Конспект заняття по математиці для старшої групи « Математичне королівство »

Опис документу:
Виявити отримані знання, уявлення, вміння, які діти отримали протягом навчального року. Удосконалювати вміння знаходити місце числа в ряду, рахувати до 10 і назад; вирішувати задачі на додавання і віднімання; Удосконалювати знання про геометричні фігури і форму предметів; Удосконалювати вміння аналізувати об'єкти і виокремлювати з представленого ряду зайвий по характерному ознакою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

« Математичне королівство »

( заняття по математиці для старшої групи )

Виявити отримані знання, уявлення, вміння, які діти отримали протягом навчального року.
Удосконалювати вміння знаходити місце числа в ряду, рахувати до 10 і назад; вирішувати задачі на додавання і віднімання;
Удосконалювати знання про геометричні фігури і форму предметів;
Удосконалювати вміння аналізувати об'єкти і виокремлювати з представленого ряду зайвий по характерному ознакою;
Розвивати розумові операції, увагу, вміння орієнтуватися в просторі, порівнювати предмети за величиною;
Розвивати у дітей допитливість, взаємодопомога, навички самооцінки.
Обладнання:
Картки з цифрами; 3 будиночка; м'яч; роздатковий математичний матеріал; геом. фігури; дидактична гра «Знайди зайвий предмет»; дидактична гра «Знайди місце в ряду»; дидактична гра «Числа-сусіди»; дидактична гра «Намиста»; дидактична гра «На що схоже»; музичний супровід; лабіринти і олівці; зірочки, прапорці.
Хід заняття:
    Діти разом з вихователем стають в коло. У коло широкий, бачу я, Встали всі мої друзі. Ми зараз підемо направо, А тепер підемо наліво, В центрі кола зберемося, І на місце всі повернемося. Посміхнемося, підморгніть, І знову грати почнемо. Діти виконують вправи у відповідності з текстом.
     
Дидактична гра «Визнач своє місце»
    Дитина визначає своє місце у колі по відношенню до інших дітей. Вихователь пропонує дітям вирушити в подорож до королівства Математики. Після того, як вихователь отримує згоду дітей, вихователь пропонує відправитися в королівство на килимі-літаку. Звучить чарівна мелодія, під яку діти, сидячи на килимі, потрапляють в королівство. Ми потрапили з вами в королівство математики. Але хто живе в цьому королівстві? Давайте знайомитися. Ось перший будиночок жителів математичного королівства. У цьому будинку живуть Цифри. Вони так довго готувалися до зустрічі з вами, що зовсім переплутали свої місця в числовому ряду. Допоможіть їм хлопці знайти своє місце.
     
Дидактична гра «Знайди місце в ряду»
    Одна дитина виконує завдання біля дошки, решта на місцях . Потім дітям пропонується порахувати до десяти прямим і зворотним рахунком.
    
Дидактична гра «Числа-сусіди»
    Діти вставляють картки з цифрами в порожні віконця.
     
Дидактичні ігри «Скажи навпаки» і «Розстав по порядку»
    Гра проводиться з м'ячем. Вихователь кидає м'яч дитині і називає одну з математичних понять, а дитина кидає м'яч назад і називає протилежність названому поняттю. Довгий - короткий; Великий - маленький; Високий - низький; Широкий - вузький; Товстий - худий; Далеко - близько; Вгорі - внизу; Зліва - праворуч; Вперед - назад; Один - багато; Зовні - всередині; Легкий - важкий. Потім діти розставляють предмети (або картинки) за величиною: від короткого - до найдовшого, від вузького - до найширшого, від низького - до самого високого, Ось другий будиночок математичних жителів. Тільки хто живе в цьому будинку, я вам не скажу. Я хочу, що б ви самі їх відгадали. Впізнаєте? Так, це геометричні фігури - великі бешкетники дуже люблять грати. І хочуть з вами погратися. Ви згодні? Ось ми зараз і подивимося, хто з вас зможе правильно викласти геометричні намисто.
    
Дидактична гра «Намиста»

    Діти продовжують логічний ланцюжок з геометричних фігур.
     
Дидактична гра «На що схожа геометрична фігура»
    Діти підбирають до геометричних фігур картки з предметами схожою форми.
    Динамічна пауза з елементами гімнастики для очей «Геометричні фігури»
    Ось фігури-непосиди, Люблять в хованки пограти. Так давайте їх, хлопці, Будемо очками шукати. Будемо очками шукати До них ближче підбігати. Дружно глянемо все наліво. Що там? Це ж ... квадрат. Чи не піти тобі пустун, Від допитливих очей хлопців. На чотирьох кутах квадрат Крокує, прямо як солдат. (
Діти крокують на місці ) Тепер вправо подивіться, Впізнаєте? Це - ... коло. І тебе ми відшукали. Нас зустрічай, улюблений друг. Навколо себе ми повернемося І на місце вмить повернемося. ( Діти кружляють на місці ) Хто так високо забрався, Трохи до даху не дістав? Ця дивна постать Називається - ... овал. Стрибай, руки піднімай, До овалу діставай! ( Діти стрибають з піднятими вгору руками ) Вниз очима поведемо, Трикутник там знайдемо. І навпочіпки сядемо. Добре фігури знаємо! ( Діти присідають ) Ось третій будиночок. У цьому будиночку живуть Логічні задачки. Найулюбленіші, самі пустотливі. Їх завдання найскладніші. Вони зараз вас спробують вас заплутати, будьте особливо уважні.
   
Дидактична гра «Знайди зайвий предмет»
    Діти повинні знайти зайвий предмет із запропонованих.
    
Дидактичне вправа «Задачки у віршах»
    Чотири гусеняти і двоє каченят В озері плавають, голосно кричать. А ну, порахуй скоріше, Скільки всього у воді малюків?
( Шість ) Сім веселих поросят У коритця в ряд стоять. Два пішли в ліжко лягати - Скільки свинок у коритця? ( П'ять ) З неба зірочка впала, В гості до дітей забігла. Три кричать услід за нею: «Не забудь своїх друзів!» Скільки яскравих зірок пропало, З неба зоряного упало? ( Чотири ) П'ять квіточок у Наташі І ще два дав їй Саша. Хто тут зможе порахувати, Скільки буде два і п'ять? ( Сім ) Привела гуска-мати Шість дітей на луг гуляти. Всі гусенята, як клубочки: Три синка, а скільки дочок? ( Три ) А нам пора повертатися в дитячий садок. Повернутися назад можна тільки пройшовши лабіринт.
   
Графічне вправа «Лабіринт»
    Діти олівцем «проходять» лабіринт. Я запрошую всіх на килим - літак, щоб зробити переліт в наш дитячий сад. Звучить чарівна мелодія, під яку діти, сидячи на килимі, потрапляють в дитячий сад. Сьогодні ми з вами зробили захоплюючу подорож до Королівства Математики. Вам сподобалася подорож? А зараз я вам пропоную оцінити свою роботу. Той, хто вважає, що повністю впорався із завданнями - хай візьме по зірочці, а хто вважає, що не все у нього сьогодні виходило - той нехай візьме по прапорці. Діти роблять свій вибір.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.