Конспект заняття " Троє поросят"

Опис документу:
Познайомити дітей з утворенням числа три та цифрою 3; пояснити дітям, що загальна кількість предметів не залежить від їх просторового розміщення; вчити дітей діяти з предметами-замінниками; продовжувати вчити дітей порівнювати предмети за величиною; закріпити назви площинних геометричних фігур; розвивати уважність, пам’ять, логічне мислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Троє поросят.

Програмовий зміст: познайомити дітей з утворенням числа три та цифрою 3; пояснити дітям, що загальна кількість предметів не залежить від їх просторового розміщення; вчити дітей діяти з предметами-замінниками; продовжувати вчити дітей порівнювати предмети за величиною; закріпити назви площинних геометричних фігур; розвивати уважність, пам’ять, логічне мислення.

Матеріал: троє поросят, замки з ключами, геометричні фігури.

Хід заняття

Вихователь. Жили собі у лісі поросята Ніф-Ніф і Нуф-Нуф.

— Скільки було поросят? (Двоє.)

— Та був у них ще один братик. Почув він, що почалася його казка, і прибіг. Отже, стало їх троє. (Рахуємо.)

Знайомство з цифрою 3.

Трійку третю із значків
Складемо із двох гачків.

На столі лежать однакові кружечки — поросята різного кольору. Вихователь пропонує позначити поросят кольорами. Діти за вказівкою вихователя викладають різні комбінації розташування поросят. Вихователь підводить дітей до розуміння, що, як би ми не розташовували поросят, їх залишається троє.

— Почали поросята будувати хатинки. Ніф-Ніф брав для будівництва соломинки. Всі вони були різними за величиною. Давайте їх порівняємо.

Самостійна робота дітей

— Порівняйте за величиною «цеглинки» для будиночка Нуф-Нуфа.

— Наф-Наф на свій будиночок вирішив повісити замок. Перед вами — різні замки. Доберіть до них ключі.

Замкова шпара — геометрична фігура.

— А тепер до будинку Наф-Нафа давайте викладемо доріжку — візерунок із геометричних фігур.

Самостійна робота дітей

Діти називають, які площинні геометричні фігури використали, скільки та яких було фігур, якого кольору, які за величиною.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!