Конспект заняття з малювання в другій молодшій групі на тему: «Ластівка»

Опис документу:
Розширити уявлення дітей про перелітних птахів, закріпити назви перелітних птахів, пташенят, їх зовнішній вигляд. Продовжувати знайомити дітей з нетрадиційною технікою зображення птахів, продовжувати вчити малювати за допомогою ватних паличок. Розвивати чуття характеру силуетної форми, цілісне, емоційне бачення, продуктивну активність вихованців у роботі над композицією. Сприяти розвитку творчої уяви, фантазії, оригінального мислення. Виховувати у дітей любов до образотворчого мистецтва.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект заняття з малювання в другій молодшій групі

на тему: «Ластівка» ЗДО № 56

Вихователь: Чаусова Ганна Юріївна

Мета: розширити уявлення дітей про перелітних птахів, закріпити назви перелітних птахів, пташенят, їх зовнішній вигляд.

Продовжувати знайомити дітей з нетрадиційною технікою зображення птахів, продовжувати вчити малювати за допомогою ватних паличок.

Розвивати чуття характеру силуетної форми, цілісне, емоційне бачення, продуктивну активність вихованців у роботі над композицією. Сприяти розвитку творчої уяви, фантазії, оригінального мислення.

Виховувати інтерес до пернатих мешканців природи, дбайливе ставлення до них. Виховувати у дітей любов до образотворчого мистецтва, почуття прекрасного.

Обладнання:картинки із зображенням перелітних птахів, аудіозаписи птахів, фарба, папір А5 з силуетом ластівки (намальованої крапками),склянка з водою, серветки, ватні палички.

Хід заняття:

Організаційний момент.

Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько,

Посміхніться ви до мене,

Поверніться до гостей,

Привітайтесь: «Добрий день!»

Актуалізація опорних знань вихованців.

В: Діти, яка пора року настала?

Д: Весна.

В: Правильно, природа пробуджується від довгого зимового сну. Повітря стає запашним і свіжим. А що відбувається в природі з настанням весни? Але без перелітніх птахів весна не настане.

В: Зараз я пропоную вам подивитися на малюнки«Перелітніх птахів».

В: Яких перелітних птахів ви запам'ятали?

Д\г «Хто який голос подає?

Журавель (курличе)

Соловей (співає)

Ластівка (щебече)

Зозуля (кує)

Д\г «У кого хто?»(дитинчата пташок)

У гайвороння (граченят)

У шпака (скворчата)

У ластівки (ластівчата)

У журавля (журавлята)

У зозулі (зозулята)

В: Молодці. Пропоную вам пройти на свої місця.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

В: Діти, а яка маленька пташка приносить на своїх крилах весну?

Загадка:

-Швидко, скрізь, це птах літає

Безліч мошок поїдає,

За вікном гніздо будує,

Тільки в нас він не зимує. (ластівка)

Читання заклички.

Ластівка в рідний край скоріше прилітай,

Щоб галявини зеленіли, щоб струмочки заспівали.

Повертайся не одна, нехай з тобою прийде весна.

Практична робота.

Давайте допоможемо весні і намалюємо зграйку ластівок.

  • Давайте згадаємо, що є у ластівки.(будова тулуба)

  • Чим вкрито тулуб пташки?

  • А чим відрізняються птиці одна від іншої? (забарвленням).

  • Давайте розглянемо, якого кольору ластівка?

  • Сьогодні будемо малювати, використовуючи ватні палички.

Показ зразка (робота над зразком)

Пальчиковагімнастика

1,2,3,4,5 – будемо пташок ми малювать.

Приступайте до роботи. (аудіозапис співптахів)

Підсумок заняття:

  • Діти, кому ми сьогодні допомогли?

  • Давайте зберемо нашу зграйку, щоб весна швидше прийшла в наше місто.

  • Подивіться яка чудова картина у нас з вами вийшла. Молодці!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
0
4
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!