Конспект заняття "Розвиток доброзичливих відносин між однолітками"

Опис документу:
Формувати у дітей навички культури спілкування та поведінки з однолітками; продовжувати розширювати уявлення про ввічливі вчинки, слова та їх значення; закріплювати знання дітей про те, що ввічливою поведінкою можна впливати на поведінку людей, на їхні почуття; розвивати вміння бачити, розуміти, оцінювати почуття і вчинки інших, пояснювати свої міркування; вправляти дітей у використанні ввічливих слів; виховувати потребу в спілкуванні з однолітками, застосовувати отримані навички спілкування в і

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Розвиток доброзичливих відносин між однолітками»

Конспект заняття з ознайомлення з довкіллям

Вихователь ДНЗ №8: Гасанова А.С.

Мета. Формувати у дітей навички культури спілкування та поведінки з однолітками; продовжувати розширювати уявлення про ввічливі вчинки, слова та їх значення; закріплювати знання дітей про те, що ввічливою поведінкою можна впливати на поведінку людей, на їхні почуття; розвивати вміння бачити, розуміти, оцінювати почуття і вчинки інших, пояснювати свої міркування; вправляти дітей у використанні ввічливих слів; виховувати потребу в спілкуванні з однолітками, застосовувати отримані навички спілкування в ігрових і життєвих ситуаціях.
Обладнання: іграшка Петрик П'яточкин, лист, «смайлики».

Електронне забезпечення: мультфільм «Як Петрик П'яточкин рахував слоненят», презентація до заняття, ноутбук, екран, проектор.

Хід заняття

З'являється Петрик П'яточкин. До побачення, діти. 
Вихователь. Проходь Петрику. Тільки ти неправильно з нами привітався. 
- Діти, як потрібно було привітатися?
Петрик П'яточкин. Діти, сьогодні я отримав лист. Мене запросили діти з іншого дитячого садка в гості. У листі написано, що в цьому дитячому садку всі діти ввічливі. Допоможіть мені, я не знаю, що означає бути ввічливим, які ввічливі слова потрібно говорити? 
Вихователь: - Діти, скажіть, що означає бути ввічливим?
Відповіді дітей.(Робити гарні вчинки, ділитися іграшками, не можна битися, допомагати мамі.)
Вихователь:- А слова добрий день, до побачення - це які слова?
Відповіді дітей. (Ввічливі).
Вихователь: - Петрику, ввічливих слів дуже багато, і наші діти навчать тебе бути ввічливим.
- Діти, а які слова вітання ви знаєте?
Відповіді дітей. (Привіт, добрий день, добрий вечір, добрий ранок)
Вихователь.- З давніх часів йде звичай, хлопчики та чоловіки вітаються рукостисканням, тобто подають руку – це як знак довіри, гарних намірів, поваги один до одного. При зустрічі говорять один одному слова «добрий день». Близькі та друзі можуть сказати один одному «привіт». Якщо люди знаходяться на далекій відстані, наприклад, на іншій стороні вулиці то вони вітаються кивком голови, а водії при зустрічі піднімають руку.
- Діти, а які «чарівні» ввічливі слова ви ще знаєте?
Відповіді дітей.(Дякую, будь ласка, вибачте, прошу, будьте ласкаві)

Вихователь.- Які слова ми говоримо, прощаючись?

Віповіді дітей. (Прощавайте, на все добре, до побачення, на добраніч).

Вихователь. -Як ви думаєте, діти, для чого всім людям потрібно знати ввічливі слова?
Відповіді дітей. (Щоб бути вихованими, знайти багато друзів)
Вихователь: - Ввічливі слова допомагають знайти друзів: що можна сказати, якщо ви побачили якусь незнайому дівчинку або хлопчика: 
Відповіді дітей. «Привіт, давай з тобою дружити!»
Вихователь. - Ввічливі слова допомагають мирити, якщо ви образили один одного, що треба сказати, щоб помиритися? 
Відповіді дітей. «Вибач, будь ласка».
Вихователь. -Діти, давайте пограємо в гру!

Гра «Будь ласка» (фізкультхвилинка) 
Діти встаньте, будь ласка! Якщо я вас прошу виконати дію і кажу слово «будь ласка» ви виконуєте, а якщо я забуваю сказати це слово, ви не виконуєте.

Діти поплескайте «будь ласка!» (діти плескають)
Підніміть руки вгору
Посміхніться один одному, будь ласка (посміхаються) 
Хлопніть в долоні один раз, будь ласка (плескають) 
Присядьте
Потопайте
Поторкайте один одного за ніс, будь ласка
Покружляйте
Візьміть один одного за руку, будь ласка
Молодці, діти.
Вихователь. - Діти, а зараз ми з вами подивимось мультфільм «Як Петрик П'яточкин рахував слоненят». І ви скажите, чи був Петрик П'яточкин ввічливим.
Бесіда.-Чи був Петрик П'яточкин ввічливим?

    • Чи був Петрик слухняним? Чому?

    • Яким був хлопчик?

    • Що він робив неправильно?

    • Кого П'яточкин ображав своєю поведінкою? Чому?

    • Чи є у нас в групі такі Петрики П'яточкіни?

    • Якими потрібно бути?

Вихователь.- Діти давайте разом із Петриком розглянемо картинки , де діти роблять добрі і погані вчинки.
(Кожна дитина бере відповідну фішку добрі та погані вчинки.)
Вихователь. - Чому ви вважаєте, що це поганий вчинок.

Вихователь:  - Хто вибрав цю картинку? Розкажи, чому ти вважаєш, що це хороший вчинок?
Вихователь:  - Хто вибрав цю картинку? Розкажи, чому ти вважаєш, що це поганий вчинок?

Вихователь: - Хто із хлопчиків справжній товариш, а хто ні? Чому?
Вихователь:  - Чи можна дітям брати без дозволу сірники?.
Вихователь:
- Діти, чи можна ходити по калюжах? Чому?

Вихователь:- Чи можна битися
Вихователь: - Чому це хороші вчинки?
Вихователь: - Як можна змінити поведінку хлопчика, щоб його вчинки були хорошими?

Вихователь: - Хто вибрав цю картинку? Розкажи, чому ти вважаєш, що це поганий вчинок?
Вихователь: - Хто вибрав цю картинку? Розкажи, чому ти вважаєш, що це хороший вчинок?
Петрик П'яточкин. Спасибі, діти, тепер я знаю ввічливі слова, можу вирушати в гості!

3

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Акція «Методичне літо»
Призовий фонд 50 000 грн!
Взяти участь

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
0
міс.
2
6
дн.
0
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!