Конспект заняття «Подорож по планетам сонячної системи»

Опис документу:
Удосконалювати вміння дітей послідовно називати числа другого десятку прямому і зворотному порядку, рахувати двійками до 10, складати числа з двох менших чисел. Продовжувати вчити розв’язувати і складати приклади на додавання і віднімання в межах 10; формувати навички обчислення при розв’язанні задачі. Продовжувати вчити користуватися сантиметровою лінійкою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Подорож по планетам сонячної системи»

(контрольне заняття з математики)

Вихователь

Бондаренко Н.В.

Завдання:

Удосконалювати вміння дітей послідовно називати числа другого десятку прямому і зворотному порядку, рахувати двійками до 10, складати числа з двох менших чисел.

Продовжувати вчити розв’язувати і складати приклади на додавання і віднімання в межах 10; формувати навички обчислення при розв’язанні задачі. Продовжувати вчити користуватися сантиметровою лінійкою при вимірюванні відрізків, знаходити суміжні числа (числа сусіди) до заданого числа, порівнювати числа на основі знання послідовності чисел і розставляти знаки >, <, =

Формувати вміння розпізнавати геометричні фігури в даному зображенні, розв’язувати геометричні задачі (приклади), створюючи з поданих фігур нові фігури.

Продовжувати вчити дітей орієнтуватися в просторі, викладаючи предмети в заданому порядку.

Закріплювати поняття: далі, ближче, між, біля, зліва, зправа; порівнювати

предмети за величиною; орієнтуватися на папері (лабіринти).

Закріплювати назви місяців, днів тижня, пір року і їх послідовність.

Розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, спостережливість при знаходженні однакових предметів, вміння порівнювати числа.

Виховувати самостійність, бажання вчитись, любов та інтерес до математики.

Обладнання:

Демонстраційний матеріал:

намальована ракета, цифри, зображення представника Юпітера з геометричних фігур, планети, Сонце, зображення зірок, комети

Роздавальний матеріал:

набори з цифрами, лабіринти, картки з відрізками між планетами, вагони з суміжними цифрами, білети з прикладами, олівці прості, фломастери, картки з геометричними прикладами, цифрами, картинки з сузір’ями.

Хід заняття

- Сьогодні з вами ми будемо мандрувати, а де і куди ви взнаєте коли відповісте на питання:

  • Що таке Сонячна система?

  • На якій планеті ми живемо?

  • Скільки їх всього?

  • Які ще ви знаєте планети?

  • Що вони роблять в космосі?

  • Яка з планет особлива? Чому?

  • Як називається супутник нашої планети?

- Так ми помандруємо з вами по планетах в космосі на ось цій ракеті, ось вам квитки. Сідайте на те місце, номер якого співпадає з відповіддю приклада на квитку.

  • Взлітаємо, рахуємо від 10 до 20 (рахує той, кого називає ведучий).

У польоті розминка для розумників:

  • Скільки хвостів у 7 ослів?

  • Скільки вушок у 5 малят? '

  • Скільки ніжок у 2 кішок?

  • У яку банку входить більше води - в 2-х літрову чи 3-х літрову?

  • Приземляємось на Меркурій, рахуємо від 20 до 10.

Діти сідають за столи.

  • Жителі Меркурія приготували вам задачу, але спочатку скажіть з чого складається задача (умова, запитання, розв’язання).

Діти розв’язують задачу за картинкою:

Баба-Яга прожила в космосі 6 місяців,

А Водяний на 3 місяці більше.

Скільки місяців прожив в космосі Водяний?

  • Летимо на Венеру. По дорозі рахуємо двійками.

  • А над Венерою яскраво сяють зорі. Відшукайте на цьому зоряному небі дві однакові зірки, а на цьому 3 однакові планети.

  • А на Марсі йдуть зараз великі дослідження для науки, марсіяни вимірюють відстані між планетами і просять вас їм допомогти, ось вам зоряні карти, де показано відстань - відрізок від однієї планети до іншої, виміряйте цю відстань і позначте цифрою.

  • Як ви гарно справились з цим завданням, ми навіть не помітили як перелетіли з Марсу на Юпітер. І що ми бачимо - ось представник Юпітера, він нам пропонує завдання: які фігури і скільки їх в його зображенні?

- А ще представник Юпітера хоче перевірити, як ви вмієте розв’язувати задачі. Але не прості, а геометричні.

- Вирушаємо далі. Стали один за одним.

Красиво летим

Ракета мандрує

По рідній галактиці

Мов танцює

Повз нас пролітають

Різні комети

Погляньте на них

Вони незвичайні

А ребуксальні.

  • А зараз увага завдання таке:

Біля сонця треба викласти планети по порядку

  • Яка планета найбільша?

  • Яка найменша?

  • Яка планета знаходиться між Марсом і Венерою?

  • Яка планета знаходиться зліва від Сатурна? Праворуч від Нептуна? Біля Сатурна?

- Ось одну планету ми візьмемо і пограємось з нею на планеті Сатурн.

Гра «А за ним»

  • Літо, а за ним?

  • Січень, а за ним?

  • Середа, а за нею? і т.д.

  • А зараз ми з вами на Урані - тут треба поставити знаки більше і менше між числами.

  • А ось Нептун і тут нам треба написати склад числа.

  • А до Плутону ми поїдемо на паровозі у вагончиках. На вікнах поставити до цифр цифри-сусіди - розселити цифри на місця.

- Ось і Плутон

На Плутоні рви та ями

Лабіринти й плутанини

Хто попав лиш на Плутон

Залишивсь назавжди там

Тож давайте допоможем

Всім героям казкарям

Повернутись по домам

(знаходження виходів в лабіринтах)

  • І ось плутонці нам дарують картинки-завдання. На них зашифровані подарунки-завдання. їх ми заберемо на Землю.

Гра «З'єднай сузір'я»

  • Повертатись путь знайомий

Друзі, швидше на місця

Раз, два, три і ми вже дома

Зустрічає нас Земля.

За бажанням діти замальовують улюблені космічні явища.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
1
міс.
1
9
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!