Конспект заняття з логіко-математичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку.

Опис документу:
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про числа та цифри в межах семи; вправляти в умінні визначати склад числа в межах 7 з двох менших чисел, у співвідношенні з цифрою, продовжувати учити порівнювати множини; перевірити обсяг знать дітей про геометричні фігури, з яких складається предмет; вправляти в умінні, орієнтуватися в просторі; удосконалювати графічні навички; розвивати увагу, пам`ять; виховувати емоційну чуйність, бажання допомагати; розуміти поставлені завдання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Заняття для дітей старшого дошкільного віку з логіко – математичного розвитку

«Білосніжка і семеро гномів»

Вихователь ДНЗ№8 Примачук Леся Анатоліївна

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про числа та цифри в межах семи; вправляти в умінні визначати склад числа в межах 7 з двох менших чисел, у співвідношенні з цифрою, продовжувати учити порівнювати множини; перевірити обсяг знать дітей про геометричні фігури, з яких складається предмет; вправляти в умінні, орієнтуватися в просторі; удосконалювати графічні навички; розвивати увагу, пам`ять; виховувати емоційну чуйність, бажання допомагати; розуміти поставлені завдання.

Демонстраційний матеріал: презентація.

Роздавальний матеріал: дидактична гра « Будиночки з геометричних фігур», цифри 1-7,картинки (капуста, морква, полиці), папір, олівці, розмальовки.

-Діти, сьогодні нам в групу надійшов лист від казкових гномів. Вони просять нашої допомоги.

В казку запрошую вас, дітвора

Новини від гномів нам дізнатись пора

Білосніжка у казці з ними живе

Щиро запрошує вас і мене

-Отже, нам необхідно вирушати до казкового лісу.

Увага! Увага! Усі поспішайте !

В казковий експрес ви швиденько сідайте

Нас, друзі, чекають завдання та гра

Займайте скоріше місця дітвора.

По рейках швидко експрес наш летить

А пісенька веселого язичка звучить

Шепоче вітерець – ш-ш-ш,

Шелестить під ногами листя –шух-шух-шух,

Повзе змія –с-с-с,

Летить комарик –з-з-з,

Ричить вовчик –р-р-р.

  • Ну, ось ми і опинилися біля казкового будиночка гномів,

а щоб потрапити туди. Необхідно виконати таке завдання. У вас на столах є теж будиночки з геометричних фігур, які необхідно порахувати і підібрати відповідні цифри.

  • Молоці, діти, погляньте скільки гномів тут проживає з Білосніжкою. Порахуйте їх і знайдіть цифру, яка відповідає її кількості. (діти показують цифру 7)

  • Гноми дуже люблять бешкетувати, ось погляньте вони вишикувались не по порядку . Давайте вишикуємо їх правильно від 1 до 7. (діти викладають числовий ряд від 1 до 7)

  • А зараз вони хочуть пограти з вами в гру « Назви, де я стою».

  • Який гном стоїть після третього гнома?

  • Який гном стоїть перед шостим?

  • А між п`ятим і сьомим?

  • Який гном стоїть ліворуч від четвертого? І т.д.

  • Чудово ми погралися, час і попрацювати. Ось ці семеро гномів, діти, просять нашої допомоги. У них в цьому році урожай на городі вродився на славу. Потрібно все швиденько зібрати, тож давайте їм у цьому допоможемо.

  • Порахуйте, скільки морквин виросло на грядці і стільки ж викладіть у себе на картці. А капусти викладіть на одну більше, ніж моркви.

  • Чого більше? Чого менше? На скільки?

  • Тепер нам треба заховати урожай моркви і капусти у комору та скласти на полиці. Докладіть, будь ласка, на поличку стільки капустин, щоб їх було сім. Морквин теж на кожній поличці має бути сім.

  • Молодці, дуже вправно справилися з цією роботою. А тепер допоможемо нашинкувати капусту для квашення.

Фізкультхвилинка

До комори ми підемо

І капусту там візьмемо

Порубаєм капустину – вжик- вжик- вжик

І потрем туди морквину _шик-шик-шик

Будем сіллю посипати –пш-пш-пш

Потім ще руками жати –жим-жим-жим

А коли вона прокисне

Будем ми капусту їсти –хрум-хрум-хрум

  • Білосніжка теж добре працювала і зібрала повну корзину капусти. Скільки саме? Нам потрібно розділити цих сім капустин у дві миски на салат і на борщ. (2 і 5, 1і 6, 4 і 3)

  • Поки ми розкладали овочі, зла мачуха , дізнавшись про те, що Білосніжка жива приготувала їй отруєне яблуко і пригостила її. Розчаклувати Білосніжку зможе тільки принц. Нам потрібно допомогти принцу намалювати чарівну квіточку, з допомогою якої злі чари зникнуть. (графічний диктант)

  • Подивіться, сталося диво, Білосніжка ожила і всі жили довго та щасливо.

  • Діти, гноми дякують вам за допомогу і на згадку про них дарують вам ось ці розмальовки та пригощають вас смачними яблучками з їхнього саду.

2016 р. Страница 3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
1
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!