Конспект заняття з БЖД «Вогонь друг чи ворог»

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

21.03.2020

593

25

0

Опис документу:
Дати пояснення доцільності правильної поведінки під час виникнення пожежі,землетрусу. Практично показати та навчити правильним діям:надання першої медичної допомоги,використання ватно-марлевих пов’язок.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: «Вогонь друг чи ворог»

Програмове завдання: розкривати перспективи дітям для пізнання зовнішнього та внутрішнього світів; продовжувати ознайомлювати дітей з правилами протипожежної безпеки; закріпити уявлення про професію пожежного. Дати пояснення доцільності правильної поведінки під час виникнення пожежі,землетрусу. Практично показати та навчити правильним діям:надання першої медичної допомоги,використання ватно-марлевих пов’язок. Створювати умови для прояву віри у власні сили. Виховувати повагу до професії пожежного,дбайливе ставлення до свого життя,здоров’я,своїх речей та дружність до однолітків в спеціально організованих іграх,розвагах.

Матеріал: картина «Пожежний»,2 лави,4 фішки,4 великих відра,2 маленьких відерця,бинти,зеленка,мазь «Рятівник»,макет сірника,ТЗН «Марш пожежників»,художнє слово.

Словник:пожежа,безпека,повінь,ожеледиця,якості,землетрус,багаття,хоробрий сміливий,мужній,боягуз,брезентовий.

Попередня робота:бесіди за темами: «Сам удома», «Стихійні лиха», «Вогонь друг чи ворог?», вивчення вірша, навчання медичною сестрою дівчаток вмінню бинтувати.

Хід заняття:

(діти заходять до актового залу під музику «Марш пожежних»).

Добрий день малята,

Хлопчики й дівчата!

Слухайте гарненько,

Зараз ми пограємо

Та порозмовляємо!

  • Діти,сьогодні у нас з вами незвичайне заняття,на якому ми навчимося різним корисним порадам та правилам безпечної поведінки. Але спочатку подивіться на цю картину. Як ви гадаєте,про кого піде розмова?

  • Як ви здогадались?

  • З чого зроблений цей костюм?

  • А навіщо пожежному каска на голові?

  • Так,вірно! Коли трапляється пожежа – це дуже небезпечно. Тому треба знати всі правила протипожежної безпеки. Гасити пожежу дуже нелегко.

  • Як ви гадаєте,якими якостями характеру повинна володіти людина,щоб стати пожежним?(хоробрість, сміливість,відважність,самовідданість, розсудливість, відповідальність).

  • А які якості неприсутні професії пожежного?

(лінь,боягуз,не мужній,нешвидкий,неслухняний,той хто боїться висоти).

  • Діти,а чи може один сірник,бути причиною пожежі?

  • Послухаємо вірш:

Погляньте, малята, на цей сірничок,

Червона голівка, жовтенький бочок.

На вигляд – звичайний: тонкий і малий.

Буває він добрий, буває і злий

Він може зігріти, зварити обід.

Він плавить метал і розтоплює лід.

А може і ліс велетенський спалити,

Майно, і будинок, і все палити,

Малята, ви будьте з вогнем обережні

І вивчіть всі правила протипожежні.

  • Молодець, Томочко! Всі уважно слухали про те, що сірник може бути добрим і злим. А зараз ми з вами пограємо і подивимось чи можете ви стати пожежними.

Гра – естафета «Загаси вогонь»(діти діляться на дві команди: передають один одному відерця з водою, вихователь заливає «уявний» вогонь в мисці).

  • Молодці,вогонь ми загасили. А якщо насправді станеться пожежа,то куди нам треба подзвонити і що повідомити?

--Під час гасіння пожежі пожежні можуть отримати опіки,поранення. Що треба робити в такому випадку?

(Надати першу медичну допомогу).

  • Так вірно,ось зараз ми і перевіримо наших дівчаток,чи вміють вони надавати першу допомогу.

Гра «Допоможи другові»:

  • Уявімо,що хлопчики отримали опіки,а дівчатка,як майбутні медсестри,надають їм першу допомогу.

  • Молодці дівчата! Ви насправді майбутні медсестри і лікарі,уважні і добрі друзі.

  • Але вогонь діти це велика небезпека. Він може перетворитися з маленького багаття на стихійне лихо.

  • А які ви знаєте стихійні лиха?

(Ожеледиця,буря,повінь,виверження вулкану,снігова лавина,зсуви,хуртовина,землетрус).

  • А чи знаєте ви як треба себе поводити під час землетрусу?

  • Що треба зробити в першу чергу?

  • Як треба виходити з приміщення?

  • Чи можна спускатися ліфтом? Чому?

  • А якщо ви не встигли вийти на вулицю, то де потрібно сховатися?

  • Молодці,все ви знаєте! А чи знаєте ви вогонь наш друг чи ворог?

Вогонь друг, вогонь і ворог

Вогонь наш друг, бо він завжди
Нас в прохолоду зігріває.
В будинках наших затишно
Завдяки йому буває.

Вогонь ворог – ти не забувай.
Як ідеш з дому – вимикай
Електричне приладдя усе –
Воно пожежу лиш несе.

Вогонь - це друг, і ворог,
На службі він завжди,
Але вогонь – це й порох,
Накличе ще й біди.

  • Молодці малята!сьогодні ми з вами ще раз поговорили про безпеку життя і здоров’я людини і закріпили як треба себе поводити у небезпечних ситуаціях,таких як пожежа і землетрус.

    Під музичний супровід діти виходять із зали.

В групі вихователь пропонує намалювати свої враження від заняття.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.