Конспект заняття нетрадиційного малювання. Тема: Розвиток творчої уяви. Малюнок «Дивовижні звірі»

Опис документу:
Конспект заняття нетрадиційного малювання.Пізнавальний розвиток: допомогти дітям засвоїти новий спосіб зображення, жорстким сухим пензлем, який дає змогу найбільш яскраво передати зображення об’єкту, характерну фактуру його зовнішнього вигляду (об’єм, пухнатість).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект заняття з нетрадиційного малювання

Тема: Розвиток творчої уяви. Малюнок «Дивовижні звірі»

Дата:.

Програмовий зміст:

- Фізичний розвиток: збагачувати руховий досвід кожної дитини, орієнтуючись на її індивідуальні особливості; розвивати дрібні м’язи кисті рук.

- Соціально-моральний розвиток: формувати в дитини гуманні почуття, елементарні уявлення про доброту, чуйність, уважність.

- Емоційно-ціннісний розвиток: збагачувати внутрішній світ дитини позитивними емоціями.

- Пізнавальний розвиток: допомогти дітям засвоїти новий спосіб зображення, жорстким сухим пензлем, який дає змогу найбільш яскраво передати зображення об’єкту, характерну фактуру його зовнішнього вигляду (об’єм, пухнатість).

- Мовленнєвий розвиток: формувати елементи культури мовлення, уважно слухати співрозмовника.

- Художньо-естетичний розвиток: заохочувати до експериментування та створення картин за допомогою матеріалів, що використовуються в нетрадиційних техніках.

- Креативний розвиток: розвивати креативні здібності дітей.

Матеріал: альбомний аркуш паперу з намальованим контуром кошеняти, жорсткий пензель (щетина), пензлик для малювання (білочка), склянки з водою, гуашева фарба, серветки, зразок малюнка, іграшка-кошеняти.

Тип заняття: Узагальнення ЗУН

Форма заняття: Групова.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

1.Перевірка готовності до заняття.

2. Техніка безпеки з пензликами, фарбами, олівцями

3. Вступна бесіда.

- Діти, коли я йшла до Будинку дитячої творчості, то знаєте кого я зустріла?

- А хочете дізнатися кого ж?

- Так хто ж це був? (відповіді дітей)

Зараз я загадаю загадку і ви дізнаєтесь, хто зустрівся мені.

Хто з хвостиком і вушками,

В кого лапки з подушками!

Як ступа – ніхто не чує,

Тихо крадучись полює.

І маленькі сірі мишки

Утікають геть від …(кішки)

Так хто це? Вірно, Кицька. Так от, а на зустріч мені маленьке кошенятко (хтось стукає у двері). Піду подивлюся, хто це до нас в двері стукає?

Керівник бере в руки іграшку-котика.

- Діти погляньте, хто до нас прийшов в гості. Та це ж те саме кошенятко, якого я зустрічала. Але чому воно таке сумне?

Почекайте, воно щось хоче мені сказати на вушко (ніби слухає кошеня).

- Діти, кошенятко сказало мені, що його звати Васько. Але у нього зовсім немає друзів. Що ж ми будемо робити?

Придумала, а давайте намалюємо котику багато друзів, ось таких (показує зразок).

- Діти, у кого вдома живуть кошенята?

- А які вони у вас розкажіть?

- А якого кольору бувають котики?

Ой, діти, Васька хоче щоб ми з вами стали маленькими кошенятками і зробили вправи, які роблять кошенятка.

4. (Фізкультхвилинка)

Кицька з кошенятами весело гуляла

Кицька кошеняток усьому навчала

Тихенько ступати,

Мишок шукати,

На зеленій травиці

Весело стрибати.

А зараз сідайте на місця і будемо готуватися малювати друзів для Васьки.

ІІ. Повідомлення теми та мети

Погляньте, я приготувала для вас папір, фарбу, щіточки. Але малювати ми з вами будемо незвичайно. Ми перетворимося на чарівників і зможемо малювати без води. Щіточки у нас непрості. Потрогайте, які вони цупкі. А на папері вже є зображення кошеняток, але вони не схожі на нашого Ваську. Він пухнастий, має м’яку шерстку. І хоче щоб ми теж намалювали котиків схожих на нього – пухнатих.

А ми з вами вміємо малювати пухнатих кошенят?

А хочете щоб я вас навчила?

Малюнок у повітрі

Тож давайте розглянемо ваших кошенят. Обведемо пальчиком контур котика і будемо називати в голос його частини тіла: голова, вуха…

А тепер так зробимо пензликом, але без фарби. Тепер діти покладіть пензлики і погляньте на дошку.

ІІ. Практична робота

Набираю щіточкою фарбу коричневого кольору і «тичком» торкаюся до паперу, але без води. Так я заповнюю весь контур малюнка. Звертаю увагу, що щіточку потрібно тримати вертикально (рівно). Тоді наше кошенятко буде пухнате. Потім я візьму звичайну щіточку і намалюю для кошенятка клубочок, щоб йому було чим бавитися.

Давайте згадаємо з чого ми починаємо малювати.

Ми з вами трішки відпочинемо, щоб наші ручки нас слухалися, правильно і красиво малювали, давайте пограємося з пальчиками. Уявимо, що ми друкуємо казочку про котиків на комп’ютері.

(Пальчикова гімнастика)

Розім’яли пальчики?

А тепер спробуйте намалювати. Не забудьте, що щіточку потрібно тримати вертикально. (Діти заповнюють контур малюнка).

- Якщо ви закінчили малювати кошеняток можемо взяти просту щіточку і доповнити свій малюнок. Намалювати м’ячик, клубочок, сонечко…

Що захочете. Пофантазуйте.

Але працюйте старанно і охайно.

ІІІ. Виставка дитячих робіт.

Давайте з Ваською розглянемо ваших кошенят. Які вони милі, пухнаті. А як їх у вас звати?

ІV.Підсумок заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
4
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!