Конспект заняття з фізкультури «Ми малята спритні й дужі, ні до кого не байдужі» для дітей ІІ молодшої групи

Опис документу:
Мета: продовжувати вчити дітей ходити по обмеженій площині; стрибати з місця через «струмок» та підлізати під дугою навкарачки; виконувати вправи імітаційного характеру, узгоджувати власні рухи з рухами дітей та дорослого; розвивати спритність, уміння орієнтуватись у просторі, чуття рівноваги; виховувати організованість, доброзичливість, увагу та сміливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект заняття з фізкультури

«Ми малята спритні й

дужі, ні до кого не байдужі»

для дітей ІІ молодшої групи

Розробила: вихователь

ЗДО №57 «Берізка» Лисенко Л.О.

Мета:

  • продовжувати вчити дітей ходити по обмеженій площині; стрибати з місця через «струмок» та підлізати під дугою навкарачки; виконувати вправи імітаційного характеру, узгоджувати власні рухи з рухами дітей та дорослого;

  • розвивати спритність, уміння орієнтуватись у просторі, чуття рівноваги;

  • виховувати організованість, доброзичливість, увагу та сміливість.

Обладнання: «Доріжка здоров’я», іграшки, дуги, дошка, «струмок», брязкальця; обручі; шапочка лисички, музична гра «Лисичка і зайчики»

Хід заняття.

І. Вступна частина.

Діти забігають до зали.

Привітання: «Ми веселії малята, дуже раді вас вітати!»

Вихователь наголошує на тому, що ведучий у нас хлопчик, тому що хлопчики - це сила, а дівчатка – це краса.

Вихователь: «Ось вузька доріжка, в нас веселі ніжки.
По ній вони крокують, на галявинку мандрують».
(Діти стають на «доріжку здоровя» і проходять одне за одним і утворюють коло.)

  • Ходьба звичайна (25с.);

  • повзання навкарачки, як «кошенята»;

  • з виправленими коліньми, як «цуценята»;

  • на колінцях руки за спиною, як «півники»;

  • ходьба на носочках, як «лисички»;

  • біг на носочках, як «лисички»;

  • руки вгору як малята;

  • зупиняються, повертаються обличчям в коло.

Діти присідають, заглядають під ялинку, де сидить іграшковий зайчик (видих); встають руки вгору (вдих).

Вихователь: «Щось наш зайчик засмучений. Давайте спробуємо його розвеселити!»

Діти йдуть по колу, беруть брязкальця, повертаються лицем в коло.

ІІ. Комплекс загально розвиваючих вправ (з брязкальцями).

  1. Піднімання рук.

В.п – о.с., руки опущені вниз 1 – руки вперед, 2 – вгору, 3 – в сторони, 4 – висхідне положення. Повторити 6 разів.

  1. «Пограємось»

В.п. – стоячи на колінах, руки з брязкалами зігнуті перед грудьми.

1 – поворот вправо,

2 – висхідне положення,

3 – поворот вліво,

4 – висхідне положення.

Повторити 6 разів.

  1. Нахили вперед.

В.п. – сидячи, руки, опущені вниз,

1 – підняти руки вгору,

2, 3 – нахились вперед дістати брязкальцями пальців ніг,

4 – в.п.

Повторити 6 разів.

  1. Присідання

В.п. – о.с. ноги на ширині плечей,

1 – присісти, руки витягнути вперед,

2 – висхідне положення.

Повторити 6 разів.

  1. Вправа на відновлення дихання, кругові рухи руками.

В.п – о.с., руки опущені. Потворити 6 разів.

(Діти ідуть по колу і складають брязкальця у кошик).

ІІІ. Основна частина.

Вихователь. Ось ми трішки розвеселили зайчика, але зайченя маленьке загубило неньку. Не сумуй, маленьке, знайдемо твою неньку.

Ну ж бо, малята, проведемо зайчика до мами!

Ми до лісу йдемо гуляти, виправляємо спинку, Будем шукати зайчика хатинку!

Ліс стає густішим, діти йдуть тихіше.

Над стежиною низенько нахилилися гілки – прорізання під думками навкарачки (потоковий спосіб).

  • Ось місточок, он струмочок. Ми місточок пройдемо (Ходьба по дошці з переступанням через кубики);

Через струмочок перестрибнемо (перестрибування струмочка на двох ногах, потоковий спосіб, повторити 3 рази).

І прийшли ми на галявинку

Рухлива гра «Лисичка і зайчики» (Лисичку вибирають за допомогою лічилки)

  • Раз, два – дерева, три, чотири – вийшли звірі,

  • Пять, шість – це лисичка показала хитре личко!

Діти сидять в «обручах-будиночках», поруч проходить лисичка. Сидять зайчики у нірках тихенько-тихенько.

Ходить лісом , зовсім поряд , лисичка руденька.

Нікого не знайшла і далі пішла.

(Музика змінюється. Лисичка минає нірки і йде далі у ліс. Зайчики через обручі - двері виходять із нірок, граються, танцюють.)

А зайці давай скоріше з нірок вилізати.

По галявинці зеленій бігати й стрибати.

(Лисичка здалеку почула як граються зайчики і повернула назад. Зайчики через двері-обручі швиденько залазять у нірки.) ( Гра повторюється.)

Ігрова вправа «По рівненькій доріжці» (ходьба по обмеженій площині).

Вихователь. Дружно весело ми йшли, ось і маму віднайшли.

Мама-зайчиха (іграшка): Дякую вам, малята, що привели зайченятко. Бачу, що ви спритні, вмілі та дужі! А щоб ви були ще здоровішими і сильнішими, я пригощу вас яблучками (Зайчиха віддає кошик з яблуками, діти дякують)

Вихователь запитує: «Чи можна їсти яблука з немитими руками?»

Діти відповідають і пояснюють, чому ні.

5

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!