Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Стратегії подолання наслідків психологічної травми у педагогів засобами арттерапії
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття творчої майстерні. Малювання ватними паличками «Зимове дерево»

Трудове навчання

Для кого: 3 Клас

17.01.2022

112

4

0

Опис документу:

Малювання пензлем дерева та нетрадиційні методи малювання снігу. Сприяння розвитку творчості в процесі виконання творчого завдання. Розвивати вміння естетично сприймати природу.Розвивати і підтримувати інтерес до образотворчих завдань. Виховувати у дітей уміння спостерігати за красою природи.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата:

Конспект заняття творчої майстерні

Малювання ватними паличками «Зимове дерево»

Мета: розширювати уявлення дітей про зиму як про пору року. Удосконалювати вміння малювати пензлем дерева та нетрадиційним способом малювати сніг. Сприяти розвитку творчості в процесі виконання творчого завдання. Розвивати вміння естетично сприймати природу. Розвивати і підтримувати інтерес до образотворчих завдань. Виховувати у дітей уміння спостерігати за красою природи. Сприяти створенню позитивного емоційного настрою в групі

Обладнання: картина із зображення дерев взимку, аркуші паперу А-4 синього кольору,фарба коричневого і білого кольору, ватні палички,серветки.

Хід уроку

І.Підготовча частина

1. Організаційний момент.

-Добрий день!

Я рада всіх вітати і роботу розпочати.

Настрій чудовий

– До роботи всі готові?

2.Мовна хвилинка

«Ми схожі чи різні?»

Діти мають виконати команди вихователя:

Хто сьогодні сумний - потупайте ногами

Хто сьогодні веселий - усміхніться ,

Хто любить морозиво - підніміть руки .

Хто не любить вставати вранці - заплющіть очі

Хто любить дивити­ся мультфільми – поплескайте в долоні

-Молодці.

-А тепер давайте пригадаємо,який сьогодні день?

-Який місяць?

-Яка пора року?

3.Робота над черговим звуком –л-

Ло-ло-ло стало холодно

Ла-ла-ла запорошила все зима

Ле-ле-ле замерзло все

Лі-лі-лі сніжиночки малі

ІІ.Основна частина

1.Повідомлення теми та мети заняття

Вихователь. Сьогодні мені наснився казковий сон, а яка гостя в цьому сні була присутня ви здогадаєтеся коли я почну розповідати. Я розповідатиму його вам, а ви уважно слухайте,що відгадати.

Уявіть собі красуню Королеву в білому вбранні з довгим сніжно-білим волоссям. Вона йде до нас, вкриваючи все навколо холодною білою ковдрою. Цікаво, хто ж вона? (Діти називають: Зима).

Так правильно,це зима,мені приснилася.

-Діти як ви здогадалися,що це зима?

Тому ,що тільки взимку може бути біле волосся у вигляді падаючого білого снігу,а холодна біла ковдра,це коли вже випав сніг і засипав все навкруг.

Вихователь . А для початку спробуймо уявити, яка вона — Зима.

  1. На яку людину схожа зима, стару, чи молоду, поясніть.

  2. В чому вона одягнена?

  3. Яка вона за характером?

  4. Які знаєте казки про зиму?

(Зима буває біла, сніжна, білосніжна, холодна, красива, морозна, пухнаста, блискуча, люта).

- А в які ігри можна пограти взимку? 

(Кататися на санках, ковзанах, лижах)

- Але ще ми любимо зиму за її красу.

Художники написали багато картин про зиму, поети оспівують чарівницю - зиму в віршах. Хочу запросити вас в художню галерею, де ми розглянемо кілька пейзажних картин про зиму.(Звучить музика ( П. І. Чайковського «Пори року»)

2.Розглядання картин про зиму

-Діти, а ви знаєте, що таке пейзаж?

ейзаж - це зображення природи.

-Це картина, на якій зображені ліс, поле, річка, озера, гори.

-Зима - чудова пора року! Взимку відбуваються різні чудеса!

-Хочу вам запропонувати намалювати дерево за допомогою ватних паличок і фарби.

Ось уже й зима настала

Та чомусь снігу так мало.

А без ковдри снігової

Деревам холодно

Я прошу у вас допомогти

В теплу ковдру дерев одягти.

Діти, що в нас на малюнку? (дерево)

Яке воно за кольором?

Діти, що це в дерева? (стовбур)

Чи стовбур однакої товщини?(ні)

Вгорі стовбур який? (тонкий)

А внизу? (товстий)

Що росте на стовбурі?(гілки)

Так на стовбурі ростуть товсті гілки, а на товстих тоненькі гілочки.

Отже ми неодмінно повинні дереву допомогти..

Тож,давай сьогодні намалюємо дерево у зимовому вбранні.

3.Розляд готового малюнку

Ось погляньте як це зробила я. (показ зразка)

4.Технологічна карта

1.Для того щоб намалювати таке дерево я взяла синій аркуш розмістила його вертикально- ось так.

2.В праву руку беру ватну паличку вмочаю у воду потім у фарбу і зліва на право веду пряму горизонтальну лінію.

3.Визначаю де в мене ростиме дерево беру ватну паличку,вмочую її в коричневий колір,веду кінчиком палички згори вниз вертикальну рівну лінію-це стовбур. Оскільки внизу стовбур товщий проводжу декілька раз,один біля одного.

4.Вгорі на стовбурі малюю дві маленькі гілочки, згори до стовбура.

5.По обидві сторони до стовбура – ростуть товсті гілки. На товстих гілках ростуть тоненькі - малюю кінчиком палички ось так - веду до товстих гілочок. Ось маємо дерево.

6.Щоб вкрити його сніговою ковдрою нам у нагоді стане біла фарба.

7.Для цього беремо ватні палички вмочаємо у білу фарбу і наносимо на гілочки дерев, на землю. Ось наше дерево в зимовому вбранні.

Давайте згадаємо з чого ми починаємо малювати?(горизонтальна лінія зліва на право)

Як малюємо стовбур?(вгорі кінчиком ватних паличок, внизу притискамо )

Що спочатку малюємо на стовбурі?(вгорі дві гілочки)

Що ще малюємо і як на стовбурі?(товсті гілочки до стовбура, тонкі до товстих гілочок)

Чим малюємо сніг на деревах?(білою фарбою, ватними паличками)

Щоб почати малювати треба закотити рукавчата та приготувати руки:

5.Фізкультхвилинка

За віконцем перший сніг (Розводять руки в сторони)

Почала зима розбіг (Роблять обертальні рухи перед грудьми)

На карнизі крижинки(тягнуться догори)

А навколо сніжинки (крутяться ,розводячи в сторони і присідають)

М 'яко на асвальт сідають


-Сідаємо рівненько, працюємо тихенько .

6.Самостійна робота дітей.(звучить музика)

  • малювання стовбура;

  • малювання гілочок;

  • малювання снігу на дереві і під деревом;

Слідкую за поставою учнів, за темпом роботи. Якщо є типові помилки, то пояснюю, як їх уникнути.


ІІІ.Заключна частина

1.Підсумок заняття

Діти, давайте виставимо всі свої роботи. Погляньте скільки багато дерев, який чарівний ліс.

Костя, чиє дерево тобі подобається найбільше? Чому?

Я думаю що нашим деревам тепер буде не сумно в лісі і не холодно.


Ось заняттю вже майже кінець.
Всі ви були - молодець!
Що сподобалось –хвалися,
Засмутило - пожалійся.

-Вам сподобалось наше заняття? Що вам сподобалось на занятті? Що вам було важко робити? Я дуже вам дякую, що ви допомогли розібратися в моєму сні. А за це я вам подарую такі розмальовки із зимовими пейзажами. Принесете додому, розповісте батькам, що ми сьогодні робили на занятті і розмалюєте.



















Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.