Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття з математики для молодшої групи з використанням паличок Кюїзенера. Допоможемо зайчику здійснити його мрію.

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки)

28.01.2022

110

11

0

Опис документу:

Мета: продовжити знайомити дітей з кольоровими паличками Кюїзенера, формувати вміння порівнювати за величиною, вчити ви добудовувати послідовність ряду паличок, закріплювати назву кольорів, вміння орієнтуватися в просторі, тренувати вміння працювати зі схемами.

Розвивати сенсорні, пізнавальні та творчі здібності, а також дрібну моторику рук, логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати зацікавленість до заняття.

Матеріал: набір кольорових паличок, схема із зображенням казкового зайчика і хмаринки, картинки із зображенням гнома, казкового дерева і іграшка зайчик.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття з математики для молодшої групи з використанням паличок Кюїзенера.

Тема: «Допоможемо зайчику здійснити його мрію»

Мета: продовжити знайомити дітей з кольоровими паличками Кюїзенера, формувати вміння порівнювати за величиною, вчити ви добудовувати послідовність ряду паличок, закріплювати назву кольорів, вміння орієнтуватися в просторі, тренувати вміння працювати зі схемами.

Розвивати сенсорні, пізнавальні та творчі здібності, а також дрібну моторику рук, логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати зацікавленість до заняття.

Матеріал: набір кольорових паличок, схема із зображенням казкового зайчика і хмаринки, картинки із зображенням гнома, казкового дерева і іграшка зайчик.

Хід заняття:

Добрий день! Вітаю малята Вас, настає довкілля час;

Ми за руки візьмемося,

Один одному посміхнемося.

Ми не бедемо сваритись,

А ми будемо ділитись.

Тепло душі дарувати,

І весело працювати.

Організаційний момент:

Люб і діти не зівайте добру казку починайте. Сьогодні ми відправимося в казку, а хто буде герой нашої казки ви дізнаєтеся, коли відгадаєте невеличку загадку.

В лісі тваринка живе полохлива,

Добра, пухнаста, та дуже ляклива.

Вушка вона притискає свої,

Шурхіт усякий лякає її. (Зайчик)

Так правильно - це зайчик. А давайте погукаємо зайчика, щоб він до нас підійшов.

  • Зайчику, підходь до нас! Зайчику, підходь до нас!

Чомусь не видно нашого зайчика, мабуть він нас боїться. Давайте,щоб ми з вами з ним потоваришували, викладемо нашого зайчика за схемою різнокольоровими паличками. (Діти працюють).

Поглянте на зайчика з казкової країни. Який він? (відповіді дітей).

Фізкультхвилинка "Зайчик"
Вихователь читає віршовані рядки, а діти виконують рухові дії відповідно до змісту тексту:

Зайчик має добрий слух: В нього пара довгих вух. (Приставляють до маківки долоньки й рухають ними в ритмі віршика) Ще і хвостик є куценький, (Стуляють у "замочок" долоні нижче попереку) Зайчик скаче наш швиденько! (Підстрибують на місці, ноги разом) Ось прислухався пухнастий - (Присідають і крутять головою праворуч-ліворуч) Наче десь тут вовк зубастий. (Зображують "ходу вовка" на місці) Краще лиха не чекати, (Застережливо піднімають угору вказівний палець) А швиденько утікати! (Діти стрибками розбігаються врозтіч).



Діти, а ось і наш зайчик Вухась, вирішив поглянути на вас. Малята поглянте: Який зайчик? Якого кольору в нього шубка? Які в зайчика вуха? Які в зайчика лапки?(відповіді дітей) Діти наш Вухась дуже любить пострибати по лісочку. Погратися з іншими тваринками. Але сьогодні він сумний, тому що над лісом нависла велика, страшна хмара. А яка це хмара ми дізнаємося тоді, коли викладемо наші палички за схемою. Подивіться, яка похмура ця хмара.

А як ви думаєте, яка це хмара? (снігова)

А чому ви так думаєте?( відповіді дітей)

Так! На вулиці пішов сніг і вкрив всю землю білим, білим покривом.

Наш зайчик злякався, бо в нього шубка сіренька, а в лісі все стало біле.

Він став дуже помітним для вовчика і лисички.

Зайчик сів на пеньочок і заплакав. В нього було одне бажання змінити свою сіру шубку на біленьку. Непомітно із-за ялиночки появився гном.

Йому стало жаль Вухася і він дав йому пораду. Що на одній чарівній галявині росте дерево і це дерево весь час зелене. На ньому росте одна єдина морквинка і щоб бажання здійснилося її потрібно зірвати.

Діти давайте поглянемо на це дерево чи зможе Вухась зірвати морквинку?(відповіді дітей)

Як ми можемо допомогти зайчику?(відповіді дітей)

Так викласти драбинку із наших паличок. Викладаємо від найменшої до найбільшої.( діти викладають)

Діти давайте поглянемо :

Яка паличка за кольором стоїть першою?

Яка паличка стоїть у ряді останньою?

Паличка якого кольору розташована за рожевою? За жовтою? За синьою?

Молодці малята впоралися! Ви допомогли Вухасю дістатися до морквинки і зірвати її. Наш Вухась зрадів його бажання здійснилося. Його сіра шубка вмить стала біленькою.

Наше заняття малята закінчилося, що найбільше вам сподобалося? Малята поглянте наші морквинки перетворилися на справжні. Зайчик хоче пригостити вас своєю морквою.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.