Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття на тему "гроші"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

20.05.2020

500

16

0

Опис документу:
Розвивати у дітей звички і моделі поведінки, що відповідають сталому розвитку, усвідомлення необхідності збереження ресурсів землі , власних речей та здоров’я. Виховувати,бережливе ставлення до грошей; толерантне відношення до однолітків, взаємодопомогу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мета: Продовжувати надавати дітям економічні знання.

Розкрити зміст понять «Гроші», «монети», «купюри».

Вчити знаходити тотожність і відмінність між купюрами та монетами.

Дати уяву про номінал монет і купюр.

Познайомити з історією грошей.

Вправляти у вмінні складати речення за двома картинками.

Удосконалювати вміння дітей працювати в парах.

Розвивати у дітей звички і моделі поведінки, що відповідають сталому розвитку, усвідомлення необхідності збереження ресурсів землі , власних речей та здоров’я.

Виховувати,бережливе ставлення до грошей; толерантне відношення до однолітків, взаємодопомогу.

Обладнання: Предметні картинки для складання речень, паперові гроші, монети та купюри, клей, пензлики, клейонки, серветки, скарбничка, мікрофон, великий аркуш паперу, фломастери, ноутбук з мультфільмом.

-Подивіться скільки гостей завітало до нас. А чи любите ви коли приходять гості? Чому? А що ще людині приносить радість, щастя? Давайте ми з вами візьмемо мікрофон, і розкажемо один одному, що кожному з вас потрібно для щастя. Гра «Мікрофон» ( -Для щастя мені потрібно…,а тобі…) .-Так в чому справа? Чому ми не можемо мати все те ,що хочемо? (Брак грошей).А що таке гроші? Звідки вони беруться? У мене в домі є ось така річ (скарбничка) і в ній теж з’являються гроші. Вам вона знайома? Що це? Для чого? Чи можна з неї дістати гроші? Давайте попросимо скарбничку показати свої скарби.

1.Розглянути монети та назвати матеріал, з якого вони зроблені, форму та назвати як вони «розмовляють» (дзвенять); назвати якого номіналу існують монети.

2.Розглянути купюри та назвати їх матеріал ,форму, номінал, «мову»(шарудять)

А тепер давайте пограємо в гру «Продовжи речення». Я починаю, а ви закінчуєте:

Монети круглі, а купюри… Купюри шарудять, а монети… Монети металеві, а купюри…

А чи знаєте ви як у людей з’явилися гроші? Де можна про це дізнатись? Я вас запрошую в музей грошей.

Перегляд мультфільма «Уроки тітушки Сови» Що таке гроші?

-Дивіться, діти, тітонька Сова залишила нам завдання. Ось картинки. Кожен з вас дістає картинку та якщо зображення можна поєднати з грошима ,то кладемо на біле поле, а якщо ні – відкладаємо в бік. Гра «Поєднай»

Добре впорались , ось вам винагорода.(Роздати іграшкові гроші).Розгляньте свої купюри та знайдіть у кого з дітей є така сама і станьте в пару. Ми з вами пограли, а тепер попрацюємо. Кожен з вас візьме картинку, а в своїх парах ви складете речення ,використовуючи дві картинки. Гра «Склади речення»

Ми сьогодні дізналися звідки беруться гроші ,а тепер давайте з’ясуємо куди вони діваються. У мене є великий аркуш на якому я буду малювати те, на що люди витрачають гроші,а ви мені підказуйте. Домовились? Заповнити таблицю Подивіться ,скільки всього нам потрібно! Чи вистачить нам грошей на всі забаганки? Як же бути?(Треба економити). Розгляньмо кожен малюнок і зясуємо, як можна економити в конкретному випадку.(Берегти речі, турбуватися про здоровя, виключати світло, закривати воду тощо).А ще є така прикмета: якщо носити в гаманці «щасливу» монету, то гроші в ньому не закінчяться. Монетки в мене є, але без чарівних слів вони не діють. Допоможіть мені їх зачаклувати. Вам треба приклеїти на зворотню сторону монети аркуш з чарівними словами. Виготовлення чарівних монет. Дякую вам за допомогу, а тепер давайте подаруємо чарівні монетки нашим гостям ,щоб у них завжди були гроші.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.