Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття «Прилетіли пташки»

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

25.01.2020

336

2

0

Опис документу:
Вправляти дітей у лічбі, у порівнянні чисел; ознайомити з цифрою 6; дати поняття про утворення числа 6; вправляти у визначенні складу числа; розвивати мислення, увагу, пам’ять; виховувати турботливе ставлення до живих істот, організованість, стриманість.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття з математики

Тема. «Прилетіли пташки»

Програмовий зміст: вправляти дітей у лічбі, у порівнянні чисел; ознайомити з цифрою 6; дати поняття про утворення числа 6; вправляти у визначенні складу числа; розвивати мислення, увагу, пам’ять; виховувати турботливе ставлення до живих істот, організованість, стриманість.

Матеріали: декоративні гілочки, площинні іграшки: пташки, зернята, картки-смужки.

Хід заняття:

Вихователь. Зібралися ластівки та жайворонки відлітати в теплі краї.

Вихователь розміщує на декоративній гілочці ліворуч 5 ластівок, а праворуч – 5 жайворонків.

  • Скільки пташок?

  • Як дізнатися, яких пташок більше?

  • Чи можна, не рахуючи пташок, про це дізнатися? ( Діти розміщують пташок у два ряди так, щоб під кожною ластівкою був жайворонок).

  • Чи залишились птахи без пари?

  • Що можна сказати про кількість пташок? ( Їх порівну, по п’ять)

  • Прилетіла ще одна ластівка.

Вихователь виставляє на карточці-смужці ще одну ластівку.

  • Скільки їх стало? (Шість).

  • Число 6 позначають цифрою 6.

Цифра 6 – немов замок.

Вгорі – гачок,

Внизу – кружок.

  • Як отримати шість ластівок?

  • Яких пташок більше (менше)? Скільки їх?

  • Яке число і на скільки більше (менше) – п’ять чи шість?

  • Коли кількість пташок знову може стати однаковою? ( Тоді, коли ластівка знову відлетить або коли прилетить ще один жайворонок).

  • Ось летить ще один жайворонок.

Вихователь виставляє на картці-смужці ще одного жайворонка.

  • Скільки тепер жайворонків? (Шість)

  • А ластівок? (Шість)

  • Як вийшло так, що жайворонків стало шість? Як утворилося число шість?

  • Діти, давайте намалюємо у повітрі цифру 6.

  • Перед вами лежить цифра 6, обведіть її пальчиком. Заштрихуйте.

Фізкультхвилинка

(діти імітують описані рухи).

Скік, скік! Всі на гілки.

Розімнемо трішки спинки,

А тепер ще крилята,

Щоб швидко могли літати.

Прошу я усіх сідати,

Будем знову працювати.

  • У кожного з вас є смужки. У лісі росло 6 ялинок, пішов дощик і під кожною ялинкою виріс грибочок. ( Діти викладають під кожною ялинкою по кожному грибочку).

  • Маринка пішла до лісу і зрізала 4 грибочки.

  • Скільки залишилось? ( 2 грибочки)

  • Чого більше: грибочків чи ялинок? ( ялинок )

  • Давайте з вами полічимо від 1 до 6. (діти лічать)

  • У казковому будиночку живе цифра 6. Давайте подумаємо і назвемо її сусідів. (Діти називають).

  • Отже, давайте пригадаємо, які пташки до нас прилітали? Скільки їх було?

  • Скільки прилетіло ще?

  • Скільки стало?

  • Що ми викладали на смужки?

  • То з якою цифрою ми сьогодні познайомились?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.