Конспект заняття з математики для дітей молодшої групи

Опис документу:
Програмовий зміст: Закріпити поняття багато, один, за одним, ні одного; розуміти питання «Скільки?» Закріпити поняття про величину, ширині, довжині, висоті. Уточнити у мовленні вживання слів: широкий, вузький, довгий, короткий, високий, низький. Закріпити вміння порівнювати дві групи предметів на основі взаємного порівняння (більше, менше, порівну, скільки, стільки ж). Закріплювати вміння порівнювати два предмети за довжиною, ширині, висоті шляхом накладення і додатки один до одного.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект підсумкового заняття з формування елементарних математичних уявлень. Тема: «В гостях у зайчика»

Програмовий зміст:

Закріпити поняття багато, один, за одним, ні одного; розуміти питання «Скільки?»
Закріпити поняття про величину, ширині, довжині, висоті.
Уточнити у мовленні вживання слів: широкий, вузький, довгий, короткий, високий, низький.
Закріпити вміння порівнювати дві групи предметів на основі взаємного порівняння (більше, менше, порівну, скільки, стільки ж).
Закріплювати вміння порівнювати два предмети за довжиною, ширині, висоті шляхом накладення і додатки один до одного.

Матеріали:

Іграшка-заєць, стрічки різної довжини по 2 на дитину, смужки – різні по ширині, грибочки 5 штук, ялинки 5 штук, площинні – мішки 3 штуки, різні за розміром, зайчики, моркви (по 5 штук), чашки різні за розміром – 3 штуки, картинки з групами предметів (1, багато), геометричні фігури.

Попередня робота: читання казкиТри ведмеді”.

Хід заняття:

Діти стоять півколом.

Вихователь:

– Діти, сьогодні ми підемо в гості, хочете? Вгадайте-но, до кого?

«Грудочка пуху, довге вухо,
Стрибає спритно, любить морквину»
Хто це?

Діти: Зайчик!

Вихователь: Яке частування ми приготували йому?

Діти: Моркву, капусту, яблука.

Вихователь: (Дістає морквини). Скільки у нас морквин – один чи багато? Таня, скільки морквин?

Дитина: Багато.

Вихователь: Правильно, багато. А тепер ходімо до зайчику (підходимо до столу). Поруч зі столом на стільчику сидить зайчик.

Вихователь: Давайте привітаємося з зайчиком!

Діти вітаються, сідають за столи. На столі розкладені тарілочки по 5 штук, у кожній з яких по 4 морквини.

Вихователь: У зайчика є друзі. Давайте кожному зайчику по морквині. Катя роздай зайчикам з тарілочки моркву. (Катя розкладає). Скільки, Катя, не вистачає морквин?

Дівчинка: Однієї!

Вихователь: Один зайчик пішов погуляти, зайчиків стало більше чи менше?

Діти: Зайчиків стало менше.

Вихователь: А скільки морквин?

Діти: Стільки ж.

Вихователь: Зайчиків і морквин порівну чи ні?

Діти: Зайчиків і морквин порівну.

Вихователь: Всі зайчики з’їли морквину. Скільки морквин залишилося?

Діти: Жодної.

Фізкультхвилинка «Ось які зайчики»

Ось які зайчики
раз, два, три, чотири, п’ять
Вийшли зайчики погуляти.
Ось які зайчики, зайчики-побігайчики.
Сіли зайчики в гурток, риють лапкою корінець.
Ось які лапки, гострі царапки.
Ось біжить лисичка, хитра сестричка
Ховайтеся, ховайтеся зайчики, зайчики-. побігайчики

Вихователь: Діти подивіться, до зайчика прийшли гості – ведмеді. Ви впізнали казку з якої вони прийшли?

Діти: Ведмеді з казки : ”Три ведмеді

Вихователь: У кожного ведмедя своя чашка. Всі чашки однакові?

Діти: У кожного ведмедя своя чашка. Чашки різні.

Вихователь: Ліза, яка чашка у Михайла Івановича?

Дитина: У Михайла Івановича велика чашка.

Вихователь:Таня, яка чашка в Марії Іванівни?

Дитина: У Марії Іванівни середня чашка, поменше.

Вихователь: Саша, яка чашка у Мишка?

Дитина: У Мишка маленька чашка.

Вихователь: Прийшла Маша і всі чашки переплутала. Хто правильно розставить чашки? (За бажанням). Льоша, розстав правильно чашки і поясни.

Вихователь: Діти, правильно Льоша розставила чашки?

Вихователь: Подивіться, що принесли в подарунок зайчику ведмеді: стрічки. Які вони? (різні) За кольором? А по довжині? (довгі і короткі) А як перевірити?

Діти: Потрібно накласти одну стрічку на іншу. Одна дитина накладає стрічку одну на іншу, поєднуючи з одного кінця.

Вихователь: Яка стрічка за кольором довше? А яка коротше?

Діти відповідають. Потім їм роздають по дві стрічки кожному. Вони шляхом накладення визначають довгі і короткі.

Вихователь: А зараз ми з вами розмолюємо стрічки і знайдемо однакові стрічки.

Діти розмальовують стрічки.

Вихователь: Діти а зараз знайдіть серед дітей собі пару того в кого така ж стрічка по довжені.

Діти знаходять свою пару.

Вихователь: Що ви запам’ятали з сьогоднішнього занятя?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.