Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Робота над граматичною будовою мови на корекційних заняттях з розвитку мовлення для дітей з ООП
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття ( сенсорика)

Сенсорика

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки)

28.02.2021

149

9

0

Опис документу:
Конспект заняття з сенсорного виховання для дітей 3 року життя " Чарівна подорож на острів". Комбіноване з ліпленням. Квест- заняття.Мета: збагатити дітей різноманітними сенсорними враженнями. Виховувати позитивні емоції до ліплення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Комбіноване заняття:

«Чарівна подорож на острів.»

Мета: Продовжувати формувати вміння дітей розрізняти предмети за зовнішнім виглядом (формою,кольором,розміром). Закріпити основні кольори. Збагачувати дітей різноманітними сенсорними враженнями. Продовжувати вчити групувати предмети за кольором. Закріпити поняття «один-багато». Вчити правильно користуватися глиною. Використовувати в ліпленні прийоми: відщіпування, розкачування. Виховувати позитивні емоції. Розвивати дрібну моторику пальців рук,увагу, мислення, кольорове сприйняття. Виховувати інтерес до заняття.

Матеріал: коврограф, хмарки, сонечко,промінчики,папуга,геометричні фігури,мавпочка, пташки та їх пташенята, глина, годівнички.

Хід заняття.

Діти заходять до групової кімнати. Вітаються з гостями.

Вихователь: Дітки,зараз вже весна, але на дворі ще прохолодно. Я вам пропоную вирушити у подорож де завжди сонячно і тепло. Нас до себе на острів запросила мавпочка, а вирушимо ми з вами на чарівному кораблі. Ну що, згодні? (відповідь дітей .) Тоді вирушаємо!

(Діти сідають у корабель. Лунає музика.)

Вихователь: Дітки, а ось і перша зупинка! Але на цьому острові не має мавпочки! Подивіться, хтось залишив лист. Зараз прочитаємо, що в ньому написано. (вихователь читає лист). Дітки нас острів відпустить тільки тоді,коли ми сонечко зробимо веселим.

(Вихователь звертає увагу дітей на коврограф.)

Вихователь:Дітки, а що це? (хмарки).А якого вони кольору? (синього)А хмарок багато,чи одна? (багато) А це що? (сонечко) А якого кольору сонечко? (жовтого) Якої форми? (кругле) Подивіться уважно,що не вистачає нашому сонечку (промінчиків). Давайте сонечку викладемо промінчики.

(Діти разом з вихователем викладають промінчики.)

Вихователь: Молодці! Подивіться як сонечко зраділо промінчикам! (сонечко змінює посмішку з похмурої на веселу) Ну,що вирушаємо далі!

(Діти сідають у корабель. Лунає музика.)

Вихователь:Дітки, ось і наступна зупинка! (діти підходять до столу)

Вихователь: Подивіться хто це? (папуга) Дітки, але папуга сумний. Знаєте чому? Він загубив свої геометричні фігури і не може їх знайти. Давайте йому допоможемо.

(Дидактична гра з використанням технології сендплей «Знайди геометричну фігуру.)

Вихователь:Які ви молодці! Папуга вам вдячний за те,що ви йому допомогли. А зараз давайте з вами розімнемося. ( Фізкультхвилинка «ми веселі малюки») А тепер можемо вирушати далі!

(Діти сідають у корабель. Лунає музика.)

Вихователь:Ось і зупинка!Нарешті ми знайшли острів мавпочки! Мавпочка, ми подолали такий довгий і складний шлях, але ти чомусь сумна. Дітки,а знаєте що трапилось? Мавпочка не знає як допомогти своїм подружкам. Вони розгубили своїх пташенят. Давайте допоможемо знайти пташенятам своїх мам.

(Дидактична гра «знайди пташеня.)

Вихователь: Дітки подивіться ми знайшли кожному пташеняті маму!А давайте їх ще й нагодуємо!Давайте зробимо зернятка для птахів. А перед тим, як приступимо до роботи, розімнемо наші пальчики.(Пальчикова гімнастика «Ми долоньки розітрем»)

(Діти ліплять зернятка для птахів і кладуть їх в годівничку)

Вихователь:Дітки які ви молодці,мавпочка вам дуже вдячна за допомогу і пригощає вас смачними бананами!А нам час повертатися до садочку!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.