Конспект заняття з художньої літератури та ліплення «Весняне сонечко»для дітей 5р.ж.docx

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

19.01.2020

1752

59

0

Опис документу:
Ознайомити дітей зі змістом вірша; учити розуміти зміст творів ,давати оцінку дійовим особам; формувати вміння виражати емоційний стан голосом,мімікою; учити запам'ятовувати дійових осіб та послідовність дій;поглиблювати знання дітей про навколишній світ природи про рослини найближчого оточення-весняні квіти,вчити виконувати зображення за зразком, закріпити вміння щодо прийомів ліплення: скочування,розкочування,розплющення,створювати зображення на площині аркушу;розвивати пізнавальну активність,
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема:Читаннявірша С. Жупанина «Весняне сонечко»

Програмовий зміст:художня література: ознайомити дітей зі змістом вірша; учити розуміти зміст творів ,давати оцінку дійовим особам; формувати вміння виражати емоційний стан голосом,мімікою; учити запам'ятовувати дійових осіб та послідовність дій;розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності,уяву,фантазію,мислення;виховувати повагу до праці.

Ліплення:поглиблювати знання дітей про навколишній світ природи про рослини найближчого оточення-весняні квіти,вчити виконувати зображення за зразком, закріпити вміння щодо прийомів ліплення: скочування,розкочування,розплющення,створювати зображення на площині аркушу;розвивати пізнавальну активність,самостійність,охайність.Виховувати бережне ставлення до природи,бажання займатися ліпленням.

Обладнання:іграшка сонечка,зображення проліска,зразок А4,пластилін зеленого,жовтого,білого,блакитного кольорів,стеки,серветки,кольоровий картон А5 на кожну дитину.

Хід заняття

I.Вступна частина

Психогімнастика«Сонечко»

-Діти заплющить очі,витягніть руки.Уявіть,що на долоньках у вас лежать маленькі сонечка.Через пальчики,як промінці сонечка,іде тепло по всій руці.Руки заспокоїлися,відпочивають.Тепер сонячні зайчики зігрівають стопи,пальці ніг.Утома минає,м'язи відпочивають.

Я- маленьке сонечко.Я прокидаюся,вмиваюся.Я розчісую свої промінці і піднімаюся на обрієм.

II.Основна частина

-Сьогодні до нас на гостину завітало сонечко.Діти,що ви знаєте про сонечко?

-Яке воно?Послухайте вірш ,який називається «Весняне сонечко»

Весняне сонечко

Принесло нам сонечко

Знов тепло

І ласкаві промені

Розлило

З трав і квітів виткало

Килими,

На лужку погралися

Із дітьми

І співає весело

Поле й гай.

Кличе птахів сонечко

В рідний край

Ой, радіє сонечку

Все навкруг.

Нам весняне сонечко-

Добрий друг.

-Про яку пору року йдеться у вірші?

-Що нам принесло сонечко?

-Що з'явилося на землі?

-Хто став грати на лужку?

-Кого покликало сонечко?

-Чому радіють сонечку?

-За що ви любите весну?

Весною оживає все навкруги, прокидаються від зимового сну квіти.Першими простягають голівоньки до сонця проліски.Ось послухайтевірш про першу весняну квітку.

Я-перша квіточка весни.

Я пролісковий цвіт.Я пережив зимові сни,

І знов родивсь на світ.Зелені рученьки мої

Листочками зовуть.Я полюбив ліси й гаї,

Живу я здавна тут.У мене очі голубі,

Такі, як неба синь. Ростуть між кленів,між

Дубів.Люблю я сонце , й тінь.

-Про яку квітку цей вірш?

-Погляньте на картинку,який він красивий,тендітний,стрункий.

-Як ви гадаєте чи зможемо ми милуватися красою проліска влітку?

-Тож давайте на згадку про красу цієї квітки зробимо картину.

-Що зображено на цій картинці?

-З яких частин складається пролісок?

-Де розміщене листя?

-Де розміщена квітка?

-Якого кольору стебло,листя?

-Якого кольору пелюстки квітки?

-Якого кольору сонце,де воно розміщено?

-Якого кольору сніг,де він розміщений?

-Ось таку весняну картину ми з вами зробимо.

-Подивіться , як весняну картину буду робити я.

-Спочатку ми зробимо сонечко.Беру пластилін жовтого кольору і розділяю його навпіл.Беру один шматок кладу на долоньку і скочую кулю,розплющую між долоньками та притискаю до верхньої частини картону,це буде сонечко.Беру інший шматок і відщіпую маленькі шматочки,розкочую ковбаски,викладаю та притискаю ,це будуть промінчики.

Ось сонечко пригріло і почав танути сніг.Беремо пластилін білого кольору відщіпую невеличкі шматочки,розкочую прямими рухами,валик,який вийшов розплющуємо пальчиками та притискаю до нижньої частини картону,це буде сніг.

Тепер до сонечка простягає голівку пролісок.Спочатку беремо зелений пластилін,ділимо його на дві нерівні частини .Беремо меншу частину-це буде стебло.Кладу на долоньку та розкочую прямими рухами вперед-назад.Викладаю стебло посередині та притискаю пальчиками.

Тепер беру іншу частину зеленого пластиліну,ділимо його на дві рівні частини.Це буде листя.Кладу шматок пластиліну на долоньку та скочую коловими рухами.Вийшла ось така кулька.Тепер цю кульку розкочую прямими рухами.Ось у нас вийшов овал,розплющуємо його між пальчиками.Викладаю його на картон ліворуч від стеблата притискаю його пальчиками.Так само роблю інший листочок и притискаю праворуч від стебла.

З пластиліну блакитного кольору будемо робити квітку проліска.Для цього пластилін ділимо на дві нерівні частини,меншу частину відкладаємо, а більшу ділимо на дві рівні частини. У нас вийшло три шматочки.З них будемо робити три пелюстки.Для цього кладемо шматок блакитного пластиліну на долоньку,скочуємо коловими рухами кульку та розплющуємо пальчиками .Овал ,що утворився буде першою пелюсткою.Викладаю зверху стебла та притискаю пальчиками.Так само робимо дві інші пелюстки та викладаю з обох сторін від першої.Ось така весняна картинка вийшла у мене.

-А тепер давайте підготуємо пальчики до роботи.

Пальчикова гімнастика

Під снігом квіточка росте,

Красу на землю принесе,

Промінчик доторкнеться

І квітка усміхнеться

-Тож,як ми будемо робити весняну картину?Давайте пригадаємо.

-Що ми будемо робити найперше?

-На скільки частин будемо ділити жовтий пластилін?

-Як ми будемо робити сніг?

-На скільки частин будемо ділити зелений пластилін?

-Як будемо робити квітки пелюстки?

-А тепер починайте працювати.

III.Заключна частина

-Подивіться,скільки пролісків розпустилося на нашій квітучій галявині.Вашими квітами ми будемо милуватися не тільки навесні, а й влітку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.