Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття з логіко- математичного розвитку на тему "Зимова подорож ведмедика"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

10.04.2020

401

3

0

Опис документу:
розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість, зв’язне мовлення. Виховувати дружні відносини між дітьми, інтерес до заняття. Закріпити вміння дітей рахувати в межах 7, оперувати поняттями «великий – менший - найменший». Продовжувати формувати навички на виконання логічних математичних завдань.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мета: розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, спостережливість, зв’язне мовлення. Виховувати дружні відносини між дітьми, інтерес до заняття. Закріпити вміння дітей рахувати в межах 7, оперувати поняттями «великий – менший - найменший». Продовжувати формувати навички на виконання логічних математичних завдань.

Матеріали: Книжка, площинна хатка – барліг, 5 площинних ведмедиків, сніжинки, полотно з цифрами, площинна хатинка з бурульками та цифрами на них, індивідуальні картки для доповнення числового ряду, математичні полотна, картки із зображенням тварин, площинні сонечка, олівці червоного кольору, ялинка; м’яч, обкатаний ватою; запис спокійної музики, ялинка.

Індивідуальна робота: з дітьми протягом заняття.

Словник: назви цифр, великий, менший, найменший.

Хід: Малята, візьміться за руки та подаруйте тепло своїх долонь один одному. Посміхніться та подаруйте гарний настрій та посмішку один одному.

Бігла полем сіра мишка,

Загубила мишка книжку.

Я ту книжку знайшла,

Та до групи принесла.

Оченята закривайте,

Диво – казку уявляйте.

(Вихователь відкриває книжку)

Діти, куди це ми потрапили? (До зимового лісу) Здається, хтось під ялинкою сховався. Хто ж це може бути? Та це ж ведмедик. А чому цей ведмедик не спить? Ось послухайте, що він мені розповів. (Діти сідають півколом на стільчики)

В лісі є маленька хатка

(виставити хатку - барліг)

Як називається хатка у ведмедів? (Барліг)

Там поснули ведмежата.

(виставити по черзі 5 ведмедиків)

Давайте порахуємо, скільки ведмедиків? (лічба в межах 5) А який за розміром цей ведмедик? (великий, менший, найменший)

А маленький вереда-

Своїй мамі набрида.

  • Люлі-люлі, треба спати,-

Над синком шепоче мати,-

Як заснеш – тобі усе

Сон в корзині принесе.

Коли вся ведмежа сім’я міцно заснула, маленький вереда вибрався з барлогу.

Діти, а як ви гадаєте, що біле, холодне, пухнасте побачив ведмедик на подвір’ї? (Відповіді дітей) Дійсно, ведмедик побачив сніг. Його здивуванню не було меж.

Білий сніг, білий сніг

Заміта стежинки,

Цілий день, цілий день

Падають сніжинки.

(читаючи вірш, розкидати сніжинки)

Дидактична вправа: «Упізнай цифру»

Індивідуальна робота з старшим віком: назвати цифру, меншу на1, більшу на 1.

Дихальна гімнастика: здуємо сніжинки: маленькі – легенько, великі – сильніше.

Ведмедик гуляв по лісі і скатав снігову кульку. Давайте з нею пограємо.

Гра: «Рахуй далі»

Індивідуальна робота з старшим віком: зворотня лічба.

Ведмедик під час прогулянки зробив багато фотографій, давайте їх розглянемо.

(виставити ілюстрацію із зображенням хатинки з бурульками)

Погляньте, що сфотографував ведмедик? (бурульки) А чи можна їх їсти? (відповіді дітей).

Запам’ятайте, діти: всі бурульки – такі бруднульки; куштувати їх не слід.

А бурульки незвичайні, на них є цифри. Сонечко пригріло, і бурульки почали розтавати, і навіть деякі цифри зникли. Давайте назвемо пропущені цифри. (діти називають цифри)

А у вас теж є фотографії. Візьміть їх та викладіть цифри, яких не вистачає.

Дидактична гра: «Доповни числовий ряд»

(Діти працюють стоячи біля столів, викладають числовий ряд)

Ведмедик зробив фотографії своїх друзів, вони у вас на столах. Займайте місця. Розгляньте та порахуйте друзів ведмедика і позначте їх цифрою.

Дидактична вправа: «Скільки?»

(діти викладають, вихователь перевіряє правильність виконання завдання)

Наш ведмедик втомився, мабуть йому вже час повертатися у свій барліг до матусі, доки вона не прокинулася. Давайте на згадку сфотографуємося з ним.

(вихователь несе ведмедика за ялинку)

Діти, зверніть увагу. На ваших столах лежать маленькі сонечка. Їм не вистачає ротика. Якщо вам сподобалась наша подорож, намалюйте усміхнене личко, а якщо ви незадоволені – похмуре.

(діти малюють під спокійну музику)

Підніміть їх угору. Я дуже задоволена, що вам сподобалася наша подорож. Що вам було важко? А що сподобалося найбільше?

Зростайте, малята, до неба

Розумні, як треба.

Міцні, як дубочки

Мої донечки й синочки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.