Конспект заняття з англійської мови :«Тrip to the zoo»

Опис документу:
Заняття-travel ( подорож)для дітей старшого дошкільного віку. У занятті використовується Метод Асоціативних Символів (МАС)та методика: "Лялька як персона" Дітям пропонується скласти розповідь про тварину від першої особи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття з навчання дітей старшого дошкільного віку англійській мові

Заняття-travel ( подорож)

Тема:«Тrip to the zoo»

Мета:формувати у дітей вміння спілкуватись іноземною мовою, виконувати спільні дії, обмінюватись простими репліками на іноземній мові за лексико-граматичним матеріалом «Дикі тварини»;удосконалювати навички дітей складати описову розповідь за допомогою методу асоціативних символів,вправляти у правильній вимові окремих звуків, слів, речень;розуміти та виконувати команди на англійській мові у грі. Розвивати уяву, увагу, навички усного мовлення та аудіювання, довільне запам’ятовування, слухову та зорову пам’ять.

Виховувати дбайливе ставлення до тварин та культуру спілкування.

Обладнання:Лялька-персона,картки з зображенням тварин,картина: «At the zoo»,схема МАС.

Попередня робота:

Вивчення тем: привітання,кольори,тварини,частини тіла, мешкання тварини, дії(плавати,бігати);

Мовні структури: «Iam», «I have», « I live»,«This is»;

Пісні,вірші,ігри за темами.

Методи та прийоми:Метод асоціативних символів.( Діти за схемою самостійно складають розповідь на англійській мові)

Методика «Лялька як персона» адаптована в ДНЗ (Вже знайомий дітям Джек приходить до дітей з ситуацією,а діти залюбки приймають участь у спілкуванні з ним)

Хід заняття:

  1. Вступна частина.

Привітання.

Вихователь: Діти,до нас завітав Джек,давайте привітаємось з ним!(вірш)

Good morning! Good morning!

Good morning to you!

Good morning ! Good morning!

I am glad to see you!

Джек:Hello children!I am glad to see you!(Діти по черзі вітаються з Джеком за руку і кажуть:HelloJack!I am glad to see you too!)

Вихователь: Давайте згадаємо, звідки до нас приїхав Джек? Хто пам’ятає,які його улюблені тварини?

Джек каже,що йому дуже сподобалась пісенька, яку ми вчили минулого разу, і він просить, щоб ми заспівали її разом з ним.

Пісня: « Family finger»

.Вихователь:Насправді Jack трішечки засмучений, бо він ніколи не був у зоопарку . Діти, чи зможемо ми допомогти Джеку відвідати зоопарк? (діти висловлюють свої думки). Джеку дуже сподобалось ідея польоту на килимку

літачку-on the carpet plane. Давайте, ми всі разом відправимось у зоопарк на казковому carpet plane?Щоб зайняти своє місце треба назвати своє ім’я та запитати у сусіда його імя на англійській мові!(кожна дитина по черз каже:My name isWhat is your name?

Вихователь: «You, please. All right. Тake your seat, please»

Ось, діти, ми і прилетіли.Давайте подивимось, які тварини живуть у зоопарку, і які звуки вони вимовляють.

2.Фонетична зарядка.

(Вихователь спонукає вимовляти правильно звуки в словах).(Діти стоять біля картини«At the zoo» )

This is a fox[f-f-f]

This is a monkey[a:-a:-a:-]

This is a squirrel[kw-kw-kw]

This is a snake[s-s-s]

This is a cow[mu-mu-mu]

3. Основна частина.

Вихователь:Діти, я пропоную вам пройти до іншого вольєру, де знаходяться тварини.

2Гра:I have/I love/I see(Доки грає музика діти бігають навкруги стола,коли музика закінчується діти зупиняються і беруть зі стола картку та відповідають за нею. Наприклад: I Have a fox, I see a fox, I love a fox.)

1Гра: «What is this? »

Педагог дістає з конверта карточку дуже повільно, на якій зображена тварина,супроводжуючи такими фразами:

«I will show you only its tail (хвостик
“ Do you know? What is this?” 
“It is something green (brown, blue, yellow ит.д.).”

Якщо дитина здогадалась,яка це тварина вона відповідає: « Тhis is а…»

Діти,а ми ж з вами знаємо вірш про зоопарк?Давайте і Джека навчимо?

Вихователь: А зараз давайте ми з вами відпочинимо і пограємо в гру. Нам потрібно перетворимося на тварин. Я буду називати тварину на англійській мові, а ви її показувати (МАС)

Руханка «Пантоміма»

Вихователь: Діти,чи знаєте ви, як називається людина в зоопарку ,яка працює з тваринами, дресирую і доглядає їх ? (відповіді дітей).Хто хоче бути дресирувальником? (діти разом з вихователем обирають дресирувальника і дітей, які будуть виконувати ролі тваринок і команди за допомогою лічилки)

One two three

You and me

Вихователь:Джеку дуже сподобалось з нами грати і відпочивати. І він хотів би пограти з вами в свою гру «Моя улюблена тварина», і взяти у вас інтерв’ю (прийом мікрофон). Вам потрібно розказати про свою улюблену тварину ( за схемою), або про тварину, яка більше всього сподобалась у зоопарку та як вона виглядає?

Складання розповіді за методом асоціативних символів ( схема МАС)

1) I am a crocodile; 2) Iam green. I am big. I am strong. I am dangerous;
3) I swim; 4) I have a big mouth. I have short legs; 5) I live in the river.

4.Заключна частина.

Вихователь:Діти нам вже час повертатися до дитячого садка.Давайте скажемо усім тваринам Goodbye!(діти сідають на килим, під музичний супровід повертаються до дитячого садка)

Колективна робота:

Вихователь пропонує дітям виготовити фото колаж про спільну подорож до зоопарку на згадку для Джека . (діти працюють колективно,наклеюють картинки тварин, під час роботи діти повторюють назви тварин. Малюки дарують Джек картину і запрошують ще в гості.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.