

Гей, малята, поспішайте! В цю країну вирушайте.

А ось і наш провідник до казкової країни (метелик) Він допоможе нам швидше потрапити туди.

Метелик. Я доброї казки до вас завітав.

Мене кожен з вас напевно пізнав.

Годі вам вже пустувати! Хочете помандрувати?

Очі швидко закриваймо і у подорож рушаймо…

(звучить шум літака)

Вихователь. Початку ми подорожуємо літаком. І потрапляємо у країну рожевих хмаринок. Хмарки тут не такі, як у нас, а пронумеровані по порядку. Та дмухнув вітер, хмаринки переплутались і зараз може бути дощ. Нам потрібно швиденько розмістити їх на місця, щоб цього не сталося.

Д/Г «Наведи порядок»

Вихователь. Далі продовжуємо летіти і приземляємося на острові папуги Кеші. Але щось Кеша сумний. На острові сталася біда – хтось розсипав пташині яйця і їх треба скласти. Та порахувати кількісною та порядковою лічбою.

Д/Г «Склади геометричну фігуру» (овал з фрагментів)

З цим завданням ми справилися. Та далі відправлятися все рівно не можемо. У Кеші є друг удав і він не хоче нас відпускати з острова якщо ми не пограємо з ним у гру.

Д/Г «Хто у хатці живе»

В чистім полі терем очок стояв,

хтось у тому теремочку проживав.

Хто ж у тому теремочку проживав?

Знає той, хто на балкончик поглядав.

Хто ж на той балкончик поглядав?

Той, хто правильно фігуру називав

І хто в хатці цій живе швидко відгадав!

Вихователь. Погралися ми з удавом, а тепер сідаємо у джип. У нас буде справжнє сафарі.

А зараз нам не завадило ми трішки розім’ятися.

Фізкультхвилинка

Ми йдемо у ліс гуляти, квіти весняні збирати… (ходьба, нахили)

Ліс стає густішим, діти йдуть тихіше …(ходьба з уповільненням темпу)

Над стежинкою низенько посхилялися гілки, (нахили тулуба вперед)

А ми все одно пройдемо! Вправо, вліво й промайнемо… (нахили вправо, вліво)

Ось – струмочок, ось – місточок, (виставити почергово руки вперед)

Ми місточок перейдемо, а струмок – перестрибнемо (ходьба, стрибки)

І галявину найдемо. Тут не має хижих тигрів,

Можна грати в різні ігри (імітація тигра, оплески та стрибки

навколо осі)

Вихователь. Не за високими горами, не за глибокими морями

За струмочком у ліску жив добрий дядечко АУ.

Але що сталося з його хатинкою? Вся зруйнована. А, я здогадалася, що сталося. Коли навесні розтає сніг, річки, струмки переповнюються талими водами і змивають все на своєму шляху. Ось і тут така біда. Думаю, що без нашої допомоги тут не обійтися.

Д/Г «Збудуй хатинку» (складання хатки з геометричних фігур)

Вихователь. Дядечко АУ вам дуже вдячний. Він хоч і лісовичок, та йому вже набридло жити в хатинці з ялинкових гілок. А тепер у нього є житло Він поспішав запросити лісових жителів на новосілля, а вам залишив ось цей конверт. Але, що тут він забув сказати. Давайте разом і з’ясуємо, що це.

Д/Г «Кольорові круги» (скласти ряд величин),

Д/Г «Мотрійки»

Вихователь. Скоро кінець нашої подорожі. Сідаємо з вами у повітряну кулю і поспішаймо в місто веселого часу. Живуть тут веселі годинники. А, щоб потрапити туди нам треба відчинити ворота. А так, як годинники справжні жартівники, то замкнули ворота аж на п’ять замків. А ключиками до них є правильні відповіді на запитання.

1. З яких частин складається доба?

2. Як називається частини доби, коли встає сонце, коли надворі темно, коли ми ходимо гуляти?

3. Назвати дні тижня.

4. Які сусіди вівторка?

5. Який наступний день тижня після п’ятниці?

Вихователь. Молодці, дітки! За те, що ви правильно дали відповіді на всі запитання, відчинилися невидимі нам ворота і до нас завітав веселий годинник. Він залишиться з нами і ми в старшій групі будемо вчитися по ньому визначати час.

А зараз нам пора повертатися. Сідаємо у потяг і скоро будемо знов у дитсадку!

Та в садку біля воріт сидить на лаві кіт – воркіт.

Ворота не хоче відчиняти і нас в садочок пропускати.

Та не пуска нас неспроста… Має він для нас листа!

Лист цей не простий, незвичний. Він цікавий, бо математичний.

(Лист – розв’язування віршованих задач)

1. Мишеня ліском йшло пішки, несло друзям 3 горішки.

Та в дорозі не втерпіло, непомітно 2 з них з’їло.

Сіра мишка в нас питає:

  • Скільки мишеня горішків має?

2. 5 фломастерів у Жені, взяв він жовтий і зелений
А в коробці на столі залишилось тільки …

3. 2 машинки мав Петро, 5 приніс йому Дмитро.

Діти стали разом грати і машинки рахувати.

Підкажи, будь ласка, їм –

Скільки всіх машинок ?

Вихователь. Задачі ви розв’язали, на занятті були активними, відповідали на запитання. І для вас у мене є подарунок: оцінки – п’ятірки і шоколадні медальки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.