Конспект заняття малювання.Тема. Малюнок «Лисичка». Робота з пластиліном.

Опис документу:
Заняття розраховане на вихованців віком 6-8 років.Мета: навчити вихованців передавати характерні особливості зображуваних об’єктів, ознайомити з правилами і прийомами роботи з пластиліном – розм’якшуванням пластилінової палички, розкачуванням, розмазуванням; розвивати спостережливість, фантазію; виховувати акуратність, естетичні смаки. Завдання : навчити ліпити з пластиліну картину « Лисичка» використовуючи техніку « примазування».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Малюнок «Лисичка». Робота з пластиліном.

Мета: навчити вихованців передавати характерні особливості зображуваних об’єктів, ознайомити з правилами і прийомами роботи з пластиліном – розм’якшуванням пластилінової палички, розкачуванням, розмазуванням; розвивати спостережливість, фантазію; виховувати акуратність, естетичні смаки.

Завдання : навчити ліпити з пластиліну картину « Лисичка» використовуючи техніку « примазування».

Обладнання: зразок ,презентація зображення лисички, зразки готових виробів із пластиліну, пластилін, диск, відео-«Історія пластиліну» ,відео зразки картин з пластиліну, дощечка для ліплення, музичний супровід.

Тип заняття: Засвоєння нових знань, вмінь, навичок.

Форма заняття: Групова.

Хід заняття

І.Організаційна частина .

1.Привітання.

  • Дітки, сьогодні до нас з вами на заняття завітали гості. Давайте привітаємося з ними.

  • Добрий день!

2.Перевірка готовності до заняття( наявність пластиліну , диску, вологих серветок)

3.Повторення правил ТБ при роботі:

- Як треба поводитися на занятті гуртка?

- Покажіть своє робоче місце , яким воно повинно бути після заняття?

- Що робити , якщо треба терміново вийти?

- Навіщо потрібна учням перерва?

II.   Актуалізація опорних знань і вмінь:

–    Як називається картина на ,якій зображено природу?

 –  Як називається картина на, якій зображено обличчя  людини?       

–  Як називається картина на, якій зображено тварин?

- На які групи поділяються кольори?

III. Повідомлення теми і мети заняття.

Перегляд мультфільму « Пластилін»

Невгамовний майстер Глинчик

До роботи нас покличе. Нині ми із пластиліну

Гарну зробимо картину.

Так, сьогодні ми будемо виготовляти пластилінову картину.

Давайте подивимося відео, які гарні картини можна зробити із звичайного пластиліну.

Перегляд відео « Картини з пластиліну»

IV. Розгляд зразка .

1.Загадка

- Кого ми зобразимо на картині? Відгадаймо:

Гостроносенька, хвостата

Ця тваринка рудувата.

Хутро в неї гарне, пишне,

Особливо хвіст розкішний!

На зайців вона полює,

Бідолашних нюхом чує!

Мишу й птаха може з’їсти,

Може і в курник залізти!

Полюбляє і рослини:

Ягоди, плоди, насіння.

Взимку їй також не спиться,

А зовуть її... (лисиця).

(В. Бутрім)

- Хто бачив лисичку у зоопарку? Чим вас вразила ця хитра тваринка?

• А яка лисичка за характером? Які риси її характеру лягли в основу багатьох народних та літературних казок? Назвіть відомі вам казки про лисичку-сестричку.

Розгляньте зразок виробу.

Картина виготовлена на диску, технікою «примазування», використано 7 кольорів.

2.Фізкультхвилинка.

Встало вранці ясне сонце, потягування

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати, присідання

Сонечко розвеселяти.

Встали-сіли, встали-сіли.

Бачите, як звеселили.

Стало сонце танцювати, танцювальні рухи

Нас до танцю закликати:

Нумо разом, нумо всі

Потанцюєм по росі.

V. Практична робота.

Виявляється, скульптори можуть створювати картини із різних матеріалів: м’яких - пластиліну, глини; твердих - металу, каміння, дерева. А перш ніж виліплювати, вирізьблювати чи висікати скульптуру, майстер спочатку уявляє її, малює ескіз. Та найголовнішим інструментом у його роботі є руки – вправні й умілі.

Твої помічники – дивись - Десяток дружних братців. Як славно жить, коли вони Роботи не бояться. Отож, рученята юних скульпторів – початківців готові працювати.

VІ. Технологія виготовлення виробу.

1.Прийоми роботи.

Розглянемо, форму лисиці. У неї маленька голова, загострена до носа, тулуб видовженої форми, довгий хвіст, короткі тонкі лапки.

- Основні прийоми роботи з пластиліном, які знадобляться під час виготовлення картини. (Розм’якшування пластилінової палички, ліплення кульок, розмазування, примазування).

Але перед тим ,як розпочати роботу давайте повторимо правила техніки безпеки під час ліплення.

2.Правила техніки безпеки під час ліплення:

- не можна їсти пластилін;

- не можна розкидувати його по кабінету;

- ліпити тільки на дощечці ;

- після роботи витерти руки вологою серветкою.

3. Послідовність ліплення лисички (колективна робота).

- обводимо маркером шаблон лисички на диску;

- Беремо пластилін жовтого кольору , розм’якшуємо його та накручуємо 20 маленьких кульок;

- наліплюємо кульки на диск технікою «примазування» у верхній частині диску;

- робимо 20 кульок з пластиліну синього кольору;

- наліплюємо на диск ( небо);

- робимо потрібну кількість кульок оранжевого, жовтого , коричневого та білого пластиліну (лисичка);

- наліплюємо кульки починаючи з голови лисички (інструктаж );

- беремо зелений пластилін та робимо кульки , які будуть травичкою.

VІ. Демонстрація готових робіт. Аналіз.

VІІ. Підсумок заняття
- Які почуття викликає у вас ваша картина?

  • -Що нового ви узнали?

  • - Що було найскладнішим у виготовленні картини з пластиліну?

  • Сьогодні всі гарно попрацювали , як справжні скульптори і за це лисичка вам передала маленькі солодкі подарунки ( цукерки).

V IIІ. Прибирання робочих місць.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.