Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття "Природа-наш дім. Охорона повітря"

Екологія

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

19.01.2022

132

5

0

Опис документу:

Програмові завдання: ознайомити дітей з проблемою забруднення навколишнього середовища — природне і промислове сміття; підвести до розуміння необхідності охорони навколишнього середовища; учити правильно оцінювати дії та вчинки людей у повсякденні, героїв художніх творів; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, уяву; активізувати словник —сміття, екологічні знаки, переробка відходів; формувати вміння робити елементарні висновки, вміння міркувати; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття з екології

вихователь

Романенко Олена Миколаївна

«Природа - наш дім! Охорона повітря»

Мета: ознайомити дітей з проблемою забруднення навколишнього середовища — природне і промислове сміття; підвести до розуміння необхідності охорони навколишнього середовища; учити правильно оцінювати дії та вчинки людей у повсякденні, героїв художніх творів; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять, уяву; активізувати словник —сміття, екологічні знаки, переробка відходів; формувати вміння робити елементарні висновки, вміння міркувати; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Хід заняття

Заняття починається з привітання дітей.

Доброго ранку, сонечко ясне!

Доброго ранку Земле прекрасна!

Доброго ранку пташки галасливі!

Доброго ранку люди щасливі!

Вихователь:

Немає кращої краси

Ніж рідні ріки і ліси

Пташки співучі, дикі звірі

Ласкавий вітер, зорі сині

Це все багатсво нашого народу

Що називається – природа.

Вихователь: Наше заняття сьогодні буде про природу. Що ж таке природа? Природа- це весь світ, що нас оточує. Давайте подумаємо, що ж нас оточує? (Діти міркують, висловлюють свої думки - дерева, квіти, небо, земля, тварини, птахи і т.д)

А природа може мати кольори? (Відповіді дітей, що природа має кольори, зимою –білий, осінню-жовтий)

Вихователь: А як ви думаєте, що у природі найголовніше? У природі немає найголовнішого, у природі усе головне, бо все взаємопов`язано. Не буде дощу – не будуть рости рослини, не буде комах- не буде пташок, не буде плодів на деревах – не буде вітамінів людям.

А для того, щоб у природі було все добре, треба що? (відповіді дітей….оберігати її і не забруднювати.)

Казка про трьох братів «Повітря. Ліс. Вода»

Жили були три брати дружно і у злагоді, звали їх Ліс, Повітря і Вода. Але одного разу вони посварились, бо ліс говорив, що він найголовніший, бо у лісі є повітря і вода. Вода каже, що він головніший, бо без води не було б нічого живого на Землі. А повітря каже, ні-ні-ні…я головніший, бо без мене не було б життя на всій Землі. І попросили вони старого Мудреця розсудити їх. І той сказав: «Що вам, брати мої, не можна сваритись і розлучатись, бо ви необхідні один одному. Адже ліс без повітря задихнеться, а без води висохне. У воді без повітря – не житиме риба і вона перетвориться на болото. А повітря чисте завдяки тому, що його очищають дерева лісу і без води повітря висохне. І з того часу брати більше ніколи не розлучались!

Запитання: Чому брати посварились? Що казали? Чому брати ніколи не розлучались?

Вихователь: Діти, а квіти зможуть рости без води? (відповіді дітей…)

Психогімнастика «Чарівна водичко»

Вихователь кладе перед дітками наголовники квіточок, бере поливайку і каже:

Ти чарівна водичко

Лийся – но на діточок

Перетворюй їх скоріше

На чарівних квіточок.

Ой, дивіться…на яких гарненьких квіточок ви перетворились) Пелюстки ніжні, кольорові, стебла тонкі, гнучкі. Погойдайте своїми голівками, поворушіть пальчиками – своїми листочками. Сонечко світить, гріє, пішов дощик і квіточки почали рости! Вітерець розгойдує то вліво, то вправо.

Вихователь: А тепер я запрошую вас, малята, на прогуляну! Стаємо в коло і йдемо, йдемо, йдемо (можна включити звукозапис спів пташок). Діти, дивіться яка гарна клумба була! А що тепер з нею стало? Скільки ж тут тепер сміття? Хто ж це тут його накидав? (роздуми дітей…)Давайте врятуємо клумбу! Що треба зробити? Куди треба зібрати сміття і що з ним зробити?

(Діти прибирають сміття)

Вихователь: Діти, погляньте, це гілочки, листя, кора, це люди викинули чи природа? А це пластикова пляшка – це людина залишила чи природа?(відповіді дітей)

Дидактична гра «Сортуємо сміття»

Фізкультхвилинка

Вихователь: А зараз ми ще відправимось до міні-лабораторії і проведемо два досліди і ознайомимося з проблемою забруднення повітря і води.

Дослід 1. Свічка і блюдце.

Дослід 2. Міні-очисна станція.

Перегляд відеоролику «Бережи планету Земля»

Підсумок. Діти, природне довкілля потрібно берегти і охороняти.

Вода, земля та повітря повинні бути чистими, щоб росли гарні квіти,

співали пташки. Любіть природу і ставтеся до неї дбайливо. Природа завжди

віддячує людині за її піклування.


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.