Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття « Подорожуємо із колобком

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

10.04.2020

1517

39

0

Опис документу:
Мета: закріпити вміння дітей слухати і розуміти мову дорослого, звернену до всіх під час слухання казки, промовляння чистомовки, відповідати на запитання реченням вживаючи іменники, дієслова, прикметники, називати героїв казки, назву казки. Формувати уміння сприймати театральні постанови у виконанні вихователя під час перегляду настільного театру та емоційно відгукуватися на неї; Закріпити вміння дітей наслідувати рухи тварин, промовляти пісеньку, віршовані рядки
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття

з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування

Художня література.

Для дітей І молодшої групи

«Подорожуємо із колобком»

Підготувала вихователь

Крикоця С.Г

Мета: закріпити вміння дітей слухати і розуміти мову дорослого, звернену до всіх під час слухання казки, промовляння чистомовки, відповідати на запитання реченням вживаючи іменники, дієслова, прикметники, називати героїв казки, назву казки.

Формувати уміння сприймати театральні постанови у виконанні вихователя під час перегляду настільного театру та емоційно відгукуватися на неї;

Закріпити вміння дітей наслідувати рухи тварин, промовляти пісеньку, віршовані рядки, закріпити вміння дітей чітко вимовляти звуки ( о, е, і, а, и, у, к, з, в, д, б, к)

Розвивати мовне дихання, пам’ять, увагу, мислення, дрібну моторику пальців руки дітей.

Активізувати словник дитини знайомими словами.

Спонукати дітей із цікавістю слухати літературні твори, виховувати любов до казки.

Словникова робота: колобок, зайчик-побігайчик, вовчик-братик, ведмідь-набрідь, лисичка-сестричка, калачі, казка, дід, баба.

Матеріали для заняття: настільний театр «Колобок», пісня «В гостях у казки», стіл, стільці, дих. вправа «Гарячий колобок», мовна вправа «Пісня ведмедика» , пальчикова гра «Спечемо колобка», чистомовка «Ми печемо калачі» , скринька.

Індивідуальна робота: активізувати малоактивних дітей.

Попередня робота: перегляд настільного театру, театру на магнітах, читання казки «Колобок».

Хід заняття

Звучить музика « У гості до казки»

Вихователь: -Діти хто нас кличе до себе? (відповідь дітей)

Вихователь: - Так, це казка. Подивімося яка казка завітала сьогодні до дитсадка !?

(діти зазирають у скриньку казок)

Вихователь: - Хто ховається у скриньці? Яка казка завітала до нас? (відповіді дітей) . Сідайте зручно та слухайте казку тихенько та уважно.

Вихователь: (Розповідає та показує казку «Колобок»)

Жили собі дід та баба. Та дожилися вже до того, що й хліба нема. Дід і просить:

  • Бабусю! Спекла б ти колобка!

  • Та з чого ж я спечу? Як борошна нема.

  • А ти піди в хижку та назмітай у засіку борошенця, то й спечи колобка!

Послухала баба, пішла в хижку, назмітала борошенця (допоможемо бабусі зробити колобка)

П.г. « Спечемо колобка»

- Назмітаємо борошенця (діти гладять свою долоньку)

- Замісила тісто (мнуть тісто, зжимають та розжимають долоньки)

- Скатала колобка ( «катаємо» колобка в долоньках)

Вихователь: Спекла баба колобок та й поклала на стіл, що б він простигав.

Дихальна вправа «Гарячий колобок»

(діти вдихають повітря носиком та повільно видихаючи дмухають на колобка)

Вихователь: А він лежав, лежав на вікні, стрибнув на доріжку та й покотився по доріжці до лісу. Котиться Колобок, котиться, коли це на зустріч йому … хто? (відповіді дітей - зайчик-побігайчик)

-Колобок, колобок, я тебе з’їм!

- Не їж мене, зайчику-побігайчику, я тобі пісеньку заспіваю:

Вихователь: Заспіваємо пісеньку із колобком голосно (діти співають пісеньку Колобка)

Я по засіку метений

Я із борошна печений

Я від баби втік ,

Я від діда втік,

То й від тебе втечу!

Вихователь: Як стрибає зайчик по лісу , пострибаймо! (діти стрибають , як зайчик)

І покотився колобок далі. Котиться Колобок, а на зустріч йому … хто? (відповіді дітей)

Так, вовчик-братик!

  • Колобок, колобок, я тебе з’їм!

  • Не їж мене, вовчику-братику, я тобі пісеньку заспіваю.

  • А ну, заспівай!

Вихователь: Заспіваємо пісеньку із колобком тихенько (діти повторюють слова пісні )

  • Я по засіку метений

  • Я із борошна печений

  • Я від баби втік ,

  • Я від діда втік,

  • Я від зайця втік!

  • То й від тебе втечу!

Та й побіг…

Вихователь: З лісу темного іде ведмідь-набрідь, іде реве.

«Пісня ведмедика»

Вихователь: Як реве ведмідь,

У-у-у , а-а-а

И-и-и , о-о-о

(проспівування голосних звуків)

  • Колобок, колобок, я тебе з’їм!

  • Не їж мене, ведмедику , я тобі пісеньку заспіваю!

Вихователь: Заспіваємо красиво пісеньку, гарно промовляючи слова пісеньки (діти повторюють чітко , зрозуміло слова пісні )

  • Я по засіку метений

  • Я із борошна печений

  • Я від баби втік ,

  • Я від діда втік,

  • Я від зайця втік,

  • Я від вовка втік

  • То й від тебе втечу!

Та й покотився колобок далі (покружляємо, як котиться колобок)

Вихователь : Біжить та й біжить колобок, а на зустріч йому… хто? (відповідь дітей – Лисичка-сестричка)

  • Колобок, колобок, я тебе з’їм!

  • Не їж мене , Лисичко-сестричко! Я тобі пісеньку заспіваю.

  • А ми із дітками спечемо калач для тебе

Чистомовка « Печемо калач »

Чі-чі-чі, ми печемо калачі,

Ні-ні-ні , вони гарні, запашні,

Ас-ас-ас, всіх запрошуєм до нас,

Ли-ли-ли , всі сідайте за столи

Ки-ки-ки, їжте любі малюки

(діти промовляють чистомовку разом із вихователем)

Вихователь: Що ми пекли? (відповіді дітей)

Кому ми пекли калач? (відповіді дітей)

Хто хотів з’їсти колобка? (відповіді дітей)

Хто спік колобка? (відповіді дітей)

Кого зустрів колобок у лісі? (відповіді дітей)

Яку казочку ви слухали? (відповіді дітей)

Запросимо колобка на прогулянку!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.