Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття з логіко математичного розвитку дітей

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

10.04.2020

420

6

0

Опис документу:
Тема: Орієнтування в часі. Величина предметів. Мета: учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч: вправляти в порівнянні предметів, різних за довжиною, використовуючи метод накладання: виховувати інтерес до занять із математики.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Т.С. Галицька

Вихователь ІДНЗ №16

Ізюмський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №16

Тема: Орієнтування в часі. Величина предметів.

Мета: учити розрізняти й називати частини доби: день, ніч: вправляти в порівнянні предметів, різних за довжиною, використовуючи метод накладаннявиховувати інтерес до занять із математики.

Матеріали: демонстраційний: іграшка ведмедик, ілюстрація до гри <<Малюнки ведмедика>> :

Роздавальний: смужки різної довжини;картки із зображенням їжака й ведмедя, навпроти кожного-доріжки різної довжини, що ведуть до будинків.

Хід заняття

 1.Психогімнастика.

2.Гра   <<Веселі ручки>>

-Ми вже знаємо , що наші ручки багато чого вміють (малювати. ліпити…). А сьогодні наші ручки – стрибунці. Потремо долоні одну одною, зігріємо їх. Плиг -  ручки стрибнули на голову. Покажіть , як вони це зробили. А що у вас на голові?(волосся). Погладьте його. Плиг – ручки стрибнули на вушка. Торкніться своїх вух. Плиг – ручки забрались на наші щічки. Ніжно погладьте їх. Плиг – ручки стрибнули на животик і побігли по ньому. Постукаємо пальчиками  по животику .А тепер ласкаво погладьте животик зверху вниз, знизу вгору,ніжно поплескайте по ньому.

3. Гра  <<Малюнки Ведмедика>>.

        -До нас  завітав  Ведмедик . Привітаймося з ним. Ведмедик приніс нам свої малюнки . Давайте їх розглянемо.

         Вихователь вивішує ілюстрації: на першій – хлопчик спить, за вікном темно, світить місяць; на другій – нічне місто, їдуть

<<Швидка допомога>>,таксі; на третій – дівчинка(грається або обідає), за вікном (або на вулиці) ясно.

- Розгляньмо першу картину. Що робить хлопчик?(Спить)

- За вікно темно чи ясно? Коли це буває: вдень чи вночі?

- Що виробити в ночі?Що роблять бабуся,мама?

- Подивиться на другий малюнок. Що ви бачите?

- А хто вночі працює? Як ви думаєте, чому?(Варіанти відповідей дітей.)

- Розгляньмо третю картину. Що робить дівчинка?

- На вулиці ясно чи темно?Коли це буває: вдень чи вночі?

- Що ви робите  вдень? Що роблять тато, дідусь?

- Як ви думаєте, коли ходять у гості: вдень чи вночі?

4.Фізкультхвилинка.

     Діти пересуваються по кімнаті, за командою<<Короткі    кроки!>>  вони йдуть короткими кроками(<<дрібочуть>>), а за командою <<Довгі кроки !>> - збільшують довжину кроків. Під час виконання завдання  діти мають вимовляти : << Довгі - Короткі >>.

5. Гра <<Підбери доріжку>>

У дітей на столах картки із зображенням їжака, ведмедя та їхніх будинків; по дві смужки різної довжини.

-         Розгляньте малюнок, хто на ньому зображений? Куди йдуть друзі?

-         Розгляньте <<Доріжки>>. Давайте визначимо, вони однакові чи різні. (Діти прикладають смужки одна до одної, порівнюючи їх.)

-         Які вони, однакові чи різні?(Різні)

-         Яка <<доріжка>> довга? Коротка?

-         Покажіть, якою доріжкою піде Їжачок до маленького будиночка.

-         Як це визначити?(Діти прикладають смужки до малюнків доріжок, порівнюючи їх за довжиною.)

-         А тепер підберіть<<доріжку>>, яка веде до великого будинку Ведмедя.

-         Якою доріжкою піде Їжак?(Короткою.)

-         А Ведмідь?(Довгою)

 

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.