Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття з фізичної культури "Подорож до Африки"

Фізична культура

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

11.10.2021

285

11

0

Опис документу:

Мета заняття: удосконалювати вміння дітей повзати по гімнастичній дошці на животі, підтягуючись руками; вміння стрибати в глибину; повзати на колінах з упором на кисті рук, зберігаючи рівновагу; пролазити в обруч лівим, правим боком. Вправляти у творчому перевтілюванні під час виконання основних вправ. Розвивати координацію рухів дітей під час корегуючої ходьби різного виду, вміння виконувати вправи в заданому напрямку; дрібну моторику стопи ніг під час ходьби по доріжці з каштанів; уяву, фантазію за допомогою вправи зі скакалкою. Формувати правильну поставу, зміцнювати кістково-м’язовий корсет, серцево-судинну і дихальну системи, використовуючи сучасні оздоровчі технології (масаж, хатху-йогу); формувати позитивне світосприйняття, зміцнювати фізичне і психічне здоров’я. Викликати радісний, веселий настрій під час рухливої гри. Виховувати бажання систематично займатися фізкультурою, дбати про своє здоров’я, взаємодопомогу і дружні взаємовідносини, любов до природи.

Перегляд
матеріалу
Отримати код









ЗАНЯТТЯ

З ВИКОРИСТАННЯМ НЕТРАДИЦІЙНИХ

ЗДОРОВЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

З ДІТЬМИ СТАРШОЇ ГРУПИ:

«ПОДОРОЖ ДО АФРИКИ»













Інструктор з фізичної культури

Возна Т.В.









МЕТА: удосконалювати вміння дітей повзати по гімнастичній дошці на животі, підтягуючись руками; вміння стрибати в глибину; повзати на колінах з упором на кисті рук, зберігаючи рівновагу; пролазити в обруч лівим, правим боком. Вправляти у творчому перевтілюванні під час виконання основних вправ. Розвивати координацію рухів дітей під час корегуючої ходьби різного виду, вміння виконувати вправи в заданому напрямку; дрібну моторику стопи ніг під час ходьби по доріжці з каштанів; уяву, фантазію за допомогою вправи зі скакалкою. Формувати правильну поставу, зміцнювати кістково-м’язовий корсет, серцево-судинну і дихальну системи, використовуючи сучасні оздоровчі технології (масаж, хатху-йогу); формувати позитивне світосприйняття, зміцнювати фізичне і психічне здоров’я. Викликати радісний, веселий настрій під час рухливої гри. Виховувати бажання систематично займатися фізкультурою, дбати про своє здоров’я, взаємодопомогу і дружні взаємовідносини, любов до природи.



Обладнання та інвентар: гімнастична дошка, куб, мат, 2 обручі на стояках, тунель, доріжка з каштанів, скакалка на кожну дитину, 6 гімнастичних лав, килимок на кожну дитину, картинки-пазли для гри, 10-12 кубиків.































Хід заняття

Інструктор фіз-ри: Добрий день, малята. Скажіть мені, будь-ласка, яка в нас пора року? А як ви гадаєте, чи є така країна, де завжди літо і постійно тепло? Так, це Африка. Сьогодні я отримала лист з журналу « В світі тварин», якому потрібна допомога. Редактор журналу просить нас допомогти зібрати інформацію, фотографії про диких тварин, які живуть в Африці. Чи згодні ви допомогти? Тоді я пропоную здійснити подорож до Африки на острів Чунга –Чанга і взяти з собою фотоапарат. Дорога далека, нас чекають складні перепони, зустріч з дикими тваринами, не злякаєтесь? Тоді вирушаймо.

Корегуюча ходьба:

Дівчата, хлопці, поспішайте,

Одне за одним ви ставайте,

Товаришу не заважайте,

У дорогу вирушайте.

Раз, два! Ми крокуємо.

Три, чотири! Ми мандруємо. (звичайна ходьба)

Трішки йдемо на носках,

Ось так, ось так! (ходьба на носочках)


На п’ятах можемо ми так,

Ось так, ось так! (ходьба на п’ятах)


І калюжі обминаємо,

Широко ступаємо. (ходьба випадами)


Нахилитись під гілками

Ми не забуваємо. (ходьба напівприсяді)


Між кущами обережно

«Змійкою» крокуємо. (ходьба «змійкою»)


Біжимо легенько й тихо,

Дихання тренуємо. (легкий біг)


Інструктор фіз-ри: Трохи шли або багато –

Мандрували ви завзято.

І до річки ми прийшли,

Нас чекають вже човни.

  • А далі, малята, ми на човнах будемо пливти, щоб не було нам сумно, виконаємо веселу розминку.





КЗРВ на лавах під сучасну музику

(сучасна обробка пісні «Чунга-Чанга»)



Інструктор фіз-ри: Бачу, бачу Африку! І ось ми вже на острові Чунга –Чанга, який зустрічає нас різною погодою.



Масаж «Прогноз погоди»

Діти стають по колу і один одному роблять масаж на спинці:

  • Спочатку нас зустріло привітне «сонечко» (гладять спинку долонями).

  • Потім пішов «дрібний дощик» (вказівними пальчиками стукають по спинці).

  • Далі пішов «град» (стукають кулачками по спинці).

  • Почав грімити «грім» (стукання по спині з’єднаними долонями).

  • Блиснула «блискавка» (плескання по спині долонями рук).

  • І знову загримів «грім», пішов «град», «дрібний дощик», і ось зявилося яскраве сонечко.

Інструктор фіз-ри: Погода сонячна, тож вирушаймо далі. В Африці живе багато диких тварин.

Ось крокодил поповз до річки (повзання по дошці на животі).

Мавпочки стрибають з дерева ( стрибки в глибину).

Ящірки виповзають (повзання на колінах через тунель).

Леви з печери виглядають (пролізання в обруч боком).

Бегемотики вийшли з болота та йдуть по доріжці (ходьба по доріжці з каштанів).

Інструктор фіз-ри: Малята, а чи хочете ви дізнатися, які ще тварини живуть на острові Чунга-Чанга і, що їдять? Тоді пограємо в гру «Хто швидше складе картинку?».

Гра «Хто швидше складе картинку?» (2 р.)

Інструктор фіз-ри: Молодці, швидко впоралися, проявили свою кмітливість, спритність. Я гадаю, що для журналу ми вже багато зібрали інформації, тому нам вже час повертатися до садочка, але на згадку, що ми тут були, я пропоную залишити малюнки . Уявімо, що навкруги нас пісочок. Малювати будемо не олівцями та фарбами, а скакалками.

Вправа зі скакалками «Виклади малюнок або фігурку»

Інструктор фіз-ри: Гарні малюнки виклали, та нам вже час. До Африки ми пливли на човнах, а назад до садочка полетимо на чарівних килимах-літаках.

Оздоровча хатха-йога

  • Сідаємо, малята, зручніше, в позу лотоса, розправляємо крила і полетіли:

  1. Сидячи в позі лотоса, піднімати і опускати руки (повільно 6-8 р.);

  2. «Привітання з хмаринками».

В.п. – сидячи, ноги зігнуті в колінах, руки покладені на коліна. 1 - розвести коліна в обидва боки; 2 – в.п. Повт. 8 р.


3) «Поза гори». А тепер привітаємося з горами.

В.п. – сидячи на колінах, зєднати руки в замок над головою. Вивернути кисті долонями вверх і потягнутися до стелі. Спина пряма. Руки у ліктях не згинати. Тягнути вверх. Дихання спокійне.


4) «Поза дерева». Вже видніються дерева.

В.п. – лежачи на спині, ноги вгорі, руки вздовж тулуба. Плавно розводити ноги в сторони, назад, вперед.


5) «Поза птаха». І птахи нас радо зустрічають.

В.п. – стоячи на одній нозі (на правій, лівій).


6) «Очищення дихання». Ми вже з вами йдемо на посадку.

В.п. – сидячи по-східному, вдих носом, ривком – видих. Повт. 6 р.

Раз вдихнули, два вдихнули

До садочка вже прибули.

Малята, ви сьогодні молодці,

Займалися всі залюбки.

Веселий настрій підняли,

Здоровя та сили собі додали.

До побачення! Будьте здорові!










Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.