Конспект заняття з аплікації «Дерева нашого міста».

Опис документу:
Закріпити знання дітей про характерні ознаки дерев нашої місцевості. Продовжувати навчати дітей чітко відповідати на запитання, розвивати в них логічне мислення, вміння спілкуватися; аналізувати, узагальнювати, спостерігати. Вчити дітей складати композицію. Формувати вміння орієнтуватись в кольорах. Розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву ,зорову пам’ять,естетичне сприймання навколишньої природи, акуратність. Виховувати любов до оточуючого та бажання передавати красу природи у своїх роботах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття з аплікації «Дерева нашого міста».

Мета:Закріпити знання дітей про характерні ознаки дерев нашої місцевості. Продовжувати навчати дітей чітко відповідати на запитання, розвивати в них логічне мислення, вміння спілкуватися; аналізувати, узагальнювати, спостерігати. Вчити дітей складати композицію. Формувати вміння орієнтуватись в кольорах. Розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву ,зорову пам’ять,естетичне сприймання навколишньої природи, акуратність. Виховувати любов до оточуючого та бажання передавати красу природи у своїх роботах.

Матеріал:Демонстраційний:Картина «Осінній ліс», аудіозапис «Мелодія осіннього лісу»,осінні листочки:березові,кленові,дубові(можна паперові).Роздатковий: картон,вирізані напередодні листочки берези,клена,дуба,(можна використати висушене листя),клей,ножиці,підкладинки,серветки.

Попередня робота:

1.Екскурсія по екологічним стежкам садочка, збирання листя берези,клена,дуба.

2.Спостереження за листопадом(як падає листя). Хвилинки милування осінньою природою.

3.Бесіда за картиною «Дерева нашого міста».

4.Слухання оповідань:В. Сухомлинського «Осінь принесла золотисті стрічки», «Жовкне листя» О. Копиленко

5.Вірізані листочки берези,клена,дуба.

Хід заняття.

1.Організаційний етап.

- Я рада бачити всіх діток нашої групи здоровими, веселими. Мені дуже хочеться, щоб такий настрій у вас зберігався до самого вечора. А для цього ми повинні частіше посміхатися і допомагати один одному.

2.Повідомлення завдань.

-Діти, сьогодні я пропоную вам згадати нашу прогулянку по садочку.

-Ви помітили ,що природа навколо змінилась? Чому?(діти розповідають).

Вихователь націлює бесіду з дітьми на закріплення ознак приходу осені:

-листя змінило колір;

-стало прохолодно;

-комашок не видно;

-пташки не співають так, як влітку;

-небо похмуре та часто йде холодний дощ.

-Так, діти ,чим далі осінь, тим більше буде сумувати природа і втрачати свою кольорову красу. Дерева у садочку зовсім скинуть своє листя,стане ще холодніше і осінь ми будемо тільки згадувати або бачити на фото чи картині. Але ми можемо зробити з вами гарні,осінні дерева нашого міста та повісити в садочку наші роботи,щоб інші милувалися красою осінніх дерев.

- Для цього ми використаємо кольоровий папір. Але перед тим,як ми почнемо працювати,давайте розглянемо картину.

Бесіда за картиною «Осінній ліс»

-Подивіться ,яка красива природа восени,які яскраві кольори осені?

-Назвіть кольри листочків на деревах?

Вихователь заохочує дітей до розмови за картиною, слідкує за мовою дітей

допомагає дітям доповнити мову словами «барвиста ,різнокольорова»

-Яка погода?

-Які дерева ви бачите на картині?

-Які кольори?

-Що відбувається із листям ,травою ,квітами?

-Як треба поводитись в лісі з деревами?

-Для чого потрібно берегти дерева?

Пальчикова вправа «Осіннє листя»

Аудіозапис -мелодія осіннього лісу(на вибір вихователя)

-Зараз ми наші пальчики приготуємо до роботи .

Раз, два, три, чотири, п'ять, (діти загинають по черзі кожний пальчик на руці)

Будемо збирати листя. (діти складають разом долоні рук)

Листя берези, ( загинаємо пальчики, починаючи з великого)

Листя горобини,

Листочки тополі,

Листя осики,

Листочки дуба ми зберемо,

Мамі осінній букет віднесемо (складають долоні в кулачки).

3.Аплікація «Дерева нашого міста»

Обов’язкова бесіда перед користуванням клеєм та ножицями .

Вихователь:

-Діти,спочатку ви повинні обрати те дерево,яке будите наклеювати.

-Тепер давайте пригадаємо яка будова та особливі ознаки того,чи іншого дерева?(відповіді дітей)

-Дуб-має широкий,високий стовбур,великі та товсті гілки.

-Березка-біла з чорними плямами,тоненькими гілочками.

-Клен теж великий та могутній.

-Листя цих всіх дерев різне. Ми їх вже вирізали.(або засушені)

-Спочатку приклеємо стовбур,потім декілька гілочок.

-На гілочках та навколо дерева клеємо листя. Можна пару листочків наклеїти на землі.

Якщо це засушене листя,то вихователь пояснює техніку наклеювання листя і діти самостійно виконують роботу.

Після того,як діти всі зробили свої дерева,вихователь підводить підсумок заняття.

-Діти,подивіться які гарні осінні дерева у нас вийшли. Ми повісимо їх в садочку,щоб всі розглянули дерева нашого міста. Ви можете розглянути дерева один одного і помилуватись кожним осіннім деревом.

4.Заключний момент.(рефлексія)

-Яке заняття в нас було?

-Сподобалось вам клеїти?

-Які думки у вас виникають,коли ми зробили такі гарні кольорові дерева?

-Як ми можемо зберегти дерева?Всі молодці!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!