Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття з логіко-математичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку на тему "Урок від тітоньки Сови"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

08.04.2020

680

23

0

Опис документу:
розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати інтерес о різних видів діяльності, спостережливість; виявити рівень знань дітей з розділів «Пряма лічба», «Зворотня лічба», «Суміжні числа», «Порівняння», «Приклади», «Задачі», «Склад числа», «Логічні ряди». Узагальнити та систематизувати вміння та навички дітей з даних розділів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мета: розвивати мислення, пам’ять, увагу; виховувати інтерес о різних видів діяльності, спостережливість; виявити рівень знань дітей з розділів «Пряма лічба», «Зворотня лічба», «Суміжні числа», «Порівняння», «Приклади», «Задачі», «Склад числа», «Логічні ряди». Узагальнити та систематизувати вміння та навички дітей з даних розділів.

Матеріали: загадки, відео повідомлення, аудіозапис, математичні полотна, олівці, індивідуальні картки, площинні п’ятірки, картки для оцінювання («щоденники»), фішки для оцінювання.

Словник: щоденник, урок, знання, перевірка.

Індивідуальна робота з дітьми протягом заняття.

Хід заняття:

  • Доброго ранку! – травам росистим.

  • Доброго ранку! – квітам барвистим.

  • Доброго ранку! – сонечку ясному,

Людям усім і усьому прекрасному!

Малята, а щоб у вас був гарний настрій на протязі усього дня, подаруйте посмішку один одному.

Психогімнастика: «Подаруй посмішку та гарний настрій».

Діти, сьогодні до нашої групи надійшло відеоповідолення, а від кого саме, дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку:

Що вона за дивина?

Світла денного боїться.

Дзьоб гачком, великі очі,

І не спиться їй щоночі.

«Ху – ху – ху!» - кричить, співа.

Відгадали, хто? … (Сова)

Так, малята, повідомлення від тітоньки Сови. Давайте скоріше переглянемо його.

(«Доброго дня, малята! Я задоволена, що ви впізнали мене. Шлемо вам привіт з нашої лісової школи. Зараз у нас в школі кінець учбового року і всі мої учні

показують відмінні результати. Діти, а чи навчилися ви в садочку рахувати, розв’язувати приклади та задачі? Хочемо перевірити ваші знання, чи готові ви до школи? Будемо з нетерпінням чекати на ваші результати. До побачення!»)

  • Від кого надійшло повідомлення?

  • Про що в ньому йдеться?

  • Чи згодні ви перевірити свої знання?

То ж прошу вас на свої місця. Малята, а що ж може показати наші результати?

Як працюєш ти щоденно

Розповість усім … (щоденник).

Так, звісно, це щоденник. Тому у вас сьогодні також будуть щоденники, у якому за вірно виконане завдання ви будете отримувати фішки і ми зможемо побачити ваші результати. Якщо завдання буде виконано бездоганно, фішка буде квадратної форми, а з помилкою чи не повністю виконане – трикутної форми.

Діти, а з чого ми будемо перевіряти свої знання? (з математики) Чому ви так вирішили? (бо на партах математичні полотна) Що ж в них є? (цифри, математичні знаки, геометричні фігури) То ж будьте уважні!

  1. Ось і перше завдання: воно перевіре, чи добре ви навчилися рахувати. Вам треба доповнити числові ряди цифрами, що не вистачає. Беремося до роботи.

Дидактична вправа: «Доповни числовий ряд»

(пряма та зворотня лічба)

  1. Друге завдання покаже, чи добре ви навчилися визначати числа – сусіди. Викладіть у віконечка вагончиків суміжні числа числа, що в середньому вагончику.

Дидактична вправа: «Визнач суміжні числа»

  1. Завдання під номером три: порівняння. За допомогою математичних знаків – більше, менше, дорівнює – порівняйте групи предметів.

Дидактична вправа: «Порівняй»

  1. Будьте уважні! В четвертому завданні вам потрібно викласти та розв’язати приклади. Починайте!

Дидактична вправа: «Виклади та обчисли»

Чути голо тітоньки Сови.

(«Всі діти в школі відпочивають. То ж зараз я запрошую вас пограти»)

Фізкультхвилинка: «Ой, совонько, сова»

Ой, совонько, сова – (кивки головою вперед – назад)

Болить у неї голова (кивки головою вліво – вправо)

Цілу ніч вона не спала, («політ» птахів)

В полі шкідників шукала. («політ» птахів)

Крила її потомились. (руки вперед, рухи долонями вверх - вниз)

Сидить сова, зажурилась. (руки вперед, рухи долонями вверх - вниз)

Совонько, журбу покинь, (присісти)

Сідай сово, відпочинь.

Оченята закривай (вправа для очей – відкрити – закрити)

І дрімай, дрімай, дрімай…

Ми не будем заважати,

Будем тихо працювати.

  1. Відпочили, та час уже і на п’яте завдання. В ньому ви повинні скласти та розв’язати задачу про учня лісової школи – їжачка. Будьте уважні!

Дидактична вправа: «Склади та розв’яжи задачу»

  1. В шостому завданні вам потрібно визначити склад чисел – 6 і 3. Будьте уважні. Домалюйте в порожніх клітинках скільки крапок, щоб утворилися ці числа.

Дидактична вправа: «Склад числа»

  1. Ось і останнє завдання – логічний ряд з геометричних фігур. Які геометричні фігури ви бачите? Вам потрібно визначити закономірність та доповнити його геометричними фігурами, що не вистачає, виклавши їх з математичних полотен.

Дидактична вправа: «Доповни логічний ряд»

Після кожного завдання вихователь оцінює якість його виконання.

Малята, які ви всі молодці, впоралися зі всіма завданнями. Ваші щоденники я передам до лісової школи. Я горжуся вами. Ви розумні, кмітливі діти.

  • Які завдання ви виконували?

  • Яке завдання було легким?

  • Яке важким?

  • Чи втомилися ви?

Діти, за всі виконані завдання мудра тітонька Сова нагороджує вас всіх п’ятірками.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.