Конспект заняття з художньо-естетичного розвитку (аплікація)

Опис документу:
Закріпити знання дітей про посуд, його призначення та функції, зокрема чайний сервіз; вміти називати частини посуду, назви його предметів (чайник-заварник, маслянка,чашка, блюдце, цукерниця); продовжувати вчити дітей відповідати на запитання вихователя . Удосконалювати навички прикрашання предметів посуду, використовуючи дрібний матеріал ( крупа пшоно, вермішель) та вчити складати колективну роботу з індивідуальних виробів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття з аплікації та розвиток мови

«Прикрасимо чайний сервіз»

(старша група)

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про посуд, його призначення та функції, зокрема чайний сервіз; вміти називати частини посуду, назви його предметів (чайник-заварник, маслянка,чашка, блюдце, цукерниця); продовжувати вчити дітей відповідати на запитання вихователя .

Удосконалювати навички прикрашання предметів посуду, використовуючи дрібний матеріал ( крупа пшоно, вермішель) та вчити складати колективну роботу з індивідуальних виробів.

Розвивати мовлення дітей, окомір, дрібну моторику рук.

Виховувати естетичний смак, охайність в роботі, бажання допомогти друзям.

Матеріал: предмети посуду, аудіо-запис, дидактичні ігри, папір, пшенична крупа, вермішель, клей, пензлики, серветки, шаблони чайного сервізу з картону.

Хід заняття:

-Я рада бачити всіх дітей нашої групи здоровими, веселими! Мені дуже хочеться, щоб такий настрій у вас зберігався до самого вечора! А для цього ми повинні частіше посміхатися і допомагати один одному!

(Раздаєтся телефонний дзвінок. Вихователь розмовляє, потім звертається до дітей)

-Нам зателефонувала Машенька із мультфільму «Маша і Ведмідь». Завтра у Ведмедя День народження, а Маша розбила чашки для чаю…Прийдуть гості на свято, а посуду немає. Вона засмутилась і просить нас допомогти їй.

-Давайте пригадаємо з вами який є посуд?(столовий, чайний, кухонний, національний)

-Погляньте будь ласка, а що це в мене стоїть на слолику? (посуд)

-А як ще можна назвати цей посуд? (чайний сервіз)

-А як ви здогадались? (сервіз має однаковий колір, малюнок)

-А для чого потрібні ці предмети посуду? (пити чай, чаювання з друзями)

-А тепер я хочу щоб ви пригадали як називаються предмети чайного сервізу? (чайник-заварник, цукерочниця, чашка, блюдце, чайна ложечка)

-Ось у мене є чарівний мішечок! В ньому щось лежить, давайте дізнаємось, що там?

Дидактична гра «А що в мішечку?»

(діти по черзі запускають руку в мішечок і на дотик впізнають предмет чайного посуду, називають його)

-Пригадати для чого потрібен кожен предмет чайного сервізу вам допоможе гра.

-Перед вами стоїть посуд, запам’ятайте його. Я накриваю посуд серветкою, а коли відкрию, чогось не буде вистачать.

гра «Чого не вистачає?»

(діти називають для чого цей предмет потрібен)

-Молодці, справились із завданням!

-Ми з вами знаємо, що коли до нас приходять гості чи друзі ми їх запрошуємо до столу, пригощаємо чаєм, кавою та смачненьким, солоденьким печивом чи тортиком!

-А давайте пригадаємо правила поведінки за столом! В цьому нам допоможе гра.

Дидактична гра «Етикет за столом»

(діти беруть предметну картинку і пояснюють,

чи можна так робити за столом чи ні)

-Я вами задоволена! Молодці!

-Ну, що готові створювати, прикрашати свої вироби? Тоді давайте сядемо за столики.

(діти з килимка переходять за столи. У кожної дитини лежить різний предмет чайного сервізу)

-Як ви вже здогадались, ми будемо прикрашати чайний посуд для Маші.

-Прикрашати предмети чайного сервізу ми будемо подивіться чим (показую вермішель, крупу)

-Зараз я покажу спосіб виконання, будьте уважні!

-У вас у всіх лежать різні предмети посуду! Спочатку ми будемо наклеювати на середині вашого шаблону квіточку із вермішельки. Я наношу пензликом клей на шаблон та викладаю по середині квіточку. Потім я намащую решту поверхні шаблону клеєм і посипаю крупою. Серветкою притискаю, щоб не відпала крупа, щоб вона міцно трималась!

-То що ми будемо робити спочатку? Що потім?

-Давайте приготуємо наші пальчики до роботи.

Пальчикова вправа: « Помічники»

Раз, два, три, чотири, ють кулачок об кулачок)

Сьогодні посуд ми помили:

Чайник, чашку, вилку, ложку(загинають пальці на правій руці)

І велику поварьошку

Весь посуд ми помили,(загинають пальці на лівій руці)

Тільки чашечку розбили,

Глечик теж розвалився,

Ніс у чайника відбився,

Ложку ледь не поламали-

Маші так допомагали.(розводять руки в сторони.)

-Приступайте до роботи, а чарівна музика вам допоможе!

(звучить спокійна мелодія, самостійна робота дітей, індивідуальна допомога дітям)

-Який гарний вийшов у нас чайний сервіз! Сподобалось вам допомагати Маші? Що складного було? Що  виконувалось легко?

- Чим ми прикрашали посуд? Наші роботи підсохнуть і ми передамо їх Маші. На цьому наше заняття закінчено. Підіть помийте руки і ми з вами теж сядемо за столи і будемо пити чай з нашого сервізу.

(Вихователь включає музику,організовує чаювання з печивом)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»