Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття з математики .

Математика

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

03.10.2021

82

0

1

Опис документу:

В моєму конспекті закріплюю з дітьми про число та цифру 8, лічимо прямою та зворотною лічбою , розв'язуємо приклади та задачі. Вивчаємо цифру 9 та її утворення. Удосконалюю уміння дітей орієнтуватися просторі у направленні праворуч, ліворуч відносно себе. Розвиваємо логічне мислення, уважність, пам'ять, кмітливість. Виховуваємо інтерес до заняття, бажання прийти на допомогу ближнього.

Перегляд
матеріалу
Отримати код


БАШТАНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 2

БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ




















Вихователь : Моторна Юлія Володимирівна







Мета:Закріплювати знання дітей про числа та цифри в межах 8, пряму, порядкову та зворотну лічбу, розв’язувати приклади та задачі. Вивчити цифру 9 та її утворення. Удосконалювати уміння дітей орієнтуватися просторі у направленні праворуч, ліворуч відносно себе. Розвивати логічне мислення, уважність, пам'ять, кмітливість. Виховувати інтерес до заняття, бажання прийти на допомогу ближнього.

Матеріал: клубок, карточки: встав пропущену цифру, сусіди числа; задача: підсніжники; засели звіра у вагон – вагони, тварини: вовк, ведмідь, їжачок, олень, білочка, лисичка, жабка, кабан, зайчик; гра покажи цифрою: цифри, картинки: зайчик з морквинками, їжачок із грибами, ведмідь з м’ячами; робота з роздавальним матеріалом: груші, яблука, гриби; приклади ланцюжок, гра склади ціле веселі казкові чоловічки.

Хід заняття

1.Організаційний момент

  • Збираю дітей у коло;

Вихователь: Любі малята! Посміхніться одне до одного, мені, щоб нам всім сьогодні було приємно з вами спілкуватися.

  • Я вас запрошую до країни математики і хочу нагадати вам:

1.Щоб ви були під час подорожі зібраними і уважними;

2.Поважали себе та думку інших;

3.Працювали швидко;

4.Неперебивали товаришів;

5.Не викрикували;

  • Діти, а чи любите ви казки?

  • Тож сідайте рядком – ладком – вирушаймо в казку…..

За широкими морями, за дрімучими лісами на височенній горі в казковому будиночку жили – були маленькі веселі казкові чоловічки. Щовечора вони сідали на свої хмарки і летіли до пташок, звірят й розповідали їм цікаві казки. Аж раптом злий чаклун, який жив неподалік, пустив злу віхолу, щоб вона розкидала чоловіків по всьому лісі і перетворила на справжню мозаїку – на дрібнесенькі частинки. Засумували тоді пташки і звірята. Невесело стало без казок.

Сюрпризний момент.

Вихователь: Давайте допоможемо знайти веселих та казкових чоловічків. А допоможе нам у цьому клубочок.

2.Основна частина.

Д/гра «Рахуй далі» (пряма та зворотна лічба)

Вихователь кидає по черзі клубочок і називає будь – яке число, а діти лічать.

  • Ой наш клубочок вискакує з рук і показує нам шлях далі. Йдемо за ним. Діти так це ж річка, нам потрібно перейти річку на інший бік і виконати наступне завдання.

(діти стрибають по дощечках)

Д/гра «Встав пропущену цифру»

(робота з роздатковим матеріалом, звертаю увагу на тримання ручки у руці та седіня за столом)










Розв’язування задачі

Вихователь: Діти злий чаклун зачаклував не тільки казкових чоловічків, а й квіти, а щоб їх роз чаклувати потрібно розв’язати задачу.

У квітнику росло 3 підсніжника, а біля дороги росло 2 підсніжника. Скільки росло підсніжників?



Д/гра Сусіди числа»







Вихователь: Діти, але наш клубочок знов нас десь веде, ходімо за ним.

  • Погляньте, та це ж Теремок! Можливо, там сховав чаклун, «Казкових чоловічків»

  • Як ви гадаєте хто там живе? (діти зазирають у теремок і називають хто там знаходиться)

  • Вирішили звірі покататися на потязі.

Д/гра «Засели звіра у вагон» (кількісна і порядкова лічба)

(діти заселяють звірів у вагони, щоб покатати їх)

  • Скільки вагонів у потяга?

  • Скільки звірят?

  • Що потрібно зробити, щоб їх було порівно?

  • Порахуй порядковою лічбою.

  • Хто стоїть четвертим за порядком?

  • За яким порядком стоїть видміть?

Вихователь: Клубочок знов покотився десь.

Д/гра «Покажи цифрою» (цифри)

  • Скільки у зайчика морквин?

  • Скільки грибів у їжачка?

  • Скільки у ведмедя м’ячів?

Вихователь: Знов клубочок кличе нас до робочих місць.

Завдання: Робота з роздавальним матеріалом.

  1. Білочка подарувала Їжачку 8 груш. (діти викладають на фленелеграфі на верхній смужці)

  2. А Вовкові 9 яблучок. (викладають на нижній смужці)

  • У кого, груш та яблук більше?

  • На скільки?

  • Як зробити так, щоб було порівно?

(самостійна робота з роздавальним матеріалом)

3.Викладають гриби 8 – на верхню, а на нижню 9.

  • Що потрібно зробити щоб стало їх порівно?

  • По скільки стало їх?

Завдання : «Розв’яжи приклади» (лінійка)

2 +3 = 5 9 – 2 = 7

5 + 1 = 6 4 – 1 = 3

Білочка :Що ж малята, я вам підкажу, де чаклун сховав веселих казкових чоловічків.

Завдання: Орієнтування у просторі ліворуч, праворуч.

  • Станьте обличчям до дошки, зробіть 4 шаги вперед, поверніться вправо плесніть 3 рази в долоньки, зробіть 5 кроків вперед та поверніть у ліво, подивіться вниз: у коробці, сховані «Веселі чоловічки»

Д/гра «Склади ціле» (робота в парах)

(діти складають ціле з кількох частин)

3.Підсумок

  • Чи допомогли ми казковим чоловічкам?

  • Які труднощі виникали під час заняття?

  • Що найбільше вам сподобалося виконувати на занятті?

Молодці.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.