Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Конспект заняття - гри геокешинг-квест для дітей старшого дошкільного віку «У пошуках Золотої рибки»(STREAM-освіта)

Природознавство

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

11.12.2019

1982

108

0

Опис документу:
Конспект заняття гри геокешинг-квест для дітей старшого дошкільного віку «У пошуках Золотої рибки». Творче впровадження альтернативної програми формування культури інженерного мислення дошкільників «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» — ЗДО «Червона шапочка" м. Генічеськ, Херсонської області
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття

гри геокешинг-квест

(для дітей старшого дошкільного віку)

«У пошуках Золотої рибки»


2019р.

Мета: закріпити знання дітей про риб - назву, місце проживання, будову, харчування. Вчити чітко виконувати хореографічні вправи, розвивати культуру інженерного мислення, виховувати інтерес до прийняття самостійних рішень.

Обладнання:

конструктори лего, мозаїки, губки для миття посуду, конструкції легенів, д/г « Відбери риб», д/г «Асоціації», макет риби з зябрами, зашифровані завдання в QR-кодах, мобільний телефон, будиночок з літерами.

Хід заняття

Психогімнастика «Привітання»

Вихователь:

Діти до нас прийшов відео лист давайте його переглянемо?

( В листі Золота рибка пропонує забрати у неї скарби, які залишив дітям у подарунок Нептун. Вона зробила карту за допомоги якої діти знайдуть QR-коди, в яких зашифровані завдання і отримають подарунок).

Вихователь:

Діти а ми знаємо що таке QR-коди? ( відповіді). Так дійсно - це квадрати з чорним зображенням в яких сховано картинки, або інформація.

Вихователь:

А тепер самий час мандрувати . Сьогодні ми з вами будемо шукати Золоту рибку? Де вона мешкає? (Відповіді дітей). Тобто усі ми зрозуміли, що сьогодні ми будемо у гостях на морському дні. Що нам потрібно для того , щоб потрапити на дно? ( Відповіді дітей, роблять підводний човен з геометричних фігур).

Вихователь: Давайте заплющимо очі і промовимо чарівні слова. Місяць із сонцем зустрічаються чарівна казка починається( звучить музика). Відкривайте очі, дивіться ми з вами уже під водою (мультимедійна презентація красот морського дна).

Вихователь:

А ось і карта . Давайте її розглянемо, що на ній зображено? Так цифри. Скажіть скільки завдань потрібно виконати? З якого будемо починати? Де знаходиться перший QR-код?

( Діти знаходять перший QR-код біля будиночка з літерами за допомоги телефону вихователь читає загадку)

Вихователь:

Воно безкрає, синє,

І вітри його стережуть,

А рибки красиві,

У ньому живуть

Потрібно в цьому будиночку знайти букви викласти слово відгадку. Так дійсно діти це - море. Скільки голосних звуків в цьому слові? А приголосних? Скільки складів? Добре ви впорались з першим завданням - переходимо до другого.

( Діти по карті знаходять орієнтир - мушлю)

Вихователь:

2 QR-код - погляньте, це - картинка, що на ній зображено. Так - як людина дихає. А завдання буде таке - порівняти дихання людини та риби.

( дослід з виготовленою конструкцією легенів людини та розгляд конструкції риби, розповідь про зябра риб). Ось виконали ми і друге завдання.

( Діти по карті знаходять орієнтир - камінець)

Вихователь:

В цьому коді - також картинка. Скажіть, що ви бачите? А завданням буде - за силуетами впізнати рибок та назвати їх. ( на екрані діти бачать силуети - та називають риб). А ще пограємо з вами гру - «Впізнай рибку за предметом» ( вихователь достає з піску предмети, а діти повинні згадати з назвою якої риби асоціюється цей предмет).

Вихователь:

Давайте поглянемо на карту скільки завдань ще залишилось? Так два. Переходимо до якого? Четвертого. Де воно знаходиться? Біля водоростей. Погляньте - це водорості, які водяться в нашому Азовському морі. А назву мають - зоостера. Давайте поглянемо чи можуть водорості жити без води? Але сухі водорості дуже корисні - з них роблять йод, а ще роблять подушки людям у яких алергія на пух та штучні матеріали.( На QR-коді діти бачать зображення мозаїки). Завдання - стати ландшафтними дизайнерами та насаджати водорості ( діти з мозаїки конструюють водорості)

Вихователь:

Ми майже на фініші, але ще залишилось одне завдання , по карті бачимо, що п’яте завдання знаходиться біля черепахи. На QR-коді діти бачать зображення золотої рибки. Як ви думаєте що це завдання?

( Звучить музика з’являється Золота рибка)

Золота рибка:

Добрий день, діти! Ось ви і потрапили до мене. Але потрібно виконати п’яте завдання від мене. Зараз деяких дівчаток я перетворю на рибок та проведу з ними урок хореографії, а інші дітки перетворяться на будівельників та побудують із лего цеглинок будиночки для морських мешканців.

( діти по підгрупам виконують завдання).

Золота рибка:

А зараз для всіх хто потрапив в підводне царство маленькі рибки виконають хореографічну постановку «Балет».

( Танок «Балет» Золота рибка віддає дітям скарб)

Вихователь:

Наші дітки також приготували для тебе подарунок золотих рибок із мандаринових шкірок.( Рибка дякує дітям та пропонує загадати бажання які обов’язково здійсняться. Діти загадують бажання)

Вихователь:

Нам пора повертатись із казки. Чи сподобалась вам подорож? А що запам’яталось найбільше? Добре ! А зараз давайте станемо у коло, заплющимо очі і промовимо чарівні слова

Місяць із сонцем зустрічаються казка із нами прощається

Відкривайте очі. Ось ми і в садочку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.